Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pääsiäisnoita, kysy mitä vaan!

Vierailija
12.04.2020 |

Inhottavat taion sammakoiksi!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pääsiäisnoita? Pääsiäismuniako?

Vierailija
2/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö se lähdit luudalla parvekkeelta aamulla, vaikka illalla näytit prinsessalle illalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
4/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten taikavoimat toimivat? Ajatteletko vain että haluaisit jonkin asian tapahtuvan, ja sitten se tapahtuu? Vai pitääkö sinun lausua loitsuja tai jotain sellaista?

Vierailija
5/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko pildee?

Vierailija
6/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten taikavoimat toimivat? Ajatteletko vain että haluaisit jonkin asian tapahtuvan, ja sitten se tapahtuu? Vai pitääkö sinun lausua loitsuja tai jotain sellaista?

Noita Nokinenän taikapussi on täyttä huijausta ja kuluttajien harhauttamista. Älkää sortuko ostamaan taikapusseja etenkään Kiinasta.

Taiat toimivat usealla eri tavalla, niissä ajatukset ja loitsut yhdistyvät. Kirjoitetut loitsut ovat toimineet parhaiten.

Vierailija
7/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi voimakkaat tunteet yhteen naiseen. Miten käy? Saanko hänet ja koska?

Vierailija
8/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko pildee?

Älä koskaan harrasta seksiä noidan kanssa jos et ole itse velho, muutoin peniksesi putoaa!

Vierailija
9/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko pildee?

Älä koskaan harrasta seksiä noidan kanssa jos et ole itse velho, muutoin peniksesi putoaa!

Menetin sen mahdollisuuden pari kymmentä vuotta sitten. Harmittaa. Nyt olisin mieluummin velho.

Vierailija
10/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sale kirjoitti:

Mulla on tosi voimakkaat tunteet yhteen naiseen. Miten käy? Saanko hänet ja koska?

Et näköjään kun et erota noitaa ennustajasta. Noidille kerrotaan itsestä ja muikkelista ja tilataan loitsu.

Vierailija
11/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen kuosi on huivissa?

Vierailija
12/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita Nokinenän taikapussi on täyttä huijausta ja kuluttajien harhauttamista. Älkää sortuko ostamaan taikapusseja etenkään Kiinasta.

Taiat toimivat usealla eri tavalla, niissä ajatukset ja loitsut yhdistyvät. Kirjoitetut loitsut ovat toimineet parhaiten.

Voiko kuka tahansa tulla noidaksi ja oppia taikuutta? Vai synnytäänkö noidaksi?

Vierailija
13/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet intersektionaalinen marxilainen feministi?

Vierailija
14/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko kuka tahansa tulla noidaksi ja oppia taikuutta? Vai synnytäänkö noidaksi?

Kyllä se tulee perimän kautta, mutta voi hyppiä sukupolvien yli. Mummoni oli noita, hän eli 5300 vuotiaaksi. Äitini on parantaja eli tavallinen kuolevainen, mutta parantajaloitsut toimivat. Itse olen noita ja katsotaan mikä lapsestani tulee. Siinä pitää olla tarkka, että mies on velho tai käy todella huonosti.

Pelkkä perimä ei riitä, vaan pitää myös olla sisäinen lukutaito ottaa voimat käyttöön. Eri noidilla taidot tulevat eri-ikäisenä esille. Joillain näkyy jo lapsena koska intuitio on niin vahva ja joillain vasta aikuisena.

Vierailija
15/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet intersektionaalinen marxilainen feministi?

Pyh, noidat eivät ole marsista vaan Kyöpelinvuorelta!

Vierailija
16/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aktiivinen noita muina aikoina pääsiäisen ohella? Esim. juhannusnoita?

Vierailija
17/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wicca on feministinen uskonto, toisin kuin patriarkaainen kristinusko, 12 opetuslasta kaikki miehiä!

Vierailija
18/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykiopistossakin opetetaan wiccaa ja feminismiä, ne on kivoja😜

Vierailija
19/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko luuta päästää hiilisioksidia? 

Vierailija
20/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvirsi on noidalle paha, se edustaa sortoa?