Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko ottaa siivoojan kotiisi näin koronan aikaan?

Vierailija
13.04.2020 |

Miten on?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään päästä vieraita ihmisiä kotiini. Mä maksan omalle viikkosiivoojalleni vaikkei se nyt pysty käymään.

Vierailija
2/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee alasti ja saaan nussia niin tottakai. Ja pitää olla alle 20v. alle 45 kg ja alle 145 cm. Sukupuolella ei väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, jos siivooja on itse terveenä ja jos itse olen terveenä. Meillä käy Freshkan kautta kerran viikossa.

Vierailija
4/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, jos siivooja on itse terveenä ja jos itse olen terveenä. Meillä käy Freshkan kautta kerran viikossa.

Voihan se olla tartuttaja vaikka on 'terveenä'.

Vierailija
5/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskaltaa, jos pitää etäisyyttä. Isossa talossa onnistuu helposti! Mä olen lähtenyt siivoojan tullessa ulos ja lenkkeillyt sen aikaa kun siivooja on talossa.

Vierailija
6/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, menisin vaan itse päiväksi pois. Tuskin se siivooja tahallaan syleksii kämpässä. Ilmanvaihto täysille ja lisäksi parin tunnin varoaika.

Vierailija
7/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalsin jopa siivota ihan itse.

Vierailija
8/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse siivosin. En tapaa edes kavereita saatikka sitten siivoojaa. Kaikki turhat riskit pois.

Vierailija
9/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy edelleen normaalisti. Nyt oma imuri ja pölyhuiska käytössä. Vähän mietityttää, mut kovasti helpottaa arkea, ja mietin myös työllistävää vaikutusta.

Vierailija
10/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy edelleen normaalisti. Nyt oma imuri ja pölyhuiska käytössä. Vähän mietityttää, mut kovasti helpottaa arkea, ja mietin myös työllistävää vaikutusta.

Vierailija
11/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskalsin jopa siivota ihan itse.

Meillä on kaksi riskiryhmäläistä ja siivoamme ihan itse kuten aiemminkin. Meillä kävi viikkosiivooja kun lapset olivat pieniä. Silloin emme olleet riskiryhmäläisiä ja ei tullut mieleenkään se, että oireetonkin siivooja voi toki tartuttaa. Meillä tosin siivooja siivosi enimmäkseen lattioita ja tietenkin vessat ja kylpyhuoneen.

Vierailija
12/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käy myös ja yksi syy on tuo työllistävä vaikutus.

Vierailija
13/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Käyhän ihmiset kaupassakin. Lisäksi en ole samassa tilassa siivoojan kanssa joten kaikki suositukset turvaetäisyyden pitämiseksi toteutuu.

Vierailija
14/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy nyt siitä syystä, että kulkee julkisilla ja olen itse kotona siivoojan läsnäollessa. Täytyy katsoa, missä vaiheessa jatkan taas normaaliin tapaan. Siivooja ei itsekään tykännyt viimeisellä kerralla siitä, että joutuu kiertämään monissa asunnoissa busseilla. 

Vierailija
15/15 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä päästäisi kotiini ketään ulkopuolista. Voi tarttua myös oireettomasta ja säilyä pinnoilla päiviä. Haluan, että tämän hullunmyllyn keskellä kotona ei tarvitse varoa koskemasta naamaansa tai muutoin olla varoillaan.

Tämä mielipide siinä kontekstissa, että etätyö ja ostoksetkin netin kautta. Jos joutuisin esim. työn puolesta olemaan kontaktissa muihin ihmisiin, niin silloin varmaan arvioisin siivoojan luoman riskin pienemmäksi ja nauttisin siivouspalvelun tuomasta arjen helpottumisesta.