Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä kuuluu perheeseesi?

Vierailija
12.04.2020 |

Onko perhettä he, jotka asuvat samassa asunnossa vai onko pois muuttaneet aikuiset lapset tai omat vanhemmat perhettä ja entä appivanhemmat? Entä jos seurustelet, mutta ette asu yhdessä niin onko seurustelukumppani perheenjäsen?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aikuisella ihmisellä vanhemmay, appivanhemmat tai sisarukset perhettä, vaan sukua.

Jokainen katsoo asiaa varmaan omalla laillaan, eli turhaa alkaa hiuksia halkomaan. Minä taas ajattelen niin, että anoppi ei ole minulle sukua, eli ei sukulainen, vaan perhettä. Ja itse asiassa en ole naimisissakaan, vaan avopuoliso. Tunnepuolen juttuja.

Jos et ole baimisussa, niin sinulla ei ole anoppia.

Anoppi, appi ym muuten ovat sukulaisia miniälle ja vävylle, vaikka eivät verisukulaisia.

No voi voi, saan kai kutsua häntä anopikseni sentään? Kyllä minä tiedän mitä sukulaisuussuhteet ovat, en tarvitse opetusta. Jokainen tuntee tavallaan. Ja jos luet ap:n kysymyksen, niin siinähän juuri kysytään miten kukin asiaa katsoo...

En minä tässä nyt juridiikkaan perustakaan mielipidettäni. Vastasin vain ap:n kysymykseen.

Vierailija
22/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakuntaamme kuuluvat lapsi ja minä.

Perheeseen kuuluvat myös äitini ja viisi ystävää, joiden kanssa nytkin normaalina aikana viettäisimme pääsiäistä enkä vauvapistefisteilisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies ja 4 lastamme. Perheeseen kuuluu myös kissoja, koiria ja hevosia eläinjäseninä (asumme maalla).

Vierailija
24/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiperhe on minä ja mieheni. Läheistä perhettä ovat minun kotoa muuttanut poikani ja hänen avovaimonsa, minun vanhemmat puolisoineen ja sisarukset sekä miehen äiti ja sisarukset puolisoineen. Näiden kanssa olemme miehen kanssa tekemisissä molemmat vähintään viikottain, vaikka asutaan eri kaupungeissa.

Vierailija
25/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen, että myös vanhempani ja siskoni kuuluu perheeseeni, vaikka olen asunut 7 vuotta puolison kanssa. Lisäystä on tulossa loppu kesästä kun esikoinen syntyy.

Vierailija
26/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mies, lapset ja koirat.

Ei sukulaiset.

Vierailija
27/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mies ja lapsemme. Joskus jossain yhteydessä saatan laskea lapsuudenperheeni myös mukaan.

Todennäköisesti tulen aina laskemaan omat lapseni perheeseeni, vaikka he aikuisina asuvat omillaan.

Vierailija
28/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vanhemmat ja lapset mukaanlukien meille sijoitetut.

Vierailija
29/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko maailma. Jokainen elävä, bakteerit, virukset, atomit, solut kaikkineen.

Vierailija
30/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni ja lapseni. Ei sukulaiset tietenkään ole perhettä.

Vierailija
31/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapsi. Minulle myös vanhempani ja sisarukseni ovat perhettä. Miehelle hänen vanhempansa ja sisaruksensa ovat perhettä, joten ovat sitä kautta osa minunkin perhekokonaisuutta.

Vierailija
32/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja puolisoni

Vierailija
33/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä minä ja puolisoni, mutta toivottavasti piakkoin perheenyhdistämisen kautta myös puolison vanhemmat ja muuta sukua.

Hyi v..tu, kyllä me maksetaan...

Vierailija
34/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeni on vain ydinperhe. Mun omat vanhemmat ei missään nimessä ole perhettäni, ovat ku*ipää lapsenhakkaajia ja tuoneet vain murhetta ja pahaa, eivät koskaan ole olleet millään lailla tukena, apuna tai välittäneet lapsistaan (ja vielä vähemmän lapsenlapsista, edes nimiä/ikiä eivät tiedä).

Appivanhemmilla vähän sama, siis ovat hylänneet molemmat poikansa eivätkä pidä lainkaan yhteyttä, koska keskittyvät tyttärensä hyysäämiseen joka on maailman napa. Poikien lapset on evvk ja eivät tapaa ollenkaan .

Jos olisi läheiset vanhemmat niin ne olisi perhettä, tuollaiset itsekkäät boo-merit eivät sitä ole.

Vierailija
35/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhettä ovat ne, joiden kanssa asun eli puoliso, lapset ja lemmikit. Omat vanhemmat ja sisarukset perheineen ajattelen lähisukulaisina. Sukulaisia ovat tädit, sedät ja serkut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä