Mun mutsi voimaantui ja kulkee nykyisin ilman rintaliivejä
Olen niin ylpeä mutsini voimaantumisesta! Nyt miehetkin huomaa voimaantumisen.
Kommentit (12)
Mitä ihmeellistä tuossa on...ilman rintaliivejä...? HÄH???
Munkin mutsi voimaantui. Leikkasi hiukset lyhyeksi ja nyt se ajelee koko ajan karvojansa. Yrittää vielä kysellä jotain omien karvojensa trimmaus mielipiteitä. Ällöä.
Mun mutsi voimaantui ja paljastelee nyt rintaihrojaan lähiprismassa.
Kesällä heilutteli kurttupersettään olkkarissa kun tultiin lastenlasten kanssa käymään ja lapset eivät vieläkään ole selviytyneet traumoistaan.
Kyselevät päivittäin etteihän meidän enää tarvitse mennä hoitoon mummulle.
Ovela ämmänpirulainen.
Voi helv...... mie oon 70v. Ja tissiliivit ovat nakattu roskikseen noin viis vuotta sitten. Joku amerikan kuuluisuus kertoi joskun kymmenisen vuotta sitten, kun tissiliivit on heitetty roskikseen niin silloin nainen on aikuinen. Näin se on ei ahista ei purista.
En koe olevani millään tavalla "voimaantunut", kun olen mennyt oma mukavuuteni edellä ä, enkä näin ollen ole yli 20 vuoteen käyttänyt tai edes omistanut rintaliivejä. Minusta ne ahdistaa, ilman ei.
Täällä mutsi joka käyttää rintaliivejä. Mustat pitsiset on hyvät. Myös punaiset kukalliset käy.
Vielä ei tarvi kynätestiä tehdä. Vaikka ikä alkaa vitosella.
Mun faija tykkää myös mutsin voimaantumisesta. Viimeeksi se antoi satasen kun autoin mutsia julkaisemaan kuviaan somessa. Musta mutsin vaatteet olivat hiukan oudot, mutta faija ilmeisesti kuitenkin tykkäsi.
Olen 60v ja voimaanuin jo aikaa sitten, kotona en pidä rintaliivejä, ahdistavat kapistukset.
Onnea mutsille