Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä kuuluu perheeseesi?

Vierailija
12.04.2020 |

Onko perhettä he, jotka asuvat samassa asunnossa vai onko pois muuttaneet aikuiset lapset tai omat vanhemmat perhettä ja entä appivanhemmat? Entä jos seurustelet, mutta ette asu yhdessä niin onko seurustelukumppani perheenjäsen?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä minä ja puolisoni, mutta toivottavasti piakkoin perheenyhdistämisen kautta myös puolison vanhemmat ja muuta sukua.

Vierailija
2/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikuisella ihmisellä vanhemmay, appivanhemmat tai sisarukset perhettä, vaan sukua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että enemmän

4/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhden hengen perhe. Eli vain minä.

Vierailija
5/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain.

Vierailija
6/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja koen, että vanhemmat ja sisarukset ovat minulle edelleen perheenjäseniä

Vierailija
7/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mies, miehen lapsi ja meidän yhteinen tenava. Eli 4 henkeä.

Vierailija
8/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies, asutaan kahdestaan. Minulla 1 lapsi, jolla 2 lasta. (Miehellä 1 aikuinen lapsi, jonka kanssa eivät ole tekemisissä. Ei ole silti mikään elareita kiertävä tms)

Katson, että he ovat perheeni, ja perhettäni on myös miehen äiti. Omat vanhempani ovat jo edesmenneitä. Veljeni on minut pettänyt, suljin pois perheestäni. Näillä mennään.

Vierailija
9/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko perheen määritellä itse eli pitää perheenjäsenenä vaikka isoisovanhempaa vain onko perhe vain saman katon alla asuva porukka, joilla on sukulaisuussuhde.

Vierailija
10/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aikuisella ihmisellä vanhemmay, appivanhemmat tai sisarukset perhettä, vaan sukua.

Jokainen katsoo asiaa varmaan omalla laillaan, eli turhaa alkaa hiuksia halkomaan. Minä taas ajattelen niin, että anoppi ei ole minulle sukua, eli ei sukulainen, vaan perhettä. Ja itse asiassa en ole naimisissakaan, vaan avopuoliso. Tunnepuolen juttuja.

Vierailija
11/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen katsoo asiaa varmaan omalla laillaan, eli turhaa alkaa hiuksia halkomaan. Minä taas ajattelen niin, että anoppi ei ole minulle sukua, eli ei sukulainen, vaan perhettä. Ja itse asiassa en ole naimisissakaan, vaan avopuoliso. Tunnepuolen juttuja.

Juridiikkaa ja järkeä.

Se sinun avoanoppisi on avomiehesi sukulainen.

Vierailija
12/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 hlöä

Vierailija
13/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä minä ja puolisoni, mutta toivottavasti piakkoin perheenyhdistämisen kautta myös puolison vanhemmat ja muuta sukua.

Sovelletaanko myös täysi-ikäisiin perheenyhdistämistä??

Vierailija
14/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan kanssa nukutaan lusikassa.

Vierailija
15/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sisälukutaitoa-> "Katson asian omalta kohdaltani näin, eli tunnepuolen juttu minulle" eli

tiedän toki juridiikan, eikä järkikään ole kohdallani mitenkään outo käsite. Kukin tyylillään.

Anoppi asuu melkein saman katon alla, ja katson hänen olevan osa perhettä. Näemme usein. Sukulainen on jotenkin "kaukainen" asia.

Vierailija
16/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko perheen määritellä itse eli pitää perheenjäsenenä vaikka isoisovanhempaa vain onko perhe vain saman katon alla asuva porukka, joilla on sukulaisuussuhde.

Totta kai.

Viralliset määritelmät on kehitetty tukien ym takia.

Vierailija
17/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole baimisussa, niin sinulla ei ole anoppia.

Anoppi, appi ym muuten ovat sukulaisia miniälle ja vävylle, vaikka eivät verisukulaisia.

Vierailija
18/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja sinä ja Hentun Liisa,

Puntun Paavo ja Juortanan Jussi

Laurilan Lassi ja Myllärin Matti.

Vierailija
19/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole baimisussa, niin sinulla ei ole anoppia.

Anoppi, appi ym muuten ovat sukulaisia miniälle ja vävylle, vaikka eivät verisukulaisia.

...naimisissa...

Vierailija
20/35 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja mies, asutaan kahdestaan. Minulla 1 lapsi, jolla 2 lasta. (Miehellä 1 aikuinen lapsi, jonka kanssa eivät ole tekemisissä. Ei ole silti mikään elareita kiertävä tms)

Katson, että he ovat perheeni, ja perhettäni on myös miehen äiti. Omat vanhempani ovat jo edesmenneitä. Veljeni on minut pettänyt, suljin pois perheestäni. Näillä mennään.

Ihanan weeteetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän