Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kuulla mikä saa teidät tuntemaan olevanne elossa?

Vierailija
14.04.2020 |

Kysymys tuli otsikossa. Kaikki ne pienet sekä isot asiat.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulallahan tuo selviää...

Vierailija
42/52 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksut ja äänet, johonkin tunnelmaan tai hetkeen uppoutuminen ja havahtuminen, uuden oppiminen, hauskat jutut, keskustelut ystävien kanssa, musiikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kipu.

Tämä!

Vierailija
44/52 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen aamukahvihetki, matkustelu, rock-konsertti.

Vierailija
45/52 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet

Vierailija
46/52 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani <3

Vierailija
47/52 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seksi. Yleensä bdsm.

Vierailija
48/52 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla 200km/h

Vierailija
49/52 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto, musiikki, liikunta, seksi, mahdollisuus omiin ajatuksiin, ruuanlaitto silloin kun pääsen Flow-tilaan, hyvä päivä temperamenttisen tahtoikäisen kanssa, hellä kosketus, suudelmat, se kun voi olla avuksi muille. Joskus katson itseäni peilistä ja puhun itselleni kauniisti. Nykyään olen herätessäni tuntenut suurta kiitollisuutta ja rauhaa. Nukkumaan mennessä mietin päivän hyviä hetkiä. Kirjoitan niitä myös itse tekemään kalenteriini.

Vierailija
50/52 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuminen, haltioituminen, ihastuminen

Korkealla paikalla tai jonkun pudotuksen reunalla seisominen

Rankkasateessa tai kovassa tuulessa juokseminen

Kiipeily

Hyvä musiikki ja tanssiminen

Nauraminen

Vierailija
51/52 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni ylittäminen, lapset ja luonnossa oleminen. Kesän ekat mansikat. En tiedä mitään parempaa kun olla yksin /lasten kanssa keskellä ei mitään, kun ympärillä on luonnon ääniä lukuunottamatta aivan hiljaista, saa katsella kauniita maisemia, pystyy olemaan hetkessä läsnä. Pimeinä iltoina lasten mentyä nukkumaan istun usein yksin kynttilän valossa ja teen mikä silloin parhaalta tuntuu, neulon, luen kirjaa, katson kivan elokuvan tms. Myös pitkä lenkki metsässä tekee hyvää.

Joskus tykkään käydä puistossa tai uimarannalla ja katsella ihmisiä joilla on ystäviä, joiden kanssa viettää aikaa ja joilla on kivaa. Jostain syystä tulen tästä aina tosi hyvälle mielelle. Itselläni ei ole ystäviä enkä ole koskaan sillä tavalla lähtenyt mihinkään vain viettämään porukassa kivaa aikaa, olen monesti miettinyt millaista se olisi. Olen kuitenkin ollut niin erakkoluonne, ettei se varmaan sopisi minulle, mutta jostain syystä sivusta seuraaminen tuo minulle valtavasti iloa. Ehkä olen jotenkin vinksahtanut, koska tästä tulee minulle vähän sama fiilis, kuin siitä kun katselee koiranpentujen leikkejä. Ihania seurata sivusta, mutta en ottaisi koiraa vaikka niistä kuinka pidänkin. Tykkään myös seurata ihmisiä joilla on ystäviä ja pidän ihmisistä, mutta en kaipaa ystäviä.

Tätä listaa voisi jakaa loputtomiin. Tätä kirjoittaessa huomasin että minulla on paljon hetkiä jolloin tunnen olevani elossa.

Vierailija
52/52 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savusauna, grillattu makkara ja kylmä kalja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi