Pahimpia turn offeja miehelle
On sanoa, että en tarvitse miestä mihinkään. Surettaa sinkkukavereiden puolesta, kun he uhoavat tuollaisia juttuja ja sitten ihmettelevät, miksi "kaikki miehet" ovat jotain hyväksikäyttäjiä ja lapasia. Jos ei uskalla tuoda haavoittuvuuttaan esille, vaan esittää kovanaamaa, niin sittenhän miehet kohtelevat kuin kovanaamaa.
Parhaat miehet ovat feministejä, mutta eivät hekään halua uhoavaa kovanaamaa tyttöystäväksi ja vaimoksi. Syndroomaan usein kuuluu miesten haukkuminen ja kyseenalaistaminen eri tavoin myös, ja se on samanlainen turn off kuin sovinismi miehissä. Ei ole normaalia tehdä naurunalaiseksi miehiä, ei myöskään feminististä.
Sainpas sanottua asian rehellisesti ja suoraan edes jossain.
Kommentit (14)
Kummallisinta minusta on, että tuodaan selkeästi esille asioita päin miehen naamaa miksi homma ei onnistu, mutta silti käyttäydytään kuin odotettaisiin tältä aloitetta. Onko tämä jotain testaamista, että nähtäisiin jos mies esteistä huolimatta kahlaisi kaappaamaan naisen sydämen? Eipä se noin taida onnistua, jos mies vähänkään kunnioittaa naisia, siinäpä saavat niitä naisten mielipiteistä välittämättömiä sikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kummallisinta minusta on, että tuodaan selkeästi esille asioita päin miehen naamaa miksi homma ei onnistu, mutta silti käyttäydytään kuin odotettaisiin tältä aloitetta. Onko tämä jotain testaamista, että nähtäisiin jos mies esteistä huolimatta kahlaisi kaappaamaan naisen sydämen? Eipä se noin taida onnistua, jos mies vähänkään kunnioittaa naisia, siinäpä saavat niitä naisten mielipiteistä välittämättömiä sikoja sitten.
Tuskinpa on testaamista, tulkitset varmaan väärin että nainen odottaisi aloitetta.
Enpä ole tuollaiseen naiseen törmännyt tai ehkä yhdessä tapauksessa jotain tuonkaltaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa on testaamista, tulkitset varmaan väärin että nainen odottaisi aloitetta.
No sitten ihan vinkkinä naisille, ettei kannata tuijotella ja hakeutua epäkiinnostavan miehen seuraan kikattelemaan, nypläämään hiuksianne ja läpsimään olkapäätä, kun sen voi käsittää helposti väärin. Lisäksi selittää sen, miksei ne himoitsemanne miehet ymmärrä kiinnostuksenne merkkejä, kun viljelette niitä miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla tämä tulee esille, että odotetaan muka aloitteita, vaikka on ensin sanottu, että suhteesta ei tulisi onnistumaan?
Koska minun kokemukseni mukaan miehet eivät vain hyväksy kieltävää vastausta. Vaikka sovitaan, että ollaan vaan kavereita ja itse en todellakaan halua viedä silloin asiaa pidemmälle, niin silti odotetaan ja oletetaan, että muutan kuitenkin mieleni. Mitä vittua oikeasti?
Jos olen näyttänyt tunteeni ja herkkyyteni avoimesti, olen liian usein saanut osakseni huonoa kohtelua, pilkkaa ja pahan mielen itselleni. Siksi olen yrittänyt kehittää kovemman ulkokuoren. Minua on käytetty hyväksi ihan tarpeeksi. En myöskään lämpene miehen lapselliselle kiukuttelulle, jos en kiinnostu hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten ihan vinkkinä naisille, ettei kannata tuijotella ja hakeutua epäkiinnostavan miehen seuraan kikattelemaan, nypläämään hiuksianne ja läpsimään olkapäätä, kun sen voi käsittää helposti väärin. Lisäksi selittää sen, miksei ne himoitsemanne miehet ymmärrä kiinnostuksenne merkkejä, kun viljelette niitä miten sattuu.
Vinkkinä ihan sinulle: älä anna vinkkejä muille kun omatkin sosiaaliset taidot on hakusessa. Muiden elämästä et tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdemielessä epäkiinnostava mies voi olla hyvinkin kiinnostava kaverimielessä. Mulla on paljon miehiä kavereina ja jos treffikumppani ei seksuaalisesti säväytä, mutta vaikuttaa muuten hyvältä tyypiltä, niin ehdotan kyllä ihan pelkkää kaveruutta ja tarkoitan sitä kirjaimellisesti. Ja kavereiden seuraan luonnollisesti tulee hakeuduttua.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään "käyttäydytään kuin odotettaisiin aloitetta". Voiko toista enää selkeämmin käskeä häipymään häiritsemästä?
Anna kun arvaan, aloittaja. Sinä olet liian laiska vaihtamaan autoosi renkaat ja olet tehnyt siitä mielessäsi naisellisen hyveen.
Parisuhteessa voi tulla monia kompastuskiviä esim. asumisessa tai perheenperustamisessa. Välillä pelkät pienet asiat alkaa ärsyttää ja vuosien saatossa tuleekin jo senkin takia ero. Lopulta pahinta voi olla se, että on toisenlaisia mielipiteitä vaikka politiikasta. Toinen äänestää vaikka perussuomalaisia tai jotain muuta puoluetta mikä katsotaan huonoksi.
"...tuoda haavoittuvuutta esille"
Ainakin mun poikaystäviä on kaikki tainnut suuttua jos on tunteet kuumentunut niin että alan itkemään, harva osaa suhtautua. En siis pillitä holtittomasti, päinvastoin patoan ja koitan olla rasittamatta muita niin pitkään että jaksaminen loppuu.
Mulla on myös paniikkihäiriö. Joskus olen saanut riidan yhteydessä kohtauksen ja siinäpä mies sitten huutaa vaan vieressä naama punaisena että lopeta tuo esittäminen, joka pahentaa kaikkea. Pystyn kyllä tarpeen vaatiessa (eli uhkaavan vaaran) lukitsemaan ulkoiset oireet, mutta oon jopa menettänyt puhekykyni muutamaksi tunniksi.
Itse ainakin mielummin olisin semmonen kova mimmi, mikä aina pärjää eikä ole niin herkkä.
Vierailija kirjoitti:
"...tuoda haavoittuvuutta esille"
Ainakin mun poikaystäviä on kaikki tainnut suuttua jos on tunteet kuumentunut niin että alan itkemään, harva osaa suhtautua. En siis pillitä holtittomasti, päinvastoin patoan ja koitan olla rasittamatta muita niin pitkään että jaksaminen loppuu.
Mulla on myös paniikkihäiriö. Joskus olen saanut riidan yhteydessä kohtauksen ja siinäpä mies sitten huutaa vaan vieressä naama punaisena että lopeta tuo esittäminen, joka pahentaa kaikkea. Pystyn kyllä tarpeen vaatiessa (eli uhkaavan vaaran) lukitsemaan ulkoiset oireet, mutta oon jopa menettänyt puhekykyni muutamaksi tunniksi.
Itse ainakin mielummin olisin semmonen kova mimmi, mikä aina pärjää eikä ole niin herkkä.
Onhan tuo marttyyriasenne yksi tapa suhtautua. Toinen on se että valitsee miehiä jotka eivät käyttäydy noin. Kukin tavallaan.
Mitä jos et miettisi kavereidesi asioita liikaa.