Kangasmaski
Kommentit (15)
Helppo ommella itse. You tubessa ohjeita.
Voi askarrella ilman ompeluakin. Googlaa ohjeita.
Virkkuukoukku kouraan, jokainen teistä osaa sellaisen tehdä.
Googleta. On verkkokauppoja jotka myyvät, mutta osa on kovasti kalliita.
Niistä ei ole mitään hyötyä koronaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yhtä hyvä kuin jonkun mustan muijan helmistä tehty naamamaski, koska oli kuullut että joillakin on vaikea hengittää kangasmaskin alla. Esitteli sitä Twitterissä tai vastaavassa.
Mieheni teki kauniista kankaasta maskin, tarvin töissä ja kaupoista loppu...
Itikkaverkkoa tai sukkahousu päähän
Koska kaikilla teillä on vaippaikäisiä lapsia niin lainaatte vauvaltanne housuvaipan vedätte sen päähänne niin että jalkojen reiät tulee korvienne ympärille. sitten vaan tökkäätte silmien kohdalle reiät ettette törmäile päättömästi. Ei tule pöpöt eikä aivastukset läpi!
Tässä yksi ohje:
Nyt taidetaan suositella kaksinkertaista kangasta. Tuolla ohjeella voi varmasti tehdä myös sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Helppo ommella itse. You tubessa ohjeita.
Martoilla ja Naisten Valmiusliitolla ohjeet ja kaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yhtä hyvä kuin jonkun mustan muijan helmistä tehty naamamaski, koska oli kuullut että joillakin on vaikea hengittää kangasmaskin alla. Esitteli sitä Twitterissä tai vastaavassa.
Miksi virkattu ei toimi? Siihen voi vaikka sisäpuolelle liimata libressen. On tarratkin valmiina, ja taatusti pitää koronan poissa.
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikilla teillä on vaippaikäisiä lapsia niin lainaatte vauvaltanne housuvaipan vedätte sen päähänne niin että jalkojen reiät tulee korvienne ympärille. sitten vaan tökkäätte silmien kohdalle reiät ettette törmäile päättömästi. Ei tule pöpöt eikä aivastukset läpi!
Entä hengittäminen.
Vakavasti puhuen maskien pitää olla sellaisia, että hengittäminen sujuu ongelmitta.
Joku taho oli myös testannut pölyimurinpusseja ja todennut ne aika hyviksi suojiksi. Sitten tuli tieto, että pölyimurinpusseissa, ainakin joissakin, on lasikuitua, joka on tietty vahingollista. Ei siis käy hengityssuojaimiin sujautettavaksi.
Totta maskeista on hyötyä. Lakanakankaasta ommeltu,moninkertainen, on hyvä suoja. Ohjeita you tubessa.
Niitä voi tehdä itse kotona.