Miten rakastelet sanallisesti
Kommentit (8)
Ruusunnuput aukeavat nopeutetussa kuvassa.
Juna menee tunneliin... ja joutuu edetakaiseen aikaluuppiin: se kiitää ja jyskyttää edestakaisin tunnelissa. Jyskytijyskytijyskyti. Ikkunanverhot heiluvat ja valkoiset kyyhkyt lentävät ilmassa. :DDDDD
Haista paska rakas, en tuu enää takas, sä mulle klamydian aiheutit, nyt saan itse kärsiä seuraukset, pistän nyt vahingon kiertämään, koska olen ilkeä pipipää
Uusimman punamultahalituksen linjauksen mukaisesti hänen paljaat polvensa ja nilkkansa hajasijoitettiin ympäri keskivartaloani ja punalippujen liehuessa solidaarisuus ja toveruus saavuttivat vehreät niityt, joiden lähteestä ammensivat elinvoimaa sanko toisensa perään Vinttikaivon orren keinuessa ja ämpärin loiskiessa. Maatöiden jatkuessa lopulta täpötäydet vilja-aitat repesivät liitoksistaan, eikä mikään pidätellyt niittykumpujen rinteiltä virtaavaa byöryä, joka saavutti lopulta seestyen jokirannan. Maamies karheineen multasi siemenen viljavaan peltoon ja saattoi lopuksi myhäillen nauttia hyvin tehdystä työstä. Hallitusyhteistyön jatko oli turvattu.
Ottaa slipoverin pois (puhelimessa)
Sinun jos kenen luulisi osaavan senkin taidon, osasithan nytkin esittää kysymyksesi niin ettei siitä kukaan tajua mitä tarkoitat.