Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monisynnyttäjät, millainen seksielämä teillä on?

Vierailija
15.04.2020 |

Aina jotkut netissä väittää, että teidän vaginat ovat väljiä, kun olette synnyttäneet monia lapsia. (Sellaiset usein sanoo, joilla ei itse ole lapsia lainkaan)
Kiinnostaisi tietää millaista seksielämä on nyt vs.kun ei ollut lapsia?
Pilaako raskaudet kehon omasta mielestäsi vai miehesi mielestä?
Tunnetko itsesi seksikkääksi, onko miehesi samaa mieltä?
Ehtiikö palautua raskaudesta, jos pian on raskaana uudelleen?
Itselläni ei ole lapsia vielä. Toisaalta haluaisin sitten joskus ehkä ison perheen.
Mutta en haluaisi että lapset pilaisi kropan. Täällä palstalla aina puhutaan että lapsen syntymä pilasi kropan.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveästi nyt ei naisia ole ollut, mutta oman kokemuksen mukaan isoja eroja on tiukkuudessa, mutta tällä taas ei mitään yhteyttä esim ikään tai siihen onko synnyttänyt vai. Todella tiukkoja ja todella löysiä löytyy molemmista kategorioista.

Näin olen itsekin kuullut miehiltä, joilla on ollut tosi paljon naisia ja jotka saavat helposti naisia. En keksi syytä, miksi olisivat kokeneet tarvetta valehdella minulle. Ovat sanoneet, että tuntuma voi olla eri naisten välillä todella erilainen eli ihan sama kokemus naisista kuin naisilla miehistä. Sikäli on vähän turhaa kysyä yleisellä tasolla useamman synnytyksen vaikutuksista naisen alapään mahdolliselle tuholle. Toisilla käy hyvä tuuri ja vaikutukset ovat pelkästään negatiivisia, toisilla taas käy huono tuuri ja tuntemukset muuttuvat huonommiksi. Tämä tosiasia pitäisi minusta kuitenkin tuoda esille tilanteessa, jossa nainen pelkää (ihan aiheellisesti) seksuaalisen nautintonsa katoamista. Tuntuu olevan ihan tabu asia.

Olen tuo, joka on kommentoinut nauttivansa venymisen tunteesta. Olen aika paljon joutunut "seulomaan" miehiä koska ei peniksen kokoa oikeastaan saa selville kysymällä enkä sitä kehtaisi kysyäkään tutustumisvaiheessa. Nykyään tosin tunnistan jo miehen eleistä ja käytöksestä sen, onko hänellä keskimääräistä isompi penis. Tuo rentoa itsevarmuutta, jonka vain huomaa.

Saanko kysyä, kuinka paksu peniksen oltava, jotta se tuo tuota venymisen tunnetta? Omalla vaimolla paksuin dildo on 16 cm ympärysmitaltaan ja tuo ainakin menee vielä helposti. Ja ei kai nyt noin paksua penistä kellään voi olla.

Ison dildon kokoluokasta puhutaan mutta ei se minulle mene "helposti" sisään eli ihan kunnolla pitää miehen työntää. Ja siltä se myös tuntuu. Ja kyllä noin paksuja on, tuohan on vain hiukan isompi ympärysmitta kuin vessapaperirullassa. Harvassa kieltämättä.

Vierailija
42/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli ainekset hyvään keskusteluun. Näissä on aina vaan se vika että joku joka asiasta ei tiedä mitään (tällä kertaa synnyttämättömät naiset) tulee kertomaan että joo minä en tee lapsia ettei mene pimppi pilalle, vaikka ei todellisuudessa edes tiedä meniskö se.

Keskustelun aloituksessa kysyttiin että millainen on synnyttäneen naisen seksielämä EI että kuinka isoista peniksistä tykkäät.

Olisin ihan suurella mielenkiinnolla lukenu muitten synnyttäneiden kokemuksia. Ja jos tätä nyt lukee joku lapsia suunnitteleva nainen ja ajattelee että voi hitsi menenköhän nyt pilalle jos synnytän niin et mene, ei tarvi synnytystä pelätä. Muutoksia varmasti tapahtuu mutta opi elämään niiden kanssa. Synnytyksen jälkeen ei olla enään mitään pikkutyttöjä eikä kuulukaan olla.

Minusta tuossa oli useampi asiallinen kommentti. Toisilla löystyy toisilla ei ja toisilla seksielämä paranee, vaikka löystyykin. Voin lisätä omankin kokemukseni: löystynyt on, mutta seksi on intiimimpää, ihanampaa ja nautinnolisempaa kuin koskaan!

Juuri näin. Miksi tästä asiasta on niin vaikeaa puhua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin 2 lasta tehty mutta ei kiinnosta seksi yhtään enään. Kaikki halut jäi laitokselle...

Vierailija
44/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli ainekset hyvään keskusteluun. Näissä on aina vaan se vika että joku joka asiasta ei tiedä mitään (tällä kertaa synnyttämättömät naiset) tulee kertomaan että joo minä en tee lapsia ettei mene pimppi pilalle, vaikka ei todellisuudessa edes tiedä meniskö se.

Keskustelun aloituksessa kysyttiin että millainen on synnyttäneen naisen seksielämä EI että kuinka isoista peniksistä tykkäät.

Olisin ihan suurella mielenkiinnolla lukenu muitten synnyttäneiden kokemuksia. Ja jos tätä nyt lukee joku lapsia suunnitteleva nainen ja ajattelee että voi hitsi menenköhän nyt pilalle jos synnytän niin et mene, ei tarvi synnytystä pelätä. Muutoksia varmasti tapahtuu mutta opi elämään niiden kanssa. Synnytyksen jälkeen ei olla enään mitään pikkutyttöjä eikä kuulukaan olla.

Synnyttämättömiä naisiahan nämä asiat juuri kiinnostavat! "Muutoksia varmasti tapahtuu mutta opi elämään niiden kanssa." Millä vuosikymmenellä olet mahtanut syntyä ja onko mielestäsi lapsilukua ylipäätään ok säädellä ehkäisyllä? Ohi aiheen mutta niin oli sinunkin kommenttisi siitä, että asiasta ei saisi keskustella.

Vierailija
45/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnyttämättömiä naisiahan nämä asiat juuri kiinnostavat! "Muutoksia varmasti tapahtuu mutta opi elämään niiden kanssa." Millä vuosikymmenellä olet mahtanut syntyä ja onko mielestäsi lapsilukua ylipäätään ok säädellä ehkäisyllä? Ohi aiheen mutta niin oli sinunkin kommenttisi siitä, että asiasta ei saisi keskustella.

Hei hei missään välissä en sanonu ettei sais keskustella! Jos luit mun kommentin niin nimenomaan sanoin että suurella mielenkiinnolla olisin muidenkin synnyttäneiden naisten kommentteja lukenut vaan _en kommentteja siitä kuinka isoista peniksistä toiset tykkää_ ymmärsit nyt ihan väärin. Ja hei oon syntyny 90 luvulla.

Vierailija
46/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt kaksi. Ensimmäisen jälkeen en juuri huomannut eroa ja mies huokaisi ensimmäisen synnytyksen jälkeisen kerran jälkeen että ihan samalta tuntuu kuin ennenkin. Palauduin kaiken kaikkiaan tosi hyvin entisiin hoikkiin mittoihin ja vaatteisiin. Seksi sattui aluksi mutta orgasmit ei håvinneet minnekään. Yhtå helposti tulin ja nopeasti kuin ennenkin.

Toisen jälkeen eka kerta oli tilavaa ja itselle aika tunnotonta, alapää oli kokenut kovia juuttuneen vauvan vuoksi. Muutaman kerran ja orgasmin ja kuntoilun avulla paikat palautui ja entiseltä tuntui taas. Olimme ja olemme hyvin aktiivisia. Alapääni näyttää kahta vierekkäistå arpea lukuunottamatta aika samalta kuin ennen lapsia ja kaikki on parantunut kohdalleen ja suuaukko on pieni.

Vartalo on rintoja ja vatsaa myöten ihan niin kuin ennenkin ja sitå myös mieheni ihmettelee.

Kaikille ei käy näin. Yståvällä aukesi välilihan ommeltu haava ja se parani repsolleen ja kohtu ja peräsuoli laskeutuivat heti esikoisen ulosrepimisessä. Vaihdevuosissa lupaavat korjata ja ystävä sanoo seksin menneem pilalle vammojen vuoksi, seksi on hankalaa.

Työkaveri kadehtii sektiolla synnyttäneitä kun hän sanoo ettå seksi ei tunnu kahden nelikiloisen jälkeen miltään.

Vierailija
47/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveästi nyt ei naisia ole ollut, mutta oman kokemuksen mukaan isoja eroja on tiukkuudessa, mutta tällä taas ei mitään yhteyttä esim ikään tai siihen onko synnyttänyt vai. Todella tiukkoja ja todella löysiä löytyy molemmista kategorioista.

Näin olen itsekin kuullut miehiltä, joilla on ollut tosi paljon naisia ja jotka saavat helposti naisia. En keksi syytä, miksi olisivat kokeneet tarvetta valehdella minulle. Ovat sanoneet, että tuntuma voi olla eri naisten välillä todella erilainen eli ihan sama kokemus naisista kuin naisilla miehistä. Sikäli on vähän turhaa kysyä yleisellä tasolla useamman synnytyksen vaikutuksista naisen alapään mahdolliselle tuholle. Toisilla käy hyvä tuuri ja vaikutukset ovat pelkästään negatiivisia, toisilla taas käy huono tuuri ja tuntemukset muuttuvat huonommiksi. Tämä tosiasia pitäisi minusta kuitenkin tuoda esille tilanteessa, jossa nainen pelkää (ihan aiheellisesti) seksuaalisen nautintonsa katoamista. Tuntuu olevan ihan tabu asia.

Olen tuo, joka on kommentoinut nauttivansa venymisen tunteesta. Olen aika paljon joutunut "seulomaan" miehiä koska ei peniksen kokoa oikeastaan saa selville kysymällä enkä sitä kehtaisi kysyäkään tutustumisvaiheessa. Nykyään tosin tunnistan jo miehen eleistä ja käytöksestä sen, onko hänellä keskimääräistä isompi penis. Tuo rentoa itsevarmuutta, jonka vain huomaa.

Saanko kysyä, kuinka paksu peniksen oltava, jotta se tuo tuota venymisen tunnetta? Omalla vaimolla paksuin dildo on 16 cm ympärysmitaltaan ja tuo ainakin menee vielä helposti. Ja ei kai nyt noin paksua penistä kellään voi olla.

Ison dildon kokoluokasta puhutaan mutta ei se minulle mene "helposti" sisään eli ihan kunnolla pitää miehen työntää. Ja siltä se myös tuntuu. Ja kyllä noin paksuja on, tuohan on vain hiukan isompi ympärysmitta kuin vessapaperirullassa. Harvassa kieltämättä.

No sitten olet kyllä oikeasti tiukka. Vessapaperirullahan ei ole edes erityisen paksu (esim. omalla miehellä paksumpi) ja ei kyllä pitäis tehdä tiukkaa vielä.

Vierailija
48/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä mikä tragedia se nyt muka olisi, jos pillu vähän löystyy ja tissit roikkuu.

No, kuulunkin niihin naisiin joita venymisen tunne seksissä häiritsee enkä voi nauttia silloin niin paljon enkä saa yhtä hyviä orgasmeja - tai välttämättä ollenkaan, vaikka keskikokoisella peniksellä saan aina.

Olen törmännyt useampaan liian isoon penikseen, vaikka otanta ei liiku kymmenissä eli ei ole suuresta kokonaisluvusta kyse.

Mielestäni tätä voi verrata musiikin kuunteluun; toiset nauttii kun hevi (tai ylipäätään musiikki) jytää niin että korvissa soi, ja toiset (esim. minä) ahdistuu siitä niin, että koko keho menee lukkoon ja ahdistuu syvästi.

Rintojen suhteen olen onnekas, sillä mielestäni hienoimmat ja seksikkäimmät naisen rinnat on isohkot, pullataikinaiset mammatissit eli ei todellakaan haittaa jos roikkuu - niiden kuuluukin roikkua.

Itselläni roikkui jo teininä, ja niin roikkui myös äidilläni jolla on mielestäni todella kauniit rinnat ja antoi näin minulle hyvän mallin naiseudesta.

Se on siis se mikä on mulle normaalia; naisen rinnat roikkuu, eikä tulisi mieleenkään potea sitä.

Vierailija
49/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä mikä tragedia se nyt muka olisi, jos pillu vähän löystyy ja tissit roikkuu.

No, kuulunkin niihin naisiin joita venymisen tunne seksissä häiritsee enkä voi nauttia silloin niin paljon enkä saa yhtä hyviä orgasmeja - tai välttämättä ollenkaan, vaikka keskikokoisella peniksellä saan aina.

Olen törmännyt useampaan liian isoon penikseen, vaikka otanta ei liiku kymmenissä eli ei ole suuresta kokonaisluvusta kyse.

Mielestäni tätä voi verrata musiikin kuunteluun; toiset nauttii kun hevi (tai ylipäätään musiikki) jytää niin että korvissa soi, ja toiset (esim. minä) ahdistuu siitä niin, että koko keho menee lukkoon ja ahdistuu syvästi.

Rintojen suhteen olen onnekas, sillä mielestäni hienoimmat ja seksikkäimmät naisen rinnat on isohkot, pullataikinaiset mammatissit eli ei todellakaan haittaa jos roikkuu - niiden kuuluukin roikkua.

Itselläni roikkui jo teininä, ja niin roikkui myös äidilläni jolla on mielestäni todella kauniit rinnat ja antoi näin minulle hyvän mallin naiseudesta.

Se on siis se mikä on mulle normaalia; naisen rinnat roikkuu, eikä tulisi mieleenkään potea sitä.

Kuten huomaatte, on niitä isoja paljonkin olemassa!

Vierailija
50/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri kadehtii sektiolla synnyttäneitä kun hän sanoo ettå seksi ei tunnu kahden nelikiloisen jälkeen miltään.

Vaimoni on synnyttänyt kolme, joista kaksi jälkimmäistä reippaasti yli nelikiloisia. Kyllä tuntuu melkein liikaakin sanoo hän, ja tuntuu minulla myös. Tinkimätön alapääjumppa on toiminut hänen tapauksessaan, toki osuutta varmaan on ollut myös arpaonnella anatomiaa jaettaessa.

Vierailija
51/51 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala näitä lukemaan, mutta ite olen synnyttänyt nuorena pienillä ikäeroilla lapset. Kroppa ei mennyt pilalle, tokikaan en alkanut lihomaan ja jäänyt sohvalle makaamaan kun sain lapset. Tissit on pienemmät ja kevyemmät kuin ennen ja saan orgasmin/orgaameja paljon helpommin kuin ennen lapsia, olen itsevarmempi. Mutta tosiaan ei ole itsestäänselvää vaan treenannut paljon ja lukenut aiheesta. Jos ap hankkii lapsia niin varsinkin synnytyksen jälkeen sit tärkeää kuunnella kroppaa ja aloittaa treeni rauhallisesti. Hyvä olis myös olla suht nuori kun kudokset palautuu nuorella paremmin. Nykyään kun lapset tehdään usein noin 40 v niin iän mukainen rupsahtaminen liitetään yleisesti ja virheellisesti äitiyteen. Ohis