Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten rakastelet sanallisesti

Vierailija
14.04.2020 |

Käyttämättä suoria kuvauksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun jos kenen luulisi osaavan senkin taidon, osasithan nytkin esittää kysymyksesi niin ettei siitä kukaan tajua mitä tarkoitat.

Vierailija
2/8 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin missä yhteydessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusunnuput aukeavat nopeutetussa kuvassa.

Juna menee tunneliin... ja joutuu edetakaiseen aikaluuppiin: se kiitää ja jyskyttää edestakaisin tunnelissa. Jyskytijyskytijyskyti. Ikkunanverhot heiluvat ja valkoiset kyyhkyt lentävät ilmassa. :DDDDD

Vierailija
4/8 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista paska rakas, en tuu enää takas, sä mulle klamydian aiheutit, nyt saan itse kärsiä seuraukset, pistän nyt vahingon kiertämään, koska olen ilkeä pipipää

Vierailija
5/8 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pim! Pim! Pom! Pam! Pam! Pam!

Vierailija
6/8 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimman punamultahalituksen linjauksen mukaisesti hänen paljaat polvensa ja nilkkansa hajasijoitettiin ympäri keskivartaloani ja punalippujen liehuessa solidaarisuus ja toveruus saavuttivat vehreät niityt, joiden lähteestä ammensivat elinvoimaa sanko toisensa perään Vinttikaivon orren keinuessa ja ämpärin loiskiessa. Maatöiden jatkuessa lopulta täpötäydet vilja-aitat repesivät liitoksistaan, eikä mikään pidätellyt niittykumpujen rinteiltä virtaavaa byöryä, joka saavutti lopulta seestyen jokirannan. Maamies karheineen multasi siemenen viljavaan peltoon ja saattoi lopuksi myhäillen nauttia hyvin tehdystä työstä. Hallitusyhteistyön jatko oli turvattu. 

Vierailija
7/8 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa slipoverin pois (puhelimessa)

Vierailija
8/8 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siementä vakoon ja muijaa lakoon