Kerro joku täysin turha asia päivästäsi
Kommentit (122)
Kerrosalon pihalla hiekkalaatikolta taas lapiot kadonneet. Piti raahautua takas sisälle hakemaan oma. Ja sitten se jäi sinne hiekkalaatikolle kun lähdettiin kotiin. Pitäisi hakea se sisään, ettei sekin katoa. Että sitä nyt arvon tässä, että jaksaisko, vaikka tiedän, etten kumminkaan jaksa. Huomenna lapiotonta kaduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Aamulenkillä sadepisara meni suoraan silmääni.
Mulla meni tiskivettä silmään ja suuhunkin. Kunnon loikaus tuli jostain kulhosta. Yök, ei olekaan pitkään aikaan tullut tiskivettä naamaan.
Söin hapankorppuja. Laitoin sulatejuustoa kahdelle palalle ja laitoin ne juustopuolet vastakkain. Oli hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kerrosalon pihalla hiekkalaatikolta taas lapiot kadonneet. Piti raahautua takas sisälle hakemaan oma. Ja sitten se jäi sinne hiekkalaatikolle kun lähdettiin kotiin. Pitäisi hakea se sisään, ettei sekin katoa. Että sitä nyt arvon tässä, että jaksaisko, vaikka tiedän, etten kumminkaan jaksa. Huomenna lapiotonta kaduttaa.
Mäkin aluksi kuvittelin, että ei kai niitä joka välissä kannata kerätä pois ja voisihan taloyhtiön lapset vaikka vähän lainatakin niitä, mutta olin väärässä. Kaikki varastetaan tai rikotaan. Kumma juttu, en mä ainakaan viitsisi 50 sentin arvoista lapiota varastaa saati rikkoa.
P.S. Tämä ketju on jotenkin tahattoman humoristinen ja samalla apaattinen.
T. Sukan neuloja
Katson 17.10 Kadonneet. Sitä ennen ulkolenkki koiran kanssa. Rutiinit pitää päivän kasassa, positiiviset sellaiset.
mua itkettää, pierettää, vituttaa ja panettaa.
Haistoin mieheni boksereita ja kaivoin vakoani samalla.
Juon kotiviiniä sängyssä, en ole jaksanut edes pullottaa sitä vaan täytän lasini suoraan tuosta 25l pöntöstä. :D
Vierailija kirjoitti:
mua itkettää, pierettää, vituttaa ja panettaa.
Veit jalat suustani hani!
Kävin isolla hädällä (onneksi kotona), mutta unohdin vetää vessan. :-D mies sitten löysi tuotokseni kun tuli töistä.
Katoin youtubelta kohtauksen elokuvasta "Climax". Climax dance scene
Pervismuikkis kirjoitti:
Haistoin mieheni boksereita ja kaivoin vakoani samalla.
Itsekin haistelin miehen (puhtaita) boksereita, mutta se oli siksi kun halusin tietää miltä uusi kookoksen tuoksuinen huuhteluaine tuoksuu. No miedosti kookokselta se tosiaan tuoksui.
Uusi naapuri koputti oveen kysäkseen milloin talon roska-astiat tyhjennetään.
Minulla oli Zoomin kautta harrastus meneillään, kun kissani kiipesi syliini ja tyhjensi anaalirauhasensa. Haju tuntuu edelleen nenässäni, kissa nukkuu tyytyväisenä ikkunalaudalla.
Minä itse.