On niin tylsää. Kysypä multa jotakin!
Kommentit (63)
1. Muistatko helposti, mitä teit toissapäivänä?
2. Mitä teit silloin?
Vierailija kirjoitti:
1. Muistatko helposti, mitä teit toissapäivänä?
2. Mitä teit silloin?
En helposti, koska nää koronapäivät on vähän tällaista muusia. Muistan kaksi asiaa: käytiin virpomassa kahdessa naapurissa (ulkona ja välimatkan päässä, ja omat herkutkin oli mukana) ja iltapäivällä kävin ratsastamassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko vauvapalsta itse botti?
Ei ole. Mutta luulen kyllä, että täällä on myös näitä puoliammattimaisesti kirjoittavia.
Ap
Mikä tekeminen innostaa sinua niin paljon, että voisit tehdä sitä ainakin yhden päivän aamusta iltaan? (minulla puutarhan hoito, ei vain ole puutarhaa nyt...)
Minkä eläimen, tai mitä eläimiä, tykkäisit omistaa? (esim. minä haluaisin maatiaiskanoja...)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekeminen innostaa sinua niin paljon, että voisit tehdä sitä ainakin yhden päivän aamusta iltaan? (minulla puutarhan hoito, ei vain ole puutarhaa nyt...)
Hevoshommat! Hevosten kanssa puuhaileminen on parasta, mitä tiedän. Hevoset ovat hirveän joviaaleja eläimiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä eläimen, tai mitä eläimiä, tykkäisit omistaa? (esim. minä haluaisin maatiaiskanoja...)
Varmasti tämä onkin nyt sitten tuon edellisen vastauksen perusteella helppo arvata: hevosen! Hevoset ja niiden pitäminen on niin kallista ja aikaavievää puuhaa, että en tiedä, onnistuuko koskaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hevoshommat! Hevosten kanssa puuhaileminen on parasta, mitä tiedän. Hevoset ovat hirveän joviaaleja eläimiä.
Ap
Ne on upeita! (Hassua, että kun kysyin asiaa enkä ollut lukenut vastauksiasi, mieleeni tuli "hänellä kuitenkin on jo hevonen...")
Joo totta, että hevosen omistaminen on kallista - eikä onneksi välttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ne on upeita! (Hassua, että kun kysyin asiaa enkä ollut lukenut vastauksiasi, mieleeni tuli "hänellä kuitenkin on jo hevonen...")
Valitettavasti ei ole! Tai onneksi, en tiedä, kumpi kuvaa tilannetta parhaiten. Toisaalta se, kun puuhastelee muiden hevosten kanssa, pakottaa toimimaan jonkun muun toimintatapojen mukaan, mutta toisaalta se antaa myös vapautta. Mulla on muitakin asioita elämässä kuin hevoset, en tiedä, jäisikö niille aikaa, jos olisi oma.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo totta, että hevosen omistaminen on kallista - eikä onneksi välttämätöntä.
Ja ennen kaikkea se on hirveän sitovaa. Ei mua haittaisi niinkään se, että liikenevät rahat menisivät siihen hevoseen, mutta vapauden menettäminen pelottaa.
Ap
Et vastaa mitä sattuu. Olen pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Et vastaa mitä sattuu. Olen pettynyt.
Voi ei. Voin tarjota sulle lohdutukseksi vähän rahkapiirakkaa pakastimesta. Varoituksen sana: pohja ei noussut hirveän hyvin.
Ap
Mitä ja milloin viimeksi kokkasit?
Miksi aina on tylsää kun ei ole vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ja milloin viimeksi kokkasit?
Tossa pari tuntia sitten tein semmosta tofu-uunivuokaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina on tylsää kun ei ole vaikeaa?
Kun on vaikeaa, ajatukset askartelevat sen vaikean asian kimpussa, olettaen, että kyse on aktiivivaiheen vaikeudesta.
Mulla ei ole usein tylsää, siksi ehkä koen nyt tämän vähän vaikeana.
Ap
Ja lihakset kuuluvat kehon sisään, mutta eipä se estä muita ottamasta niitä sieltä ruoakseen.