Olen pääsiäisnoita, kysy mitä vaan!
Kommentit (34)
Sinäkö se lähdit luudalla parvekkeelta aamulla, vaikka illalla näytit prinsessalle illalla?
Miten taikavoimat toimivat? Ajatteletko vain että haluaisit jonkin asian tapahtuvan, ja sitten se tapahtuu? Vai pitääkö sinun lausua loitsuja tai jotain sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Miten taikavoimat toimivat? Ajatteletko vain että haluaisit jonkin asian tapahtuvan, ja sitten se tapahtuu? Vai pitääkö sinun lausua loitsuja tai jotain sellaista?
Noita Nokinenän taikapussi on täyttä huijausta ja kuluttajien harhauttamista. Älkää sortuko ostamaan taikapusseja etenkään Kiinasta.
Taiat toimivat usealla eri tavalla, niissä ajatukset ja loitsut yhdistyvät. Kirjoitetut loitsut ovat toimineet parhaiten.
Mulla on tosi voimakkaat tunteet yhteen naiseen. Miten käy? Saanko hänet ja koska?
Vierailija kirjoitti:
Annatko pildee?
Älä koskaan harrasta seksiä noidan kanssa jos et ole itse velho, muutoin peniksesi putoaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko pildee?
Älä koskaan harrasta seksiä noidan kanssa jos et ole itse velho, muutoin peniksesi putoaa!
Menetin sen mahdollisuuden pari kymmentä vuotta sitten. Harmittaa. Nyt olisin mieluummin velho.
Sale kirjoitti:
Mulla on tosi voimakkaat tunteet yhteen naiseen. Miten käy? Saanko hänet ja koska?
Et näköjään kun et erota noitaa ennustajasta. Noidille kerrotaan itsestä ja muikkelista ja tilataan loitsu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita Nokinenän taikapussi on täyttä huijausta ja kuluttajien harhauttamista. Älkää sortuko ostamaan taikapusseja etenkään Kiinasta.
Taiat toimivat usealla eri tavalla, niissä ajatukset ja loitsut yhdistyvät. Kirjoitetut loitsut ovat toimineet parhaiten.
Voiko kuka tahansa tulla noidaksi ja oppia taikuutta? Vai synnytäänkö noidaksi?
Olet intersektionaalinen marxilainen feministi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko kuka tahansa tulla noidaksi ja oppia taikuutta? Vai synnytäänkö noidaksi?
Kyllä se tulee perimän kautta, mutta voi hyppiä sukupolvien yli. Mummoni oli noita, hän eli 5300 vuotiaaksi. Äitini on parantaja eli tavallinen kuolevainen, mutta parantajaloitsut toimivat. Itse olen noita ja katsotaan mikä lapsestani tulee. Siinä pitää olla tarkka, että mies on velho tai käy todella huonosti.
Pelkkä perimä ei riitä, vaan pitää myös olla sisäinen lukutaito ottaa voimat käyttöön. Eri noidilla taidot tulevat eri-ikäisenä esille. Joillain näkyy jo lapsena koska intuitio on niin vahva ja joillain vasta aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Olet intersektionaalinen marxilainen feministi?
Pyh, noidat eivät ole marsista vaan Kyöpelinvuorelta!
Oletko aktiivinen noita muina aikoina pääsiäisen ohella? Esim. juhannusnoita?
Wicca on feministinen uskonto, toisin kuin patriarkaainen kristinusko, 12 opetuslasta kaikki miehiä!
Ykiopistossakin opetetaan wiccaa ja feminismiä, ne on kivoja😜
Paljonko luuta päästää hiilisioksidia?
Suvirsi on noidalle paha, se edustaa sortoa?
Mitä pääsiäisnoita? Pääsiäismuniako?