Stockmannin hidastelu verkkokaupan toimituksissa
Ostin tuotteen 8.4. aamulla ja vieläkään ei ole tullut viestiä että se olisi lähetetty. Ostin eilen eli 13.4. ruotsalaisesta verkkokaupasta toisen tuotteen, ja siitä tuli tänä aamuna lähetysilmoitus.
Kommentit (25)
stocka kerää mahdollisimman suurta rahapottia kasaan konkurssipesään velkojia varten. Ei taida lähteä enää paketit matkaan tilaajilleen.
Lopettakaa tää pshanjauhanta. Järki käteen nyt, miten mahtaa käydä kun 5 miljoonaa istuu sisällä pakosti, selaa nettiä ja tilaa tolkuttomasti roinaa. Ruuhkahan siitä syntyy. Ei toimittajat ole mitoittaneet toimintojaan tällaiseen kysyntään, ei mitenkään. Kyllä ne paketit sieltä tulee. Hakekaa ne myös postista heti kun saatte ilmoituksen.
Hullujen päivien jälkeen Stokkalla on aina jumissa tilaukset, siksi ne sanookin "varmuuden vuoksi" että jos tuote menee tilaukseen voi kestää useita viikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei vielä paha. Mä ostin Sokoksen verkkokaupasta 21.3. eikä vieläkään ole postitettu.
ootko mitenkään ajatellu toimia tässä asiassa?
Olen laittanut viestiä asiakaspalveluun, mutta eivät ehdi vastata kuin ilmeisesti saman vastauksen kaikille, että "Malta vielä hetki..." (tällä tavalla alkava tuli 3.4.). Chatissä eivät osaa sanoa muuta kuin että tilaus on keräilyssä. No sen olen nähnyt omilta sivuilta jo yli 3 viikkoa. Pääsiäisenä laitoin viestiä, että perun koko tilauksen, mutta siihen ei ole vastattu eikä tilausta ainakaan vielä ole poistettu eikä myöskään laskua Collectorilta. Alun perin piti toimistusajan olla 2 - 4 päivää, sitten 6 - 8 päivää, sitten 10 päivää ja nyt ei mitään tietoa.
Stocka yrittää vedota yrityssaneeraukseen ja pitää rahanne mutta ei toimita tilausta.