Lue keskustelun säännöt.
Mikä olis hyvä baari...
01.07.2006 |
Helsingissä missä vois tanssia, hyvää musaa, ja missä ei ole vaan näitä " missejä" vaan ihan kaikenlaista porukkaa?
Kommentit (2)
Teatterissa ja Kaivohuoneella kyllä ne missit.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ite diggaan Factorysta. On miltei sitä Sokosta vastapäätä.