Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen saanut tarpeekseni muiden auttamisesta

Vierailija
15.04.2020 |

Olen aina halunnut olla oikeudenmukainen, puolustaa ja auttaa muita jos huomaan vääryyden, esim. työpaikkakiusaamista.
Maailma on tosin sen verran reilu, ettei yksikään hyvä teko jää rankaisematta ja loppujen lopuksi vain auttaja, eli minä, kärsii ja saa turpiinsa.
Voin paremmin jos annan asioiden vain olla ja totean ”life’s a bitch and then you die”.
No joo, eipä muuta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Näin on helpompaa!

Olen saman tien valinnut. Autan, jos on resursseja, mutta mitään taakkaa en enää ota harteilleni. Kaikilla meillä on mörkömme.

Vierailija
2/11 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tunge nokkaas toisten asioihin, mistä et tiedä kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväntekeväisyydessäkin on näitä, joiden pitää saada päteä ja saada julkisuutta. Katsokaa kun mä olen hyvä ja ahkera. Sitten kun joku tarjoaa apua, ei kelpaa, tai sen avun on oltava sellaista, että kuningattaren tai kuninkaan asema ainoana hyväntekijänä missään tapauksessa vaarannu.

Vierailija
4/11 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse asiassa välillä saanut enemmän harmia kun on tyrkytetty apua mitä en ole sanonut tarvitsevani.

Vierailija
5/11 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt voitkin ratsastaa takaisin Sherwoodin metsään.

Vierailija
6/11 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse asiassa välillä saanut enemmän harmia kun on tyrkytetty apua mitä en ole sanonut tarvitsevani.

Kuitenkin minulle tullaan itkemään ja surkutellaan kuinka kamalaa on, ja kysellään mitä voisi tehdä. En jaksa enää edes kuunnella.

Vierailija
7/11 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, älkää sitten syyllistäkö minua ja muita jos emme halua auttaa esim. pahoinpitelyissä tai koulukiusaamisissa.

Turpiin vain tulee.

Ap

Vierailija
8/11 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tullut vähän samaan tulokseen. Ystävällisyydestä kaikki on lähtenyt mutta sitä ei sellaisena pidetty joka johtuu siitä että joku joka ei edes tunne on sanonu että ei sellainen voisi olla ja sen jälkeen onkin tullu lievästi sanottuna todella huonoa kohtelua niin ei edes kannata olla ystävällinen kun ei toisetkaan yhtään ystävällisiä

Vierailija
9/11 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En jaksaisi toimia ilmaisena terapeuttina esim. Työkavereille ja omille vanhemmille. En jaksaisi tehdä vuodessa 200 h ylitöitä, kun omiin töihin varattu aika menee muiden mentorointiin ja terapiointiin. Mitään kiitosta on turha odottaa. Musta on tullut kiukkuinen täti. Haluaisin olla herkkä ja empaattinen, mutta tuntuu että nyt vaan teeskentelen empatiaa. Mun täytyy vaan jaksaa ja jaksaa. Jos yritän pitää omista rajoista kiinni, niin tulee ihan paska olo. Kyllähän kaveria pitää auttaa, eikö?

Vierailija
10/11 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin joku vuosi sitten terapeuttina toimimisen. Muuten en kelvannut mihinkään mutta minulle avautui ventovieraatkin asioistaan. Minua halveksuttiin ja puhuttiin paljon pahaa ja puukotettiin selkään törkeillä tavoilla, mutta kyllä vain olkapääni kelpasi jos tarvetta sille jollain ilmeni. 

Pistin terapeutti-puodin kiinni ja ei jäänyt yhtään ystävää mutta eipä heitä juuri ikävä ole. Kellekään en pahaa kuitenkaan toivo mutta jokainen kantakoon oman ristinsä niin minäkin kannan.

Vierailija
11/11 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma aina kun joku marisee laihduttamisesta, syö lehmä vähemmän ja lopeta se ulina. s*tana.