Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheisriippuvuus - miten selvitä?

Vierailija
14.04.2020 |

Siinä se. Luulen, että olen jollain tasolla läheisriippuvainen.
Haluaisin siitä eroon.
Onko kellään kokemuksia, miten selvitä eteenpäin kohti omannäköistä elämää...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut yksin ja olet sinkku sen aikaa, että huomaat kuinka pärjäät ilman puolisoa.

Vierailija
2/3 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asut yksin ja olet sinkku sen aikaa, että huomaat kuinka pärjäät ilman puolisoa.

Tää on hyvä neuvo. Ja se itsekseen olo aika kannattaa käyttää henkilökohtaiseen pohdintaan ja sen myöntämiseen että on oikeasti todella itsekäs ihminen. Läheisriippuvainen käyttää ihmisiä hyväkseen siinä kuin narsitikin. Narsisti pönkittääkseen suurta egoaan ja läheisriippuvainen ollakseen. martyyri. Ne on vain saman kolikon eri puolet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

i

Vierailija kirjoitti:

Tää on hyvä neuvo. Ja se itsekseen olo aika kannattaa käyttää henkilökohtaiseen pohdintaan ja sen myöntämiseen että on oikeasti todella itsekäs ihminen. Läheisriippuvainen käyttää ihmisiä hyväkseen siinä kuin narsitikin. Narsisti pönkittääkseen suurta egoaan ja läheisriippuvainen ollakseen. martyyri. Ne on vain saman kolikon eri puolet.

Herttinen, tää on mulle ihan uusi näkökulma! Tosin en halua olla marttyyri vaan mulla on tarve hoitaa ja palvella. Mutta kyllä se marttyyrius helposti nousee. Kiitos tästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi