Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vanhukset joutuvat käymään kaupassa aamuseiskalta - kuinka he saavat ostettua keskiolutta?

Vierailija
15.04.2020 |

Oluttahan saa 9 - 21 välisenä aikana. Vai myydäänkö heille tiskin alta...?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma on niillä, jotka haluavat ostaa kaljaa ja alennustuotteita. Kaljaa saa ostaa klo 21 asti ja aletuotteiden lisäale alkaa klo 21.

Vastikään kaupassa näkyi joku selkeän syrjäytynyt nuorehko asiakas, joka osti ensin kaljat ja tuli sitten uudestaan jonottamaan lihapaketin kanssa. Vartija meni jo ennakolta seisomaan kassan toiselle puolelle ja alkoi kysellä kassissa olevista kaljoista ilkeään sävyyn.

Lisäale on kauppakohtainen. Meillä alkaa 20:00, kun kauppa menee kiinni 21.

Vierailija
42/44 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy aamuisin klo 7-8 lähinnä töihin meneviä ostamassa päivän eväät.

Vanhukset tulevat vasta yhdeksän jälkeen, kun paistopisteessä on jo tuotteita ja tuoreet leivät jo tulleet. Pakkaamme paistopisteen tuotteet valmiiksi 2-4 kpl:n pusseihin.

Enpä ole kiinnittänyt oluen ostoon huomiota.

Ennemmin luulen, että haluavat tuoreita leipomotuotteita. Kuten kaikki muutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käy aamuisin klo 7-8 lähinnä töihin meneviä ostamassa päivän eväät.

Vanhukset tulevat vasta yhdeksän jälkeen, kun paistopisteessä on jo tuotteita ja tuoreet leivät jo tulleet. Pakkaamme paistopisteen tuotteet valmiiksi 2-4 kpl:n pusseihin.

Enpä ole kiinnittänyt oluen ostoon huomiota.

Ennemmin luulen, että haluavat tuoreita leipomotuotteita. Kuten kaikki muutkin.

Paistopisteen tuotteet eivät ole tuoreita.

Vierailija
44/44 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mä olin parikymppinen, alkoholia sai myydä jo klo. 7 aamulla. Sitten raja siirrettiin pari tuntia myöhemmäksi enkä ole tässä parinkymmenen vuoden aikana lukenut Suurta Uutista kuinka tämä kaksi tuntia aamusta on laskenut hurjasti suomalaisten alkoholin kulutusta.

Ihan hölmön hommaa, kaiken lisäksi ns. teinilonkeroa ja ykkösolutta saa läpi yön, onko siinä nyt niin hurja ero, myydäänkö 2,5- prosenttista juomaa vai prosentin vahvempaa? Siis suunnilleen, en ole täysin perillä vahvuuksista.

Toihan vaan lisää sitä pimeän viinan myyntiä; kaupasta ei saa bisseä, viinataksi tuo vodkaa. Tosi fiksua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan