Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stockmannin hidastelu verkkokaupan toimituksissa

Vierailija
14.04.2020 |

Ostin tuotteen 8.4. aamulla ja vieläkään ei ole tullut viestiä että se olisi lähetetty. Ostin eilen eli 13.4. ruotsalaisesta verkkokaupasta toisen tuotteen, ja siitä tuli tänä aamuna lähetysilmoitus.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stocka yrittää vedota yrityssaneeraukseen ja pitää rahanne mutta ei toimita tilausta.

Vierailija
22/25 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

stocka kerää mahdollisimman suurta rahapottia kasaan konkurssipesään velkojia varten. Ei taida lähteä enää paketit matkaan tilaajilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tää pshanjauhanta. Järki käteen nyt, miten mahtaa käydä kun 5 miljoonaa istuu sisällä pakosti, selaa nettiä ja tilaa tolkuttomasti roinaa. Ruuhkahan siitä syntyy. Ei toimittajat ole mitoittaneet toimintojaan tällaiseen kysyntään, ei mitenkään. Kyllä ne paketit sieltä tulee. Hakekaa ne myös postista heti kun saatte ilmoituksen.

Vierailija
24/25 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullujen päivien jälkeen Stokkalla on aina jumissa tilaukset, siksi ne sanookin "varmuuden vuoksi" että jos tuote menee tilaukseen voi kestää useita viikkoja.

Vierailija
25/25 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei vielä paha. Mä ostin Sokoksen verkkokaupasta 21.3. eikä vieläkään ole postitettu.

ootko mitenkään ajatellu toimia tässä asiassa?

Olen laittanut viestiä asiakaspalveluun, mutta eivät ehdi vastata kuin ilmeisesti saman vastauksen kaikille, että "Malta vielä hetki..." (tällä tavalla alkava tuli 3.4.). Chatissä eivät osaa sanoa muuta kuin että tilaus on keräilyssä. No sen olen nähnyt omilta sivuilta jo yli 3 viikkoa. Pääsiäisenä laitoin viestiä, että perun koko tilauksen, mutta siihen ei ole vastattu eikä tilausta ainakaan vielä ole poistettu eikä myöskään laskua Collectorilta. Alun perin piti toimistusajan olla 2 - 4 päivää, sitten 6 - 8 päivää, sitten 10 päivää ja nyt ei mitään tietoa.