Tinderdeitin profiilissa lukee mitat 168/48 kg, ei kuvaa. Miltä näyttää?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen vartalo, jos nainen kyseessä! Hoikka, mutta muodokas.
No tämähän riippuu täysin ruumiinrakenteesta, mutta harva alipainoinen on muodokas.
Mä olin tuota kokoa sairastelun jälkeen. Ei lihaksia eikä rasvaa. Paras paino mulle on noin 55kg. Valitettavasti miehiltä tuli ihan liikaa huomiota siinä koossa. Sittemmin lihotin itseäni tarkoituksella 20kg. Löydän edelleen miehiä tarvittaessa, mutta se sairaalloinen stalkkaaminen on loppunut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on noi mitat ja olen terve nainen, joka syö hyvin. Näytän mielestäni ihan hyvältä.
Omat mittani 165/45 ja syön myös hyvin, olen terve ja paremmassa fyysisessä kunnossa kuin moni muu ikäiseni. Vähän jos vielä saisin lisää lihasmassaa niin olisin mielestäni optimipainossa, toki on sitten ihan miehestä kiinni että tykkääkö hoikista siroista naisista vai rehevimmistä chubbyistä jollaista en edusta.
Tottakai kuka tahansa näyttää pahalta, jos on anoreksian tai muun sairauden takia nääntynyt laihaksi. Mutta jos on terveellä ruokavaliolla luonnostaan laiha, niin ei siihen silmä juurikaan kiinnitä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
https://app.mybodygallery.com/#/?height=168&weight=50
Todella hoikka, kuten kuvista näkyy.
Hoikkia joo, muttei mitään luurankoja. Näyttävät vielä terveiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkia joo, muttei mitään luurankoja. Näyttävät vielä terveiltä.
En kyllä usko noiden painoja, suurin osa painanee 4-5kg enemmän kuin väitetään.
Tai sitten ei ole lihaksia yhtään vaan ihan höttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on noi mitat ja olen terve nainen, joka syö hyvin. Näytän mielestäni ihan hyvältä.
Omat mittani 165/45 ja syön myös hyvin, olen terve ja paremmassa fyysisessä kunnossa kuin moni muu ikäiseni. Vähän jos vielä saisin lisää lihasmassaa niin olisin mielestäni optimipainossa, toki on sitten ihan miehestä kiinni että tykkääkö hoikista siroista naisista vai rehevimmistä chubbyistä jollaista en edusta.
Meinaatko, että kaikki jotka eivät ole alipainon puolella ovat jotenkin chubbyja?
En yhtään ihmettele miksi et saa kuvaa.
Bmi 17,01. Lievän alipainon ja merkittävän alipainon rajalla.
Pienikokoisella naisella pituus -20 kg voi näyttää todella kuumalta. Pääsee kurvit esille jos niitä on geeneissä. Deittailin kerran 162/42 neitoa ja lantio ja pyöreä pystypeppu olivat parhaita ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin tuota kokoa sairastelun jälkeen. Ei lihaksia eikä rasvaa. Paras paino mulle on noin 55kg. Valitettavasti miehiltä tuli ihan liikaa huomiota siinä koossa. Sittemmin lihotin itseäni tarkoituksella 20kg. Löydän edelleen miehiä tarvittaessa, mutta se sairaalloinen stalkkaaminen on loppunut.
Buahahhaha
Lihotin tarkoituksella 20kg?
Uskoo kuka haluaa
Vierailija kirjoitti:
Ihana taskuvenus
Täällä katelliset LaardiMammat haukkuu liian laihaksi
Taskuvenus olisi alle 160cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana taskuvenus
Täällä katelliset LaardiMammat haukkuu liian laihaksi
Taskuvenus olisi alle 160cm pitkä.
Pitkälle miehelle 160cm on taskuvenus, toisin kuin säälittävän lyhyelle miehellesi
Aika laiha taitaa olla. Itse olin teininä 163 cm ja 47 kg. Yläasteen päättäjäiskuvissa näytän kammottavan laihalta, solisluut ja olkapäiden luut paistaa topin kaula-aukosta ja hihansuista.
Itse olen sporttinen 92kg nainen. Huomiota saan miehiltä ihan rajattomasti. En ole lihava mutta lihaksia ja muotoja löytyy. Olemus hoikka. Hassua et toinen voi olla puolta laihempana myös hoikka. Pienoiskoossa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Hauska sivusto. Syötin omat tietoni 158 (tuolla 157) ja 58 (olikohan tuolla 59...) ja ihan kuin olisi omaa kroppaa kuvasta katsonut! Lantiokin yhtä leveä.
N40
tuommoiset mitat on oikein hyvät.
Mutta jos tinder kyseessä, niin nuo voi olla ne mitat 10 vuotta sitten .
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sporttinen 92kg nainen. Huomiota saan miehiltä ihan rajattomasti. En ole lihava mutta lihaksia ja muotoja löytyy. Olemus hoikka. Hassua et toinen voi olla puolta laihempana myös hoikka. Pienoiskoossa vaan.
Paljon pituutta? Jos 160-165 cm niin olet aika paksu, mutta jos tyyliin 180 cm niin varmaan kroppasi on ihan ok - mutta sitä ei kukaan usko, että olemuksesi on hoikka. Ei nääs ole mullakaan, vaikka olen yli 30 kg kevyempi; pituutta 166 ja painoa 60 kg, lihaksia lähinnä käsivarsissa ja jaloissa, vatsa ei pömpötä.
No on kyllä alipainoinen. Ei noihin kiloihin mitään muotoja mahdu.