Ajatteletko seksin aikana muita?
Onkohan tämä mitenkin yleistä? Joskus on toki kohdalle sattunut todellisia huomion vangitsijoita, mutta yleensä peruspannessa tulee kyllä laukatessa luvattua mielikuvitukselle samaa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Satunnaisten seksikumppanien kanssa saatan ajatella ex tyttöystävääni. Varsinkin, kun joku random nainen ottaa hyvin (l. tiukasti ja syvälle) suihin, saatan ajatella, että exäni ratsastaakin kalullani, jolloin tulen nopeasti ja kovaa.
Tavallaan ymmärrän. Onko suihinoton aikana koska tällöin partneri ei ole kasvojesi edessä, ja on helpompi kuvitella, että se onkin exäsi tiukka pillu mikä puristaa kaluasi random suun/nielun sijaan?
Täytyy myöntää: Ajattelen mun kolleegaa. Petra peppu pystyssä.
Ajatukset on onneksi omia, niitä ei tarvitse kertoa muille
Fantasioimme yhdessä ryhmiksestä tai kolmenkimpasta. Usein "mukanamme" on yhteisiä tuttavia. Todella ihanaa, ja kiihottavaa.
N56
Meillä samaa kuin ylläolevalla. Mukana yhteisiä tuttuja, ihmisiä joita olemme nähneet ja katselleet yhdessä jossain (matkoilla, harrastuksissa jne). Olen samaa mieltä, kiihottavaa....
Kyllä mä mieheni kanssa ollessa joskus ajattelen että siinä jäntevä, tatuoitu, pitkätukkainen rumpali panee minua. Ai niin joo, miehenihän onkin tämä henkilö.
Yleensä en ajattele mitään, vaan koen pelkästään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä mieheni kanssa ollessa joskus ajattelen että siinä jäntevä, tatuoitu, pitkätukkainen rumpali panee minua. Ai niin joo, miehenihän onkin tämä henkilö.
Lol. Noilla meriiteillä panee varmaan ihan sairaan hyvin... Voi luoja jos sillä olis vielä HD, Audi tai BMW, siitä ei kyllä varmaan panot enään paranisi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol. Noilla meriiteillä panee varmaan ihan sairaan hyvin... Voi luoja jos sillä olis vielä HD, Audi tai BMW, siitä ei kyllä varmaan panot enään paranisi 🤣
En niin ymmärrä automerkkien päälle, mutta sen kyllä näkee jo pelkästä tekstistä, että joku on nyt PIKKUISEN kateellinen sille että joku nainen panee sellaista miestä jota hän sängyssä ajattelee ;)
Miehen nuollessa kyllä, mutta yhdynnässä en. Tarvitsen orkkuun mielikuvia, muuten en tule. Mielikuvassa siis on joku tapahtuma meneillään, selkeitä kasvoja ei heillä ole, mutta koska heitä on monta yleensä, niin ei voi olla vain mieheni, joten kyllä, ajattelen silloin muitakin, mutta en tiettyjä henkilöitä, vaan sitä mitä kuvitelmassani on tapahtumassa, ja kyllä, olen usein näissä mielikuvissani myös itse mies :D
Yleensä en ole ajatellut ketään muita, vaan keskittynyt nauttimaan nyt vähän yli viisikymppisestä vaimostani. Olemme olleet yhdessä jo 30 vuotta.
Vähän noloa tunnustaa, mutta nykyään kuvittelen silloin tällöin seksin aikana rakastelevani 78-vuotiaan anoppini kanssa.
En ketään.
Joskus ajattelen jotain kiihottavaa tilannetta, mutta siihen ei liity mitään henkilöitä.. Vähän hankala selittää, mutta en siis mieti ketään ihmistä vaan esim panemista, käteen vetämistä jne, en ketään tiettyä ihmistä vaimon tilalle. Mutta mulla on kyllä seksikäs vaimo jonka kanssa seksi sujuu.