Kerro joku täysin turha asia päivästäsi
Kommentit (122)
Päätin leikata varpaankynteni, mutta aloin epäröidä ja päätin siirtää asian huomiseksi.
Aamulla pidin itseäni päättämättömänä, mutta sitten en enää ollutkaan täysin varma asiasta.
Leikkasin eilen varpaankynnet, epäröimättä hetkeekään.
Rekisteröidyin ekontaktiin. Olipa turha keikka. Huhhuh mitä porukkaa. Tinderistä löytyi vaan stalkkereita joten nyt pohdin että onko näitä saitteja ollenkaan olemassa joissa on mitään järkeä?
Vinkkejä kiitos.
Kyttäilin, tuleeko naapuri kakkosasunnolleen. Aion tehdä heti ilmiannon, jos tulee. Täällä ei nimittäin nyt liikuta kuin pakottavasta tarpeesta ja ollaan vain oman perheen kanssa kotona. Viikonloppuna voi hyvinkin käydä käry. Hähää.
Vierailija kirjoitti:
Rekisteröidyin ekontaktiin. Olipa turha keikka. Huhhuh mitä porukkaa. Tinderistä löytyi vaan stalkkereita joten nyt pohdin että onko näitä saitteja ollenkaan olemassa joissa on mitään järkeä?
Vinkkejä kiitos.
Eihän se sivuston/ylläpidon vika ole, kun käyttäjät ovat idiootteja.
Löin varpaani oven pieleen ihan perkeleen kovaa. Lista lähti irti ja kynsi taittui.
Avasin puhelimen vasta 15:45. Ei puheluita/viestejä tullut. Suljin taas.
Toimin erotuomarina kahdelle tappelevalle kissalleni. Täysin turha asia siksi että ne kuitenkin taas kohta rähisevät toisilleen jostain uudesta kuvitellusta rajaloukkauksesta. Ja osaavat muutenkin yleensä varoa etteivät oikeasti satuta toisiaan pikku naarmuja lukuunottamatta.
Että elän nyt tunteiden limbossa. Turhaa mutta ei turhaa. Vähän kuin elämä.
Pudottelin taas irtoavia hiuksiani patterin taakse kun en jaksanut hakea roskista
Kävin kaupassa ja ostin myös kaksi ananasta. Kotona huomasin, että toinen olikin homeessa. Kävin kävelemässä ja löysin kuolleen oravan ja siirsin sen tieltä syrjään. Laitoin hiuksiini punaisia raitoja vähän miten sattuu ( väri onneksi sellainen mikä lähtee nopeasti). Nyt ajattelin mennä suihkuun. Sitten katson rekkavideoita youtubesta ja kuuntelen varmasti myös musiikkia. Tämä päivä on ollut aika sekava päivä ja sellainen levoton olo. Mietin myös tosissani sitä, että pitäisi päästä jonnekin festareille tai keikalle, koska en ole ikinä ollut ja kaikki bändit joita kuuntelen ovat jo "kuolleet" tai varmasti loppupuolella uraansa muutenkin, joten nyt pitäisi toimia jos meinaa ehtiä edes jonkun näkemään. Olen muutenkin huomannut, että moni bändi aloitti ja silloin, kun olin vasta lapsi joten tavallaan minua vanhemmat ihmiset ovat paremmin ehtineet heitä kuulemaan. Tietenkin toivon bändien silti jatkavan edelleen.
Samalla mietin sitä, että miten korvani kestävät jossain festareilla, kun minulla aika herkät korvat muutenkin ja olisihan se noloa vihdoin päästä sinne kuuntelemaan ja lähteä saman tien pois korviensa vuoksi. Onhan niitä korvatulppia ja muita silti, mutta niidenkin pitäisi olla sellaiset hillityt. Mietin myös elämääni muutenkin ja pakko aina todeta, että eihän tämä niin hyvältä näytä ja tuntuu aina silti, että en elä täysillä ja en ole onnellinen ollut kunnolla pitkään aikaan. Yksinäinenkin olen, kun tänne tulee kirjoitettua niin paljon.
Mietin pitäisikö leipoa pian vanhenevasta piimästä piimäkakku. En jaksanut alkaa asialle, olisi pitänyt vääntää kaikki vuoat ja taikinakoneet ja jauhot esiin. Ehkä huomenna.
Astuin ulkona lätäkköön ja toinen isovarpaani kastui.
Olisi tehnyt suklaata mieli, mutta herkkukaappi oli tyhjä.