Mies mitä ajattelet 24-vuotiaasta naisesta jolla takana vain yksi parisuhde?
Parisuhteen kesto 8 vuotta. Erosin ja kauhistuttaa kun olen ihan pihalla koko deittimaailmassa. En ole koskaan edes treffeillä käynyt.
Kommentit (72)
Minulla oli tuon ikäisenä ollut vain yksi pitempi parisuhde. Sekään ei tuon pituinen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli tuon ikäisenä ollut vain yksi pitempi parisuhde. Sekään ei tuon pituinen.
Miten liittyy loitukseen?
Täydellinen nainen. Miksi pitäisi olla enempää kuin yksi, etenkään tuossa iässä?
Lisäplussaa vielä 8v suhteesta. Se kertoo siitä, että nainen ei ole tyypillinen prinsessaunelmiin hukkunut psykoterapiatapaus. Lukuisat lyhyet (1-3 vuotta) suhteet ovat valtava punainen vaate menestyville, akateemisille miehille.
M33
Täydellistä vaimomateriaalia :-)
Tällaisen naisen kanssa uskaltaisi ottaa riskejä, perustaa perheen, tehdä lapsia, yrittää hommata hänelle kuuta taivaalta, sillä vain paras olisi hänelle kyllin hyvää.
Jos se on ollut yksiavioinen tuossa suhteessaan eikä pyörittänyt mitään salasuhteita siinä sivussa niin kuulostaa sitoutuvalta ja luotettavalta vaimoainekselta.
Tuossa iässä noin pitkä suhde on todellinen harvinaisuus.. Yleensä tuossa iässä kokeillaan kaikkia mahdollisia..(myös allekirjoittanut) Nostan hattua teille arvon neiti.
Jos yli 10 seksikumppania niin ei jatkoon.
Voi teitä naisia ja teidän epävarmuuksianne.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut tuon ikäisenä ollut vielä yhtäkään parisuhdetta. Aloittelin silloin vasta naiskuvioita.
M31
Jos ei lapsia niin onnea olet kuin yksisarvinen ja haluttu miesten keskuudessa.
Mun naisystävän vanhapiika tytär 25v ei seurustellut päiväkään ja varmasti vielä neitsytkin.
Taitaa jäädä äidin helmoihin ikuisiksi ajoiksi.....
Ihannetilanne. Mikä raivostuttavampaa kuin joukko exiä jotka vuorotellen ottavat yhteyttä
Kuulostat järkevältä. Viet 6-0 ikäisiäsi yh-mammuleita.
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen nainen. Miksi pitäisi olla enempää kuin yksi, etenkään tuossa iässä?
Lisäplussaa vielä 8v suhteesta. Se kertoo siitä, että nainen ei ole tyypillinen prinsessaunelmiin hukkunut psykoterapiatapaus. Lukuisat lyhyet (1-3 vuotta) suhteet ovat valtava punainen vaate menestyville, akateemisille miehille.
M33
Setä on kyllä ap:lle liian vanha.
Eikun vaa valitsemaan miehistä paras.
Parisuhteet eivät määritä ihmistä mitenkään.
Tää on vauvapalsta. Ei miesten palsta.