Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monisynnyttäjät, millainen seksielämä teillä on?

Vierailija
15.04.2020 |

Aina jotkut netissä väittää, että teidän vaginat ovat väljiä, kun olette synnyttäneet monia lapsia. (Sellaiset usein sanoo, joilla ei itse ole lapsia lainkaan)
Kiinnostaisi tietää millaista seksielämä on nyt vs.kun ei ollut lapsia?
Pilaako raskaudet kehon omasta mielestäsi vai miehesi mielestä?
Tunnetko itsesi seksikkääksi, onko miehesi samaa mieltä?
Ehtiikö palautua raskaudesta, jos pian on raskaana uudelleen?
Itselläni ei ole lapsia vielä. Toisaalta haluaisin sitten joskus ehkä ison perheen.
Mutta en haluaisi että lapset pilaisi kropan. Täällä palstalla aina puhutaan että lapsen syntymä pilasi kropan.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä synnyttämistä ei kuitenkaan kannata pelätä. Jos käy niin ikävästi että löystyy pahasti tai tissit alkaa roikkumaan niin klinikalle vaan kiristykseen ja kohotukseen. Ei se sen kummempaa ole. Kyllä näitä tehdään suomessakin hyvällä menestyksellä.

Kerrotko miksi pitäisi mennä kiristykseen, jos seksielämä paranee löystymisestä huolimatta, orgasmeja tulee sarjassa ja ejakuloin melkein joka kerta?

Olen iloinen puolestasi, mutta oletko ikinä ajatellut asiaa miehesi näkökulmasta?

Eräs mies olisi halunnut kanssani lapsen. Sanoin, että itse en lasta välttämättä halua koska pidän vartalostani ja seksielämästämme enkä halua negatiivisia muutoksia kumpaakaan. Totesin, että laitetaan homma puoliksi eli minä kärsin raskauden mutta mies hoitaa tarvittavien korjausten kustannukset yksityisellä puolella (julkinenhan ei käytännössä tee emättimen korjausleikkauksia koska "muutokset raskauden jälkeen ovat normaaleja"). Mies ei tästä innostunut ja jätin etsimään uutta kasvualustaa geeniperimälleen.

Mua taas ihmetyttää aina nämä kommentit: "kärsin raskauden" ja että raskaudesta ja synnytyksestä seurais aina vaan negatiivisia muutoksia. Mun mielestä asia ei oo yhtään näin. Tai että tarvis jotakin korjaus leikkauksia. Itse olen treenannut paikat parhaaseen mahdolliseen kuntoon mitä pystyn, joo en varmasti ole enään niin tiukka kuin ennen synnytyksiä mutta en muutenkaan ole enään mikään pikkutyttö. On muutenkin typerää tämä nuoruuden ihannointi, että nelikymppisenä pitäis vielä olla niinkuin teini tyttö. Ja tuommoinen ajattelu että pitäis olla tiukka miestä varten, niin herätkää siskot hyvät että seksi ei ole vaan miestä varten! Ja tälle aikaisemmalle kirjoittajalle sanon vielä sen verran että kun olet 60-70v niin toivottavasti ajattelet vielä samalla lailla, kun muut saman ikäiset odottaa lapsenlapsia käymään niin onneks sulla on hyvä kroppa ja tiukka emätin.

-Kaikki isovanhemmat eivät myöskään innoissaan odota lapsenlapsiaan käymään. Menisivät mieluummin vaikka pitkälle ulkomaanmatkalle, Lappiin vaeltamaan tai ihan vain kahdestaan mökille nauttimaan rauhasta.

-kyllä vanhemmillakin ihmisillä on lupa nauttia seksistä

-minä ainakin nautin itse siitä tunteesta, että tunnen miehen peniksen vähän venyttävät. Ja ihan itse siitä nautin.

Vierailija
22/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Luulet vaan. Mistään et tunne onko nainen synnyttänyt. Puhut pskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti totesit itsekin sen, että ei välttämättä mutta esimerkiksi minulle asialla on naisena väliä paljonkin. En nauti seksistä ellen tunne voimakasta venymisen tunnetta ja siksi esimerkiksi lihasten jumppaaminen ei tähän loputtomasti vaikuta koska tunne on täysin erilainen verrattaessa lihaksilla puristamiseen. Miehestä tuntemus saattaa olla ihan samanlainen.

Aavistuksen ohi aiheen menee sinänsä asiallisessa keskustelussa, mutta kerrotko, mitä on tämä "voimakas venymisen tunne"? Ilmeisesti tähän vaaditaan kuitenkin poikkeuksellisen iso penis? Itse olen harrastanut elämässäni seksiä enemmän kuin tarpeeksi eri ihmisten kanssa, mutta yksikään kokemistani peniksistä ei ole kyllä aiheuttanut "voimakasta venymisen tunnetta".  

Kyllä mulla nimenomaan orkku tulee tunteesta, että penis ei meinaa mahtua sisääni. Ja kostun paljon eli olen märkä. Ja kyllä, pidän aika kookkaista peniksestä, niillä orgasmi on voimakkain. Pienen peniksen avulla orgasmi tulee lähinnä paineesta klitoriksen emättimen etuseinämällä olevaan kohtaan. Ja suurimmalla osalla miehistä on minun näkökulmastani liian pieni penis todella isoja orgasmeja saadakseni.

Ja kyllä, ihmiset nauttivat eri asioista. Älä siksi vähättele muiden kokemuksia.

Vierailija
24/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti totesit itsekin sen, että ei välttämättä mutta esimerkiksi minulle asialla on naisena väliä paljonkin. En nauti seksistä ellen tunne voimakasta venymisen tunnetta ja siksi esimerkiksi lihasten jumppaaminen ei tähän loputtomasti vaikuta koska tunne on täysin erilainen verrattaessa lihaksilla puristamiseen. Miehestä tuntemus saattaa olla ihan samanlainen.

Aavistuksen ohi aiheen menee sinänsä asiallisessa keskustelussa, mutta kerrotko, mitä on tämä "voimakas venymisen tunne"? Ilmeisesti tähän vaaditaan kuitenkin poikkeuksellisen iso penis? Itse olen harrastanut elämässäni seksiä enemmän kuin tarpeeksi eri ihmisten kanssa, mutta yksikään kokemistani peniksistä ei ole kyllä aiheuttanut "voimakasta venymisen tunnetta".  

Kyllä mulla nimenomaan orkku tulee tunteesta, että penis ei meinaa mahtua sisääni. Ja kostun paljon eli olen märkä. Ja kyllä, pidän aika kookkaista peniksestä, niillä orgasmi on voimakkain. Pienen peniksen avulla orgasmi tulee lähinnä paineesta klitoriksen emättimen etuseinämällä olevaan kohtaan. Ja suurimmalla osalla miehistä on minun näkökulmastani liian pieni penis todella isoja orgasmeja saadakseni.

Ja kyllä, ihmiset nauttivat eri asioista. Älä siksi vähättele muiden kokemuksia.

Tarkoitukseni ei missään nimessä ollut vähätellä kokemustasi ja pahoittelen, mikäli näin tein. Itse vain rupesin viestisi pohjalta ihan miettimään tuota venymisen tunnetta ja totesin etten itse ole sitä koskaan kokenut. Vuosi sitten eräällä miesystävälläni oli ympärysmitaltaan 16,5 cm oleva penis, joten minäkin olen kyllä todella isoa saanut. Mutta ehkäpä minä juuri sitten olen poikkeuksellisen löysä.  

Vierailija
25/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten löydät miehiä, joilla on niin iso penis ettei se meinaa mahtua sisään...? Itsellä ollut lähemmäs 50 kumppania ja aina on kyllä hyvin mahtunut. Onko ollut huonoa tuuria vai onko penikset keskimäärin lopulta aika pieniä?

Vierailija
26/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa tulee kyllä miehen löytäminen olemaan noilla kriteereillä....

Vierailija
27/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa tulee kyllä miehen löytäminen olemaan noilla kriteereillä....

Pitäisikö hyvien asioiden olla helppoja? Minä puolestani ihmettelen sitä, miten helposti ihmiset löytävät sopivia kumppaneita.

Vierailija
28/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveästi nyt ei naisia ole ollut, mutta oman kokemuksen mukaan isoja eroja on tiukkuudessa, mutta tällä taas ei mitään yhteyttä esim ikään tai siihen onko synnyttänyt vai. Todella tiukkoja ja todella löysiä löytyy molemmista kategorioista.

Vierailija
29/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveästi nyt ei naisia ole ollut, mutta oman kokemuksen mukaan isoja eroja on tiukkuudessa, mutta tällä taas ei mitään yhteyttä esim ikään tai siihen onko synnyttänyt vai. Todella tiukkoja ja todella löysiä löytyy molemmista kategorioista.

Näin olen itsekin kuullut miehiltä, joilla on ollut tosi paljon naisia ja jotka saavat helposti naisia. En keksi syytä, miksi olisivat kokeneet tarvetta valehdella minulle. Ovat sanoneet, että tuntuma voi olla eri naisten välillä todella erilainen eli ihan sama kokemus naisista kuin naisilla miehistä. Sikäli on vähän turhaa kysyä yleisellä tasolla useamman synnytyksen vaikutuksista naisen alapään mahdolliselle tuholle. Toisilla käy hyvä tuuri ja vaikutukset ovat pelkästään negatiivisia, toisilla taas käy huono tuuri ja tuntemukset muuttuvat huonommiksi. Tämä tosiasia pitäisi minusta kuitenkin tuoda esille tilanteessa, jossa nainen pelkää (ihan aiheellisesti) seksuaalisen nautintonsa katoamista. Tuntuu olevan ihan tabu asia.

Olen tuo, joka on kommentoinut nauttivansa venymisen tunteesta. Olen aika paljon joutunut "seulomaan" miehiä koska ei peniksen kokoa oikeastaan saa selville kysymällä enkä sitä kehtaisi kysyäkään tutustumisvaiheessa. Nykyään tosin tunnistan jo miehen eleistä ja käytöksestä sen, onko hänellä keskimääräistä isompi penis. Tuo rentoa itsevarmuutta, jonka vain huomaa.

Vierailija
30/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt mulle jäi vähän epäselväksi sinä nainen joka nautit venymisen tunteesta niin oletko itse synnyttänyt?

Vierailija
31/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt mulle jäi vähän epäselväksi sinä nainen joka nautit venymisen tunteesta niin oletko itse synnyttänyt?

En ole synnyttänyt. En ole uskaltanut tehdä lasta siksi, että pelkään seurauksia. En myöskään uskalla jättäytyä pelkosektion varaan koska synnytys voi aina alkaa ennen aikojaan jne. Olisin kuitenkin lapsen halunnut.

Olen aina saanut orgasmin helposti (myös pienemmällä peniksellä varustetun kanssa) ja ehkä jopa liiankin seksuaaliseksi olen itseni kokenut. Seksi on minulle vähän kuin rakas harrastus enkä halua riskeerata ison elämäni osa-alueen menettämistä.

Vierailija
32/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin olen itsekin kuullut miehiltä, joilla on ollut tosi paljon naisia ja jotka saavat helposti naisia. En keksi syytä, miksi olisivat kokeneet tarvetta valehdella minulle. Ovat sanoneet, että tuntuma voi olla eri naisten välillä todella erilainen eli ihan sama kokemus naisista kuin naisilla miehistä. Sikäli on vähän turhaa kysyä yleisellä tasolla useamman synnytyksen vaikutuksista naisen alapään mahdolliselle tuholle. Toisilla käy hyvä tuuri ja vaikutukset ovat pelkästään negatiivisia, toisilla taas käy huono tuuri ja tuntemukset muuttuvat huonommiksi. Tämä tosiasia pitäisi minusta kuitenkin tuoda esille tilanteessa, jossa nainen pelkää (ihan aiheellisesti) seksuaalisen nautintonsa katoamista. Tuntuu olevan ihan tabu asia.

Olen tuo, joka on kommentoinut nauttivansa venymisen tunteesta. Olen aika paljon joutunut "seulomaan" miehiä koska ei peniksen kokoa oikeastaan saa selville kysymällä enkä sitä kehtaisi kysyäkään tutustumisvaiheessa. Nykyään tosin tunnistan jo miehen eleistä ja käytöksestä sen, onko hänellä keskimääräistä isompi penis. Tuo rentoa itsevarmuutta, jonka vain huomaa.

Saanko kysyä, kuinka paksu peniksen oltava, jotta se tuo tuota venymisen tunnetta? Omalla vaimolla paksuin dildo on 16 cm ympärysmitaltaan ja tuo ainakin menee vielä helposti. Ja ei kai nyt noin paksua penistä kellään voi olla.

Vierailija
33/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö tuolla kriteerillä miehen löytäminen ole TODELLA vaikeaa? Siis ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että penikset keskimäärin ei ole kovin isoja. Tuossahan saa kymmeniä miehiä kokeilla ennen kuin sattuu riittävä kohdalle?

Vierailija
34/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole synnyttänyt. En ole uskaltanut tehdä lasta siksi, että pelkään seurauksia. En myöskään uskalla jättäytyä pelkosektion varaan koska synnytys voi aina alkaa ennen aikojaan jne. Olisin kuitenkin lapsen halunnut.

Olen aina saanut orgasmin helposti (myös pienemmällä peniksellä varustetun kanssa) ja ehkä jopa liiankin seksuaaliseksi olen itseni kokenut. Seksi on minulle vähän kuin rakas harrastus enkä halua riskeerata ison elämäni osa-alueen menettämistä.

Eli sinulla ei ole hajuakaan asiasta, vaan luulet mitä sattuu ja keksit tekosyitä itsellesi. Minun käsitys on, että pillun fyysinen koko ei naisella muutu, kuten ei miehelläkään. Omankin vaimon pillu oli nuorena, 4 lapsen jälkeen ja vieläkin yli 60v samat perus 2 sormea mahtuu max. Sai naima o-ta ennen ja jälkeen synnytysten ja vasta viimevuosina harvinaistunut. 16cm paksu silikoni dildo ei ole koskaan mahtunut sisään. Pillun lihakset ollu aina voimakkaat. Pillu palautunut aina n 6kk alkuperäiseen mittaan. Olen odottanut iso ja paksukaluisena koko ikäni, että pillu olisi vähän suurentunut helpottaakseen naimista. Mutta aina tiukka liukkareista huolimatta. Nykyisin tiukempi kuin nuorena ja huonommin vaimo saa naidessa. Parasta seksiä vaimon mielestä oli aina ennen ja raskauden aikana. Silloin oli aina kyltymätön. Parasta aikaa.

Vierailija
35/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö tuolla kriteerillä miehen löytäminen ole TODELLA vaikeaa? Siis ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että penikset keskimäärin ei ole kovin isoja. Tuossahan saa kymmeniä miehiä kokeilla ennen kuin sattuu riittävä kohdalle?

En ole aiempi kirjoittaja, mutta itse olen ratkaissut tuon käyttämällä Alastonta Suomea seuranhaussa. Sieltä tietää, mitä saa kun laittaa kriteerit selvästi esille. Tosin sellainen ikävä fakta on kyllä sanottava, että jättipeniksen mukana voi tulla muuten aivan karmeita miehiä. Että sikäli tuo on huono tapa hakea seuraa.

Vierailija
36/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla ei ole hajuakaan asiasta, vaan luulet mitä sattuu ja keksit tekosyitä itsellesi. Minun käsitys on, että pillun fyysinen koko ei naisella muutu, kuten ei miehelläkään. Omankin vaimon pillu oli nuorena, 4 lapsen jälkeen ja vieläkin yli 60v samat perus 2 sormea mahtuu max. Sai naima o-ta ennen ja jälkeen synnytysten ja vasta viimevuosina harvinaistunut. 16cm paksu silikoni dildo ei ole koskaan mahtunut sisään. Pillun lihakset ollu aina voimakkaat. Pillu palautunut aina n 6kk alkuperäiseen mittaan. Olen odottanut iso ja paksukaluisena koko ikäni, että pillu olisi vähän suurentunut helpottaakseen naimista. Mutta aina tiukka liukkareista huolimatta. Nykyisin tiukempi kuin nuorena ja huonommin vaimo saa naidessa. Parasta seksiä vaimon mielestä oli aina ennen ja raskauden aikana. Silloin oli aina kyltymätön. Parasta aikaa.

Sinun mitat?

Vierailija
37/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmeniä miehiä olen joutunutkin kokeilemaan. Olen onneksi itse varsin viehättävä ja itseäni viehättäviä miehiä on ollut siinä mielessä helppo löytää. Viimeisen kanssa jo lähes 10 vuotta yhdessä joskin sallimme toisillemme fyysiset kontaktit muidenkin kanssa. Karkeasti voisin todeta sen, että noin joka kahdennellakymmenennellä miehellä on ollut oikeasti iso. Ja tietysti muitakin kriteerejä on eli vain hyvin pienen miesjoukon peniksiä olen lähietäisyydeltä tutkinut.

En ole laskenut näkemieni penisten määrää mutta puhutaan varmasti useista kymmenistä.

Vierailija
38/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmeniä miehiä olen joutunutkin kokeilemaan. Olen onneksi itse varsin viehättävä ja itseäni viehättäviä miehiä on ollut siinä mielessä helppo löytää. Viimeisen kanssa jo lähes 10 vuotta yhdessä joskin sallimme toisillemme fyysiset kontaktit muidenkin kanssa. Karkeasti voisin todeta sen, että noin joka kahdennellakymmenennellä miehellä on ollut oikeasti iso. Ja tietysti muitakin kriteerejä on eli vain hyvin pienen miesjoukon peniksiä olen lähietäisyydeltä tutkinut.

En ole laskenut näkemieni penisten määrää mutta puhutaan varmasti useista kymmenistä.

Osaatko sanoa, mikä sinusta on riittävän iso? Ja onko siis nykyisellä kumppanillasi tällainen vai saatko luvan kanssa hakea sitä muualta?

Sinänsä pisteet sinulle siitä, että tunnut tietävän mitä haluat ja uskallat sen ääneen sanoa. Hieno piirre ihmisessä.

Vierailija
39/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli ainekset hyvään keskusteluun. Näissä on aina vaan se vika että joku joka asiasta ei tiedä mitään (tällä kertaa synnyttämättömät naiset) tulee kertomaan että joo minä en tee lapsia ettei mene pimppi pilalle, vaikka ei todellisuudessa edes tiedä meniskö se.

Keskustelun aloituksessa kysyttiin että millainen on synnyttäneen naisen seksielämä EI että kuinka isoista peniksistä tykkäät.

Olisin ihan suurella mielenkiinnolla lukenu muitten synnyttäneiden kokemuksia. Ja jos tätä nyt lukee joku lapsia suunnitteleva nainen ja ajattelee että voi hitsi menenköhän nyt pilalle jos synnytän niin et mene, ei tarvi synnytystä pelätä. Muutoksia varmasti tapahtuu mutta opi elämään niiden kanssa. Synnytyksen jälkeen ei olla enään mitään pikkutyttöjä eikä kuulukaan olla.

Vierailija
40/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli ainekset hyvään keskusteluun. Näissä on aina vaan se vika että joku joka asiasta ei tiedä mitään (tällä kertaa synnyttämättömät naiset) tulee kertomaan että joo minä en tee lapsia ettei mene pimppi pilalle, vaikka ei todellisuudessa edes tiedä meniskö se.

Keskustelun aloituksessa kysyttiin että millainen on synnyttäneen naisen seksielämä EI että kuinka isoista peniksistä tykkäät.

Olisin ihan suurella mielenkiinnolla lukenu muitten synnyttäneiden kokemuksia. Ja jos tätä nyt lukee joku lapsia suunnitteleva nainen ja ajattelee että voi hitsi menenköhän nyt pilalle jos synnytän niin et mene, ei tarvi synnytystä pelätä. Muutoksia varmasti tapahtuu mutta opi elämään niiden kanssa. Synnytyksen jälkeen ei olla enään mitään pikkutyttöjä eikä kuulukaan olla.

Minusta tuossa oli useampi asiallinen kommentti. Toisilla löystyy toisilla ei ja toisilla seksielämä paranee, vaikka löystyykin. Voin lisätä omankin kokemukseni: löystynyt on, mutta seksi on intiimimpää, ihanampaa ja nautinnolisempaa kuin koskaan!