Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Saatteko jotain kiksejä siitä kun puette lapsenne eläimiksi?
01.07.2006 |
Siis en ymmärrä yhtään näitä disney-pukuja yms. Kammottavia!
Kommentit (5)
ja liekki lippiksiin! Toiset vaan kattoo kadehtien :p!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Myös Tintuissa loppuu koot kesken :(
siitä, että poikani käytti tiikeripukua naamiaisissa.
tai teettää ompelijalla. Ovat vaan tosi kuuma kesällä, jos siis sellaisen aidon karvaisen haisuli-asun haluat. Meidän koko perheellä on sellaiset asut, mutta käytetään niitä vaan talvella. Aikuisilla on harmaat ja lapsilla sininen ja punainen asu :)
Alue: Aihe vapaa
karseeta jos oltais kaikki täällä samanlaisia...