Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö kissojanne ötököiden poistoon talosta?

Vierailija
13.04.2020 |

Kevään ensimmäinen kärpänen lensi sisälle. Kun itse en oikein tykkää ötököistä, niin hain paikalle tuholaistorjuntaekspertin ja nostin kissani ikkunalaudalle kärpäsen viereen. Homma oli hoidettu parissa sekunnissa. Teen samaa hämähäkkien ja muiden öttiäisten (paitsi ampiaisten) kanssa.

Käytättekö te muutkin kotinne metsästysexpertin palveluita? :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kissa hoitaa huushollista huonekasvit ja suuremmat itikat pois automaattisesti, halusit tai et.

Vierailija
2/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona, tappaa myyrät ja pitää muut kissat poissa mailtamme, eipä tuo kissa sisässä viihdy lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa hoitaa hommat ihan ilman minun toimeksiantojakin.

Vierailija
4/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan homma on kehrätä. Ja joo, menee hiiret ja marjoja varastavat linnut siinä samalla.

Koti on koti vasta kun on kissa. Tai useampi.

Vierailija
5/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani on ikävä kyllä kuollut, mutta elossaan ollessaan hoiti tuholaistorjunnan hyvinkin oma-aloitteisesti. Kissani suhtautui työhönsä niin suurella innolla, että samalla sai kukkaruukut ja koristeetkin kyytiä. 

Vierailija
6/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, kissa hoitaa huushollista huonekasvit ja suuremmat itikat pois automaattisesti, halusit tai et.

Ihana kissa! Omani ei tohtinut ensin edes koska omaan pikku ruohoastiaansa jonka kasvatin sille, piuhat yhdistyivät vasta kun laitoin ruohon sen ruokakuppien viereen.

Pentuna tykkäsi läppiä peikonlehden isoja roikkulehtiä, nyt sekin saa olla rauhassa. Kaikki ötökät saavat myös kyytiä, paitsi kissa ei tapa lehtiluteita (niitä isoja salmiakin muotoisia) tai leppäkerttuja, läppii niitä vain tassulla.

7/7 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhaa kissaa ei ötökät kiiinnosta. Itse joudun ne hoitelemaan.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän