Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderdeitin profiilissa lukee mitat 168/48 kg, ei kuvaa. Miltä näyttää?

Vierailija
12.04.2020 |

En osaa hahmottaa painoja ja pituuksia.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvältä. Mallin mitat.

Vierailija
42/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä sairas kuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen vartalo, jos nainen kyseessä! Hoikka, mutta muodokas.

Mistähän ihmeestä sinä ne muodot tiedät?

Vierailija
44/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika laiha taitaa olla. Itse olin teininä 163 cm ja 47 kg. Yläasteen päättäjäiskuvissa näytän kammottavan laihalta, solisluut ja olkapäiden luut paistaa topin kaula-aukosta ja hihansuista.

Siis apua! Joku voi nähdä, että sulla on luita ihon alla. Ihan hirveää! Nyt äkkiä kaikki luut piiloon! Ei saa näkyä polvilumpiot, kyynärpäät, leuka, ei mitään. Nyt pitää äkkiä mussuttaa vähän pullaa, että tulee pehmikettä luiden päälle!

Vierailija
45/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin 10 kg lisää painoa, jos tahtoo näyttää terveeltä.

Tämä selkeän alipainon ihannointi on jo sairasta. Nuo on jo ihan anorektikon mitat, ei voi olla muuta kuin luuta ja nahkaa.

Vierailija
46/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on kyllä alipainoinen. Ei noihin kiloihin mitään muotoja mahdu.

Ei ole ylimääräistä vatsaläskiä eikä kaksoisleukaa = ei muotoja?

Vierailija
47/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut alapeukuttavat ketjun miesten kokemuksia hoikista mutta oikeista paikoista pyöreistä naisista...?

Vierailija
48/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä kommentteja täällä aikuisilta ihmisiltä. Tekee pahaa lukea. Mitä sairasta mielihyvää te saatte muiden haukkumisesta? Taitaa olla oma elämä aika kurjaa, kun pitää itsetuntoaan pönkittää lyttäämällä muita.

Vierailija
49/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla ap ilmoittamilla mitoilla ole rintoja. Anoreksia on diagnoosi noilla mitoilla.

Vierailija
50/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noilla ap ilmoittamilla mitoilla ole rintoja. Anoreksia on diagnoosi noilla mitoilla.

Anoreksiaa ei diagnosoida painon mukaan. Kyseessä on psyykkinen sairaus.

Vierailija
51/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa ittes, tinder ff*GGER

Vierailija
52/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttäviä kommentteja täällä aikuisilta ihmisiltä. Tekee pahaa lukea. Mitä sairasta mielihyvää te saatte muiden haukkumisesta? Taitaa olla oma elämä aika kurjaa, kun pitää itsetuntoaan pönkittää lyttäämällä muita.

mee tinderh*ra swaippaaN!! ihQQuuu hei!!! ÖRRÖYH. säälittävä pelle, laita proffaas oot AKADEEMIX tulee MÄTZIIII

Vierailija
53/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 169 cm ja näytin parhaimmaltani kun olin 52-kiloinen. Eksän mielestä mulla oli silloinkin ylimääräistä pepussa ja reisissä, joten kai ne neljä kiloa olisi minustakin voinut irrottaa. Eli ei se välttämättä liian laiha ole, riippuu ihan ruumiinrakenteesta yms.

Miten sulla ei ole kuvaa, jos kerran tinderistä sen bongasit? En itse käytä tinderiä mutta eikö se just kuvilla toimi?

Olin joskus 168 / 52 ja näytin todella luisevalta, solisluut törröttivät. Kaverini oli tuon kokoisena melko sopusuhtaisen näköinen. Hän onkin vartaloltaan kapea, itse olen leveäharteisempi ja jotenkin "kookkaampi".

Vierailija
54/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mee tinderh*ra swaippaaN!! ihQQuuu hei!!! ÖRRÖYH. säälittävä pelle, laita proffaas oot AKADEEMIX tulee MÄTZIIII

No nyt selvisi, ettei kyseessä olekaan aikuiset. Se siitä sitten.

Vierailija
55/55 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut alapeukuttavat ketjun miesten kokemuksia hoikista mutta oikeista paikoista pyöreistä naisista...?

Koska av-mammalle ainoa oikea mielipide on se, että miesten ihanne on lyhyt, lihava ja lyhythiuksinen emäntä, kuten he itse.

Vaikkakin miesten mielipide ei tietenkään kiinnosta, koska he ovat se alempi sukupuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan