Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinun olisi pakko alkaa valmistaa jotain, mitä oikeasti osaat, mitä tekisit?

Vierailija
12.04.2020 |

Jos jokaiselle tulisi velvollisuus alkaa valmistaa jotain jällleenrakentamista varten, mitä tuottaisit? Itse osaan ainoastaan leipoa, enkä siinäkään mitään kaunista. Taitaisi tulla ylitarjontaa piirakoista, mutta niitä varmaan tekisin silti. Tai kutoisin sukkia, pipoja ja lapsia. Muutapa en osaakaan. Kaikki muu osaaminen on sellaista, että en voi tehdä sitä oma-alotteisesti.

Käsidesi tai suojavarusteet kelpaa vastaukseksi vain jos osaat tehdä niitä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa.

Vierailija
2/30 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osaa tehdä muuta kuin neuloa. Eli vaatteita ja sisustusjuttuja voisin neuloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jälleenrakentamista?

Vierailija
4/30 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin nikkaroida jotain, osaan käsitellä puuta eri tavoin. Olen kylläkin mies, mutta kai tähän voi vastata kaikki pastalaiset.

Vierailija
5/30 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pontikkaa

Vierailija
6/30 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tehdä vesivärimaalauksia joihinkin vaatimattomiin laitoksiin seinille.

Vierailija
7/30 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan rakentaa talon ja hyvää kotiviiniä, sekä -olutta. Kummallakohan mahtaisi olla enemmän kysyntää?

Vierailija
8/30 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitat, jos palattaisiin perustarpeisiin.

Voisin olla rakennusmestarina, jos tehtäisiin hirsitaloa, päreitä ja tiiliä. Hormia en enää osaisi suunnitella, enkä muistaisi enää maalien reseptejä.

Muuten voisin tehdä ruokaa ja leipoa, kutoa, myös mattoja, ommella mitä tahansa yksinkertaista ilman kaavojakin. Uudisraivaajan emäntäainesta sikäli.

Valitettavasti viljelystä ja eläinten hoidosta en tiedä mitään.

Vierailija
9/30 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tehdä mitään :( Tai no, ruokaa osaan tehdä ja leipoa. Pyykkiä pestä. Voisin toimia kotihuollossa. Ja en tietty tyhmä olen, kyllä minä helppoja hommia nopeasti oppisin jos menisin jonkun oppiin.

Vierailija
10/30 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsinsidottuja kirjoja. Olen niitä joskus tutuille ja työkavereille myynytkin. Tosin ei siinä tuntipalkoille pääse, myin vain rahoittaakseni harrastusta. Mutta jos pakko olisi, niin niitä tekisin. Tietysti osaan myös ommella, neuloa, virkata, leipoa ja kokata, mutta niin osaa moni muukin.

Vierailija
11/30 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

RKM kirjoitti:

Osaan rakentaa talon ja hyvää kotiviiniä, sekä -olutta. Kummallakohan mahtaisi olla enemmän kysyntää?

Miksei molemmat. Viini valmistuu samalla kun rakennat talon ja saat sitten palkaksi ottaa kunnon perseet olalle.

Vierailija
12/30 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisin kasvattaa perunoita ja papuja palstaviljelijän taidoilla, sekä kukkasia voisin kasvattaa paljon.

Vierailija
13/30 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan esittää miellyttävää ihmisille joista en välitä tai pidä ollenkaan. Pystyn myös esittämään että kuuntelen vaikka olen ajatuksissani ihan muualla. Ainut taitoni ei taida yhteikuntaa hyödyttää jos ei valeterapeuteista ole pulaa.

Vierailija
14/30 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan laskea sormilla.

Vierailija
15/30 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan suunnitella ja ommella käsilaukkuja.

Vierailija
16/30 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ruuanlaitosta, joten voisin touhuta keittiössä. 

Vierailija
17/30 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa, kortteja, askarteluja, leipomista, meikkaamista, kasvomaalausta, jotakin helppoa vaatetta.. Seinien maalaamista sun muuta, sisustamista, hoitaa lapsia, hoitaa eläimiä...

Vierailija
18/30 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin vuoden ajan lähihoitajaksi kunnes sain tarpeekseni. Kai minä kotihoidon puolella pärjäisin, tai töissä vanhainkodissa tai päiväkodissa.

Opiskelin kokiksi vaikka en ole tehnyt päivääkään alan hommia joten voisin tehdä töitä myös ruokahuollon puolella.

Vierailija
19/30 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan korjata elektroniikkalaitteita

Vierailija
20/30 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä maalaamaan, joten kaikkien covid-19 - uhrien omakotitalot pysyvät ansiostani kauniissa maalissa.