Olen pääsiäisnoita, kysy mitä vaan!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Wicca on feministinen uskonto, toisin kuin patriarkaainen kristinusko, 12 opetuslasta kaikki miehiä!
Noidat eivät ole mitään wiccapellejä, eivätkä varsinkaan mikään uskonto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten taikavoimat toimivat? Ajatteletko vain että haluaisit jonkin asian tapahtuvan, ja sitten se tapahtuu? Vai pitääkö sinun lausua loitsuja tai jotain sellaista?
Noita Nokinenän taikapussi on täyttä huijausta ja kuluttajien harhauttamista. Älkää sortuko ostamaan taikapusseja etenkään Kiinasta.
Taiat toimivat usealla eri tavalla, niissä ajatukset ja loitsut yhdistyvät. Kirjoitetut loitsut ovat toimineet parhaiten.
Voiko kuka tahansa tulla noidaksi ja oppia taikuutta? Vai synnytäänkö noidaksi?
Kyllä se tulee perimän kautta, mutta voi hyppiä sukupolvien yli. Mummoni oli noita, hän eli 5300 vuotiaaksi. Äitini on parantaja eli tavallinen kuolevainen, mutta parantajaloitsut toimivat. Itse olen noita ja katsotaan mikä lapsestani tulee. Siinä pitää olla tarkka, että mies on velho tai käy todella huonosti.
Pelkkä perimä ei riitä, vaan pitää myös olla sisäinen lukutaito ottaa voimat käyttöön. Eri noidilla taidot tulevat eri-ikäisenä esille. Joillain näkyy jo lapsena koska intuitio on niin vahva ja joillain vasta aikuisena.
Kuulostaa kivalta. Millaisia taikoja teet? Onko noidilla jotain yhteistä päämäärää, jonka edistämiseksi taikoja käytetään, vai käyttääkö jokainen noita taikoja niin kuin itse haluaa?
Mikset enää laita sormuksia niihin muniin? Pliis, kauniit jalokivisormukset takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aktiivinen noita muina aikoina pääsiäisen ohella? Esim. juhannusnoita?
Paatuneimmankin noidan sydän sulaa Juhannuksena tekemään juhannustaikoja, lemmentaiat ovat suosikkejani <3
köhhh kirjoitti:
Paljonko luuta päästää hiilisioksidia?
Luuta on täysin päästötön.
Lennätkö luudallasi hakemaan tûrviksia Kreikasta?
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö?
Sammakoita. Ovat vähän niljakkaita ennenkuin niihin tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten taikavoimat toimivat? Ajatteletko vain että haluaisit jonkin asian tapahtuvan, ja sitten se tapahtuu? Vai pitääkö sinun lausua loitsuja tai jotain sellaista?
Noita Nokinenän taikapussi on täyttä huijausta ja kuluttajien harhauttamista. Älkää sortuko ostamaan taikapusseja etenkään Kiinasta.
Taiat toimivat usealla eri tavalla, niissä ajatukset ja loitsut yhdistyvät. Kirjoitetut loitsut ovat toimineet parhaiten.
Voiko kuka tahansa tulla noidaksi ja oppia taikuutta? Vai synnytäänkö noidaksi?
Kyllä se tulee perimän kautta, mutta voi hyppiä sukupolvien yli. Mummoni oli noita, hän eli 5300 vuotiaaksi. Äitini on parantaja eli tavallinen kuolevainen, mutta parantajaloitsut toimivat. Itse olen noita ja katsotaan mikä lapsestani tulee. Siinä pitää olla tarkka, että mies on velho tai käy todella huonosti.
Pelkkä perimä ei riitä, vaan pitää myös olla sisäinen lukutaito ottaa voimat käyttöön. Eri noidilla taidot tulevat eri-ikäisenä esille. Joillain näkyy jo lapsena koska intuitio on niin vahva ja joillain vasta aikuisena.
Kuulostaa kivalta. Millaisia taikoja teet? Onko noidilla jotain yhteistä päämäärää, jonka edistämiseksi taikoja käytetään, vai käyttääkö jokainen noita taikoja niin kuin itse haluaa?
Taikoja pitää kunnioittaa ja miettiä taikojen seuraukset tarkkaan. Vaikutukset ulottuvat usein monelle taholle. Tarkemmat säännöt ovat salaisia, mutta pääasiassa jokaisella noidalla on tietyt kyvyt ja ominaisuudet ja niitä käytetään myös toisten hyväksi eli jaetaan. Taiathan eivät ole vain noitien omaksi hyväksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Onko luuta käynyt vaginassasi?
Luuta menee lentokelvottomaksi jos se joutuu noidan orgasmipataan. Luu on joskus käynyt mikäli sitä on tarvittu loitsun toteuttamisessa.
Perhe ei ole hyvä, onko uusperhe parempi?