Stockmannin hidastelu verkkokaupan toimituksissa
Ostin tuotteen 8.4. aamulla ja vieläkään ei ole tullut viestiä että se olisi lähetetty. Ostin eilen eli 13.4. ruotsalaisesta verkkokaupasta toisen tuotteen, ja siitä tuli tänä aamuna lähetysilmoitus.
Kommentit (25)
Sama juttu, 2.4 tilasin ja oli silloin toimitusaikana 1-8 päivää.
Oon tilannu maaliskiin lopussa ja ei oo tullut. Samaan aikaan tilattu Hulluilta päiviltä ja se tullu aikaa sitten. Muu Stokkan toimitus ei tuu
Hyvä kun varoititte! Aiemmin 1-2 päivässä tullut paketit Stockalta. Eipä taida uskaltaa nyt tilata.
Firma on yrityssaneerauksessa, joten siellä ei porukalla varmaankaan ole mikään paras mahdollinen työmoraali tai -tahti. Yrityssaneerauksessa karsitaan kuluja, siivotaan rönsyjä, alennetaan palkkoja ja etuja, irtisanotaan kaikki mahdolliset jne.
Lopettakaa jo se pirujen maalailu seinille. Stockmannilta toimitetaa edelleen tavaraa, mutta ei niin yllättäen KAIKKI maan suurimmat verkkokaupat ovat ruuhkautuneet (Sokos, Marimekko, Verkkokauppa jne.), koska alennusmyyntejä ja Hulluja päiviä yms. on ollut maaliskuussa. Sen lisäksi ihmiset tilaavat netistä nyt sen sijaan, että hakisivat asioita tavarataloista tai kivijalkaliikkeistä.
Kaiken lisäksi posti on ruuhkautunut, koska tavaraa kulkee tällä hetkellä saman verran kuin tavallisesti jouluna ja posti ei varmasti ole palkannut kiireapulaisia. Tämänkin tietäisitte, jos seuraisitte uutisia.
Itse hain tänään postista Hullujen päivien toisen ostokseni ja odottelen edelleen Marimekolta jo lähes kaksi viikkoa sitten tilaamaani tuotetta (jota ei ole edes vielä lähetetty). MaRiMeKKo MEneEE KoNKursSIiiNN!1!!!
Mulle kesti pari viikkoa mutta tuli sentään perille.
Noinhan nuo aina alkaa. Eka hidastelu, sitten tuotteita ei toimiteta ollenkaan. Lopuksi se on kiitti rahoista, palkat ja velkojat menee asiakkaan edelle.
Kannattaa tilata luottokortilla, ei debit, niin voi valittaa ja ehkä saada rahat takaiset. Ja älä missään nimessä käytä tuota mobilepay:ta. Niitten sivuilla ei löydy sanaakaan mistään ostosuojasta.
Mun Stockan HP tilaus lähetettiin ihan säällisellä viiveellä oletettavasti hyvinkin ruuhkautuneessa tilanteessa. Automaattiin paketti ei ole vielä ehtinyt mutta eipä siitä voi lähettäjää moittia. Postissakin on ruuhkaa. Tämän ei pitäisi normaalia ihmistä ihmetyttää mutta tyhmille voi aiheuttaa päänvaivaa.
Suurin syy pakettien ja toimitusten viivästymiseen olette te! Hakekaa pfkl pakettinne pois tukkimasta kaikkia jakelukanavia. Kumma ettei näin yksinkertainen asia mene perille.
Ilmoitus yrityssaneerauksesta tuli 6.4. eli voi olla että siellä on siitä lähtien ollu jotain hässäkkää. Ite kans tilauksen tehneenä vähän jännittää tuleekohan sieltä mitään ja oliko verkkokaupaan laitettu "voit edelleen tehdä ostoksia turvallisesti" täyttä bullshittiä
Minä tilasin 19.3.2020 ja tänään jonotin puoli tuntia asiakaspalvelun puhelimessa, peruin tietysti tilauksen!
Vierailija kirjoitti:
No ei vielä paha. Mä ostin Sokoksen verkkokaupasta 21.3. eikä vieläkään ole postitettu.
ootko mitenkään ajatellu toimia tässä asiassa?
Stokkahan meni suoritustilaan aikoja sitten ..
Zinc
Luin jostian lehestä ..
Tosin .. voi olla, että taas vuodet pomppi.
Kun ei koskaan tiedä .. mikä vuosi menossa.
Zinc
Eipä löydy sitä juttua nyt. Odotellaan kun se tulee joskus ..tulevaisuudessa taas ..
Zinc
Tilasin 26.3.,Hullujen päivien verkosta tänään tuli ilmoitus ettäpaketti on saapunut. Lupaus oli 8-14pv. No ei ollut hätä mutta olihan tuo aika paljon yli.
Kas tänne!
The company said it plans to publish its Q1 report on 30 April and that it would offer further guidance to shareholders "when the visibility in the company’s markets is clearer."
Zinc
Tuossa kohtaa näyttää (vielä) normaalilta
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Mun Stockan HP tilaus lähetettiin ihan säällisellä viiveellä oletettavasti hyvinkin ruuhkautuneessa tilanteessa. Automaattiin paketti ei ole vielä ehtinyt mutta eipä siitä voi lähettäjää moittia. Postissakin on ruuhkaa. Tämän ei pitäisi normaalia ihmistä ihmetyttää mutta tyhmille voi aiheuttaa päänvaivaa.
Suurin syy pakettien ja toimitusten viivästymiseen olette te! Hakekaa pfkl pakettinne pois tukkimasta kaikkia jakelukanavia. Kumma ettei näin yksinkertainen asia mene perille.
Sunkin paketti on stokkan omaisuutta niin kauan kuin se on luovutettu sulle postista. Mikäli menee kohta konkurssiin, niin jää monen maksetut tavarat saamatta.
Postista ei luovutettu jo vastaanottajalle ilmoitettujakaan sen jälkeen kun Anttila ja kodin1 meni konkkaan.
No ei vielä paha. Mä ostin Sokoksen verkkokaupasta 21.3. eikä vieläkään ole postitettu.