Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On niin tylsää. Kysypä multa jotakin!

Vierailija
13.04.2020 |

Vastaan asiallisiin kysymyksiin mitä sattuu.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäis jättää yksi mies, mutta olen lykännyt sitä jo viikkoja. Mistä ammentaa rohkeus lopulliseen iskuun? Auta Antt.. eiku vauvapalstan oraakkeli.

Et kerro, mistä syystä haluat miehen jättää, mutta kannattaa nyt varmasti kysyä itseltäsi, mitä pelkäät, ts. miksi lykkäät. Onko se se, että on inhottava puhua suoraan asiasta? Inhottava olla se, joka hylkää? Annan kaksi neuvoa, vaikka en Antti olekaan: ensinnäkin mieti, että tällä vetkuttelulla pidennät omaa kärsimystäsi, ja ehkä myös sen miehen. Toinen neuvo on se, että mieti valmiiksi, mitä sanot ja miten sanot. Että jos pitää sanoa, miksi jätät, mieti se kunnolla. Ja tietenkin se, miten aloitat.

Nyt vain hommiin! Kyllä se kirpaisee, mutta tiedät siitä, että oot elossa.

Ap

Vierailija
62/63 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäis jättää yksi mies, mutta olen lykännyt sitä jo viikkoja. Mistä ammentaa rohkeus lopulliseen iskuun? Auta Antt.. eiku vauvapalstan oraakkeli.

Et kerro, mistä syystä haluat miehen jättää, mutta kannattaa nyt varmasti kysyä itseltäsi, mitä pelkäät, ts. miksi lykkäät. Onko se se, että on inhottava puhua suoraan asiasta? Inhottava olla se, joka hylkää? Annan kaksi neuvoa, vaikka en Antti olekaan: ensinnäkin mieti, että tällä vetkuttelulla pidennät omaa kärsimystäsi, ja ehkä myös sen miehen. Toinen neuvo on se, että mieti valmiiksi, mitä sanot ja miten sanot. Että jos pitää sanoa, miksi jätät, mieti se kunnolla. Ja tietenkin se, miten aloitat.

Ap

Kiitos, hyvää pohdintaa! Pelkään tekeväni virheen, vaikka a) tiedän, että en pitemmän päälle sovi tämän miehen kanssa yhteen, vaikka hän mukava onkin ja b) koronakriisi on lähentänyt välejä eksääni ja haluan antaa sille suhteelle mahdollisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiitos, hyvää pohdintaa! Pelkään tekeväni virheen, vaikka a) tiedän, että en pitemmän päälle sovi tämän miehen kanssa yhteen, vaikka hän mukava onkin ja b) koronakriisi on lähentänyt välejä eksääni ja haluan antaa sille suhteelle mahdollisuuden.

Edelleenkään, en tiedä, mistä on kyse, mutta kannattaa myös lähentymisestä huolimatta miettiä, miksi eksä on eksä ja toimiiko suhde vielä koronakriisin jälkeenkin. Kyllä mä tosin tiedän sellaisiakin suhteita, joissa on eron jälkeen palattu ihan menestyksekkäästi yhteen, mutta vähemmistössä ne ovat.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi