Susanna Koski hakee kaupunginjohtajaksi
Kannukseen. Jussi Niinistö hakee myös.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e8c378b5-cc5f-4378-a174-c0a66ebb7…
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Onko ketjun aloituksen pointti kenties se, että olisi eduskunnasta pudottuaan hienompaa vain kaivaa nenäänsä? Todistaa vain sen, että palsta nyt ei tiedä mitään siitä, millaista on ylipäänsä päästä eduskuntaan. Kokeilkaa itse niin näette miten helppoa se on.
Olisihan se voinut vaikkapa mennä töihin?
hakee sieltä kannuksensa vapaavuori ei ole kun yhden kauden pressa. sitten on kosken vuoro
Sopisi paremmin vankilanjohtajaksi, vaikka olisi se aika raakaa vankeja kohtaan.
Maatilalle aputöihin, oppisi olemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ketjun aloituksen pointti kenties se, että olisi eduskunnasta pudottuaan hienompaa vain kaivaa nenäänsä? Todistaa vain sen, että palsta nyt ei tiedä mitään siitä, millaista on ylipäänsä päästä eduskuntaan. Kokeilkaa itse niin näette miten helppoa se on.
Kuten sanoin, kokeilkaa itse, ellei maistu liikaa työlle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai eduskuntaan pyrkiminen?!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai eduskuntaan pyrkiminen?!!
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kokkarit rahan takia töitä tee.
Ei kun aatteesta. Isänmaa ja silleen, joten Suonenjoki hiör ai kam?
Vai mikä se aate nyt olikaan? Ei kai vaan raha?
Vierailija kirjoitti:
noin kylmäsydäminen nainen ei sovi kuin teurastamoon.
Eikös Ruotsissa mahda olla kohta yksi mengellinpaikka auki?
Annetaas hyvät suositukset mukaan. Kohta saa Sari Sairaanhoitaja triplapalkkaa siellä taas, kun niiden omat kuolevat ensin alta pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se Suski täältä Vaasasta ole niitä risuja kerännyt. Ei sille Vaasassa anneta edes risuja enää. Eikös se ole Laihialta alunperin kotoisin vai muistanko väärin? Tervemenoa Kannukseen mutta tuskin huolivat kun on sen verran kovat arvot...köyhät kyykkyyn kun rinsessa Suski saapuu kylille.
Voi Sussu. Edes Vaasa ei tunnusta omakseen enää. Vai että Laihialta? Tietäen vaasalaisten suhtautumisen laihialaisiin, nyt ei mene Koskella vahvasti pohjanmaalla.
Jos jompi kumpi valitaan toimeen, niin raaskivatkohan luopua sopeutumisrahastaan? Ääähhh, tai mitä sitä, kunnanjohtajan työ kun on vaan määräaikainen, niin on sitten valmiina se hillotolppa voideltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se Suski täältä Vaasasta ole niitä risuja kerännyt. Ei sille Vaasassa anneta edes risuja enää. Eikös se ole Laihialta alunperin kotoisin vai muistanko väärin? Tervemenoa Kannukseen mutta tuskin huolivat kun on sen verran kovat arvot...köyhät kyykkyyn kun rinsessa Suski saapuu kylille.
Voi Sussu. Edes Vaasa ei tunnusta omakseen enää. Vai että Laihialta? Tietäen vaasalaisten suhtautumisen laihialaisiin, nyt ei mene Koskella vahvasti pohjanmaalla.
Ei helevetti, ei Sussu Laihialta ole! Vähästäkyröstä syntyisin, Laihialla asunut teiniajan.
Susanna voisi ryhtyä tosi-tv-tähdeksi. Menisi mansikoita poimimaan ja tekisi jonkun tv-yhtiön kanssa sopimuksen dokumenttisarjasta "Susannan makea mansikkakesä". Voisi olla menestys, ihan oikeasti. "Parempi" ihminen kohtaa rahvaan.
Siis oikeesti ?! Mikä ihmisiä nykyään vaivaa? Ettekö ymmärrä ettei Susanna voi ottaa vastaan mansikanpoimintaa tms. tavallisen kansan matalapalkkaista työtä. Se ei vaan nyt yksinkertaisesti sovi, Susanna on hieno nainen. Eikö ihmiset tajua, että on hienomman väen työt ja sitten on rahvaan työt.
Mistä ihmeestä ton nenän kaivamisen tähän keksit?