Marttiina eroaa Stefusta!
Kommentit (488)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te jaksatte arvostella, haistan pientä kateellisuutta.
Martina on nykyään itse rahansa tekevä, liikunnan ammattilainen, ja tekee sitä täysillä. Tuskin moni niistäkään on saanut pumasta sponsorin ja tehnyt yvette kanssa oman malliston? Tai kirjoittanut kirjaa?
Eikä heidän lapset ole sen kummallisemmassa asemassa kuin muillakaan, varmasti myös suuren osan teidän perheissä riidellään ja puhutaan erosta. Ilman lastensuojelua 😂
Mutta stefulle alkoholi ja bilettys taitaa mennä kaiken edelle, ja silloin on toiselle todella raskasta huolehtia omasta jaksamisestaan, ja perheestä ja yrittää luoda lapsille hyvä ja huoleton arki.Tämä. Ärsyttää tämä mustamaalaus täällä, av-mammojen mielestä ainoa oikea elämänpolku heidän omansa kaltainen.
Vai ihan mustamaalaus? Mitenkäs olisi, että välillä puhuttaisiin tästä valkopesusta, jota niin monet julkkikset harrastavat?
Rattijuopumusta, pahoinpitelyä, eroa, uhkauksia, ulosottoa, pettämisiä, huumeita, kännisekoiluja jne.
Joista siis kaikki ovat ihan julkista tietoa ja jotka kaikki voidaan linkittää näihin kahteen ja nyt sitten pitäisi leikkiä, että ihan tavistapauksia tyyliin opiskeltu, menty työelämään, menty naimisiin, hankittu lapset ja eletty ilman suurta draamaa ilman poliisien kanssa tekemisessä olemista. Niinkuin sadattuhannet ihmiset, ellei jopa miljoonat ovat tehneet vuosikymmenien saatossa. Hangossakin on kymmeniä tuhansia ihmisiä, jotka eivät ole koskaan nousseet autonrattiin kännissä. Ja Helsingissä lukemattomia ihmisiä, joita ei ole tuomittu pahoinpitelystä.
Ja olet oikeassa, että minua ärsyttää nämä jotka eivät ole ottaneet minun elämänpolkuani. Sitä kaidalla tiellä olevaa. Siihen missä ei riskeerata kännissä ajamalla toisia ihmisiä. Tai sitä missä kenenkään ei tarvitse saada fyysisiä vammoja jonkun nyrkistä tai sitä missä minulle jonkun palvelua tehnyt ei tarvitse vuosikausia ulosoton kautta odottaa saataviaan.
Joten käytä nyt oikeasti aivojasi ennenkuin alat kehumaan näiden elämänpolkua ja haukkumaan monen muun. Kyllä minä kannatan suvaitsevaisuutta ihmisten elämänvalintoja kohtaan, mutta se ei tarkoita, että sen varjolla kaikki menee läpi. Eikä se näytä menevän monen muunkaan kohdalla, kun ja jos ollaan tekemisissä oikeuslaitoksen, poliisien tai vaikka ulosoton kanssa.
En halua olla kenenkään moraalinvartija, mutta oikeasti haluatko elää tällaisessa yhteiskunnassa, jossa kaikki toimisivat kuten he? Tai vaikka 80% toimisi niin?
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä te uskotte noita Martin juttuja? Tuohan on ilmiselvää mustamaalaamista Sofiaa kohtaa! Ehkä 1 prosentin mahdollisuus, että tuo pitäisi paikkaansa. On niin katkera Sofialle, että ei malttanut jättää tätäkään korttia käyttämättä. Kuinkas sattuikaan, että Stefu tapailee juuri Martin suurinta vihamiestä :D
Sofiasta tuli Martin vihamies sen takia että Stefu on tämän perään. Ja Sofia on nyt siinä pisteessä ettei Martilla todellakaan ole mitään muuta syytä olla hänelle katkera kun että vei hänen miehensä. Muuten varmaa helpottavaa ajatella että no jos minulla ei mee hyvin niin onneks en sentään ole Sofian pisteessä.
Tai sitten Martina on ylireagoinut stefun ja sofian viestittelyä. Niko on Stefanin pitkäaikainen hyvä ystävä, Niko ja Sofia ei saa olla yhteyksissä ja 8kk ollut linnassa. Tulee olemaan monta vuotta. Stefu on voinut auttaa Sofiaa henkisesti ja olla hälle kuuntelija yms. Martinalle se ei käynyt koska on mustis ja heillä se tappelu. Ehkä mara on käskenyt lopettaa yhteydenpidon? Stefan valinnut toisin.
Sitten alkanut huuto kun stefu taas juonut. Mies halus pois tilanteesta ettei tuu turpaan. Martina on vahva ja treenaa. Stefu ei juurikaan. Lähti sit kännissä karkuun ja mara soitti poliisit perään.
Nyt martina voi uhriutua. Ja näyttää stefulle että näin käy jos ei usko. Palaavat yhteen viikon parin päästä taas. Niinkuin aina.
* kirjoitti:
Väittäisin, että aika harva tietää, että "elämäkerta" on oikea kirjoitusasu. En itsekään tiennyt, vaikka olen lukenut viestintää sivuaineena, opiskellut viestintää työelämässä, kirjoittanut virheettömän laudatur-aineen äidinkielestä ja suorittanut kaksi maisterin tutkintoa. Turhaa elvistelyä asialle naureskelu.
Tämä on ihan peruskoulussa opittua asiaa. Herää vain kysymys viestinnän opetuksen tasosta, jos perus DI-opinnoillakin tietää tämän...
Heilutaan - tiktak
Tuuli repii kun oltais me sivuja vaan
jotka joku pois heittänyt on selattuaan
Eipä kaunista oltais me luettavaa
rivit sekaisin ei paljon kerrottavaa
Pidä kiinni hei mua
niin mä pitää voin sua
kyllä kavereilta pitää aina saada tukea (hei!)
Mutta satoi tai paistoi me yritetään
päästä kaverin luo yötä viettelemään
Me on pihoilla huudeltu tuu avaamaan
mutta jengi on poissa tai piilossa vaan
Pidä kiinni hei mua
niin mä pitää voin sua
kyllä kavereilta pitää aina saada tukea
Hei me heilutaan taas mutta ei me kaaduta
ehkä väsyttää vähän mutta nyt ei nukuta
Hei me heilutaan taas mutta ei me kaaduta
ei me menneisyyttä kaduta tai sitä kelata
Ei se meidän syy oo
jos on suunta hukassa
kellot takaperin käy
maailma on vinossa (hei!)
Kaikkea tää koronakaranteeni saa aikaan!!
Mä epäilin Stefua Katiskajuttuun sekoontuneeksi kun asustelivat myös Espanjassa Martinan kanssa. Ehkä huumebisnes yksi syy Martinan päätökseen, pidettävä julkisivu suht puhtaana liikuntabisneksien ja lasten takia.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten Martina on ylireagoinut stefun ja sofian viestittelyä. Niko on Stefanin pitkäaikainen hyvä ystävä, Niko ja Sofia ei saa olla yhteyksissä ja 8kk ollut linnassa. Tulee olemaan monta vuotta. Stefu on voinut auttaa Sofiaa henkisesti ja olla hälle kuuntelija yms. Martinalle se ei käynyt koska on mustis ja heillä se tappelu. Ehkä mara on käskenyt lopettaa yhteydenpidon? Stefan valinnut toisin.
Sitten alkanut huuto kun stefu taas juonut. Mies halus pois tilanteesta ettei tuu turpaan. Martina on vahva ja treenaa. Stefu ei juurikaan. Lähti sit kännissä karkuun ja mara soitti poliisit perään.
Nyt martina voi uhriutua. Ja näyttää stefulle että näin käy jos ei usko. Palaavat yhteen viikon parin päästä taas. Niinkuin aina.
Stefu ja Sofia liikkuneet pitemmän aikaan julkisesti yhdessä.
Toivottavasti et ole noin sinisilmänen omissa ihmissuhteissasi!
Vierailija kirjoitti:
Kuka Martti?
Marttiina. Idiootti.
Veikkaan et Sohvi on raskaana. M puhui absurdeista jutuista joten jotain isoa on tapahtunut.
Ihanaa, Sofia saa nyt tilaisuuden eikä tarvi pelätä nyrkkiä :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea tää koronakaranteeni saa aikaan!!
Mä epäilin Stefua Katiskajuttuun sekoontuneeksi kun asustelivat myös Espanjassa Martinan kanssa. Ehkä huumebisnes yksi syy Martinan päätökseen, pidettävä julkisivu suht puhtaana liikuntabisneksien ja lasten takia.
No kyllä sitte on sellanen mastermind rikollinen tämä tissiposkelta näyttävä Thermani ettei ole toista! Perkule kaikki muut äijät on kopissa mutta hän senkun porskuttaa. Ei pelota painaa edes pääjehun tyttistä ettei tämä vaan suutuspäissään paljasta häntäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs Ranta-aho tykkää tästä?
Niin, Sofian on hyvä jatkossa katsoa aina vähän selkänsä taakse. Kyllä ne huumeveikot kostaa.
Tai sitten ne kaverit, joita ei ole kärytetty pitävät huolta noista linnassa heidän sijaan istuvien puolisoista?
Vierailija kirjoitti:
* kirjoitti:
Väittäisin, että aika harva tietää, että "elämäkerta" on oikea kirjoitusasu. En itsekään tiennyt, vaikka olen lukenut viestintää sivuaineena, opiskellut viestintää työelämässä, kirjoittanut virheettömän laudatur-aineen äidinkielestä ja suorittanut kaksi maisterin tutkintoa. Turhaa elvistelyä asialle naureskelu.
Tämä on ihan peruskoulussa opittua asiaa. Herää vain kysymys viestinnän opetuksen tasosta, jos perus DI-opinnoillakin tietää tämän...
Minä opin ton av:lta vuonna miekka ja kivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs Ranta-aho tykkää tästä?
Niin, Sofian on hyvä jatkossa katsoa aina vähän selkänsä taakse. Kyllä ne huumeveikot kostaa.
Tai sitten ne kaverit, joita ei ole kärytetty pitävät huolta noista linnassa heidän sijaan istuvien puolisoista?
Se tuskin nyt on ihan tällästä "huolen pitoa".👉👌
Vierailija kirjoitti:
Voi kun palaisivat Eskon kanssa yhteen.
Ei, eivät sovi ollenkaan yhteen varsinkaan nykyään.
Martinalle sopii nuorempi mies, ei vanhempi. Ei ole sen luontoinen.
Stefun kanssa olisivat sopineet muuten yhteen, jos olisivat saaneet vähän tasapainoa tohon hommaan.
Ulkoisesti olivat erittäin toisilleen sopiva pariskunta silloin kun Stefu piti itsestään huolta eikä ollut juoppomahaa yms.
Eskolle sopii joku vähemmän sporttinen, omanikäinen kodinhengetär.
Esko on sellainen setämäinen, mukava nallukka. Vastaava nainen siis.
Nico raukka hakkaa hanskaan sellissään autuaan tietämättömänä näistä juonenkäänteistä, Sofia mielessään.. Ja samaan aikaan Sofia suunnittelee lapsia ja häitä rattijuopponsa kanssa. Sofian onni, jos/kun kesän festarit perutaan koronan vuoksi, ei ole pelkoa törmätä Aitonyrkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Sofiakin saa munaa pitkästä aikaa.
Paljon maksaa....
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et Sohvi on raskaana. M puhui absurdeista jutuista joten jotain isoa on tapahtunut.[/
Ei Sofia lapsia vielä halua, kroppa menisi piloille. Marttiinalle selvinnyt, että Stetu on huumejutuissa syvällä mukana. Millä rahoilla tuo Sofia elää? Varmaan bisnekset pyörii kokoajan
Ai juku kun saatiin kunnon viihdettä ikuisten koronauutisten sijaan. Eikös Martti tuomittu Blörffin pahoinpitelystä ja nyt sit Blörffi vei sen miehen? Ihan kuin saippuasarjasta
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/323e3214-fc11-4f59-9cfd-75ddd6…
Martina Aitolehden ja Stefan Thermanin eron syynä kolmiodraama. Suhteen kolmas pyörä on fitnessmallinakin tutuksi tullut Sofia Belórf.