Tehohoidossa olevien määrä laskee kuin lehmän häntä. Tätä menoa tämä eristys ei lopu koskaan.
Nyt THL vähän vauhtia tähän hommaan.
Tässähän menee ikuisuus
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi teho-osastojen pitäisi olla täynnä ihmisiä? Olet jotenkin sairas sadisti? Juuri tämähän se tavoite on että teho- ja sairaalapaikat riittää kaikille.
Suomessa ei tähän mennessa ole mitään epidemiaa ollutkaan. Se on ainoastaan mieliin luotu kupla, jota iltapäivälehdetkin ruokkivat.
Muutama potilas, jonka ympärillä kaikki pyorii.Joten sinä potilas pätit, että tämän keskustelupalstan on pyörittävä sinun ympärilläsi.
Niin päätin, vaikka tosin en ole potilas. En tavoittele sellaista. Tosin ei minua koronakaan pelota.
Olen työikäinen. Työikäisen koronaankuolleisuus, vuosikuolleisuus on yksi promille 100 /100 000
Tavallinen vastaavan väestonosan vuosikuolleisuus on kolme promillea 300 / 100 000
Tyoikäisen koronaa sairastavan riski kuolla on siis niin pieni, että saa hakemalla hakea sairautta jossa se jäisi pienemmaksi, ehkä sinulla on huulihrpes tai finni nenässä, sinulla potilas, sitten alat olla tuolla tasolla.
Voin todistaa, ja olen laittanutkin jo talteen lähdetiedot tuohon mainittuun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kohta täyttyy.
TAmpereella Ihmiset ei noudata mitään kehoituksia vaan käyttäytyvät kuin ennenkin koronaa. Muuallakin varmasti varovaisuus herpaantuu,ei ihmiset jaksa piileskellä näkymätöntä vihollista loputtomiin.
Onkohan Suomessa montakin Tamperetta. Täällä ainakin on todella hiljaista. Bussilla joudun kulkemaan töihin ja usein olen ainoa matkustaja. Eikä näy kaduillakaan sellaista ruuhkaa kuin ennen. Työkaverit eivät liiku missään ylimääräistä (riskialan työ) ja käsiä pestään ja desinfioidaan koko ajan. Lähitalojen pihat olleet ihan autioita koko pääsiäisen. Ehkä täällä jossain on joku keskittymä, mutta enpä ole törmännyt. Ja tietysti meillä koko muu perhe eli mies ja kaksi teiniä pysyttelee kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
älä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hieman puretaan rajoituksia, että saadaan hommaan lisää vauhtia. Voitais aloittaa vaikka pienistä ravintoloista ja kahviloista, max 10 asiakasta kerralla.
Tai miten olisi koulut? En tajua, miten meillä on varaa pitää lapset ilman opetusta kuukausitolkulla.
Miksi ihmeessä pidät ilman opetusta? Meillä ainakin oli tarjolla koulun pädit lainaan jos ei ole itsellä välineitä käydä koulua. Joka päivä niillä on ollut opetusta.
Hyvä jos teillä on. Meillä ei ole. Esim. pitkän fysiikan opinnot on olleet todella hankalat meidän lukiolaiselle, kun opettaja ei tee muuta kuin antaa tehtävät, ja niihin oikeat vastaukset. Saattaahan opettaja tietenkin olla vain huono, mutta ennen etäopiskelua opinnot sujuivat oikein hyvin, nyt ei niinkään.
Siis teillä ei siis ole tietokonetta vai vastaavaa kotona ja kuitenkin kirjoitat tänne - haloo!
Jos sinun mielestäsi esim. lukion pitkän matikan ja fysiikan opintoihin ei tarvita kuin tietokone, et ole ihan tästä maailmasta. Se opettaja on tietenkin ihan turha, ja normaalisti siellä tunnilla vaan katsellaan tietokoneelta tehtäviä, jotka sitten ratkaistaan ilman mitään vinkkiä. Asioita ei myöskään mitenkään selitetä, vaan oppilaat ottavat kaikesta itse selvää netistä.
Kun asiaa miettii, niin opettajiahan ei oikeasti tarvita mihinkään. Tietokone riittää.
Huono ope. Meidän lukiolaisella oli kyllä luentoja. Mutta paljon tietenkin joutuu tekemään itse. Juuri oli koeviikko ja myös fysiikan ja pitkän matematiikan kokeet. Paljon näkyy olevan tehtäviä vaikka kuinka olisi etäkoulu eli eivät pääse helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi teho-osastojen pitäisi olla täynnä ihmisiä? Olet jotenkin sairas sadisti? Juuri tämähän se tavoite on että teho- ja sairaalapaikat riittää kaikille.
Suomessa ei tähän mennessa ole mitään epidemiaa ollutkaan. Se on ainoastaan mieliin luotu kupla, jota iltapäivälehdetkin ruokkivat.
Muutama potilas, jonka ympärillä kaikki pyorii.
Minäkään en ymmärrä miten tätä voidaan edes kutsua epidemiaksi. Sairastuneiden määrä Suomessa on ihan mitätön.
Suomi olisi voinut myös valita älykkäästi Etelä-Korean tien, mutta minkäs voit kun pääministeri ei ole penaalin terävimpiä kyniä.