Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö tinder tili poistaa heti tapailuvaiheessa?

Vierailija
14.04.2020 |

Mitä olette mieltä, pitääkö tinder tili poistaa heti kun on alkanut tapailla toista, mutta ei vielä seurustella? Kertooko ettei toinen kiinnosta tarpeeksi, jos ei heti poista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaista tapailua. Onko se syvempää josta voisi oikeesti syntyä suhde vai onko se vain että olette nähneet pari kertaa suht neutraalilla tasolla? Kyllä itse sanoisin että keskitytään yhteen kerrallaan eikä pyöritetä useampia, mutta kyllä jos ekaa kertaa näkee voi mielestäni käydä treffeillä jonkun toisenkin kanssa. Sovelluksen poistaisin vasta kun on jotain syvempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistin kun oltiin miehen kanssa tavattu kolme kertaa, mies poisti vasta kun alettiin seurustella. Ei hän tosin uusia tyttöjä kertomansa mukaan tavannut sinä aikana, viestitteli kyllä muille.

Jos en olisi innostunut miehestä niin paljon kuin innostuin, olisin pitänyt tinderin toiminnassa ja tavannut muitakin. Ei minun mielestä tarvitse poistaa kuin vasta sitten, kun on sovittu että ei tapailla muita.

Vierailija
4/5 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siirryn tinderissä "piiloon" kun alkaa olemaan tunne että aiomme sopia treffit.

Keskityn tällöin tähän yhteen naiseen, kunnes tiedämme tapaammeko uudestaan (häneen keskittyminen jatkuu) tai mitään kemiaa ei ollutkaan, palaan tinderiin.

Ei tässä taida olla oikein/väärin tapaa toimia, mutta itse tykkään keskittyä täysin yhteen naiseen kerrallaan kunnes hänen kanssa on ne kortit katsottu.

En koe menettäväni mitään, jos olen jokusen viikon poissa tinderistä kun keskityn yhteen.

Ainakin itsestäni tiedän sen, että jos juttelen/pyörittelen useaa yhdellä kerralla, keskittyminen ja aito kiinnostus on aika marginaalista, ja tuolloin keskustelut yleensä hiipuvat kokonaan.

Tällöin koen menettäväni enemmän.

M39

Vierailija
5/5 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Jotenkin ajattelen automaattisesti että jos mies ei heti sitä poista, ei voisi olla kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän