Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ja nuuska

Janina95
12.04.2020 |

Tapailin ennen koronarajoitteita urheilullista ja komeaa miestä. Istuttiin iltaa baarissa porukalla jossa oli sekä mun, että miehen kavereita. Jotenkin erikoista että jokainen tästä superurheilullisesta porukasta käytti nuuskaa koko ajan kun oltiin oluella. Onko normaalia noissa piireissä vai jotain erikoista?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/33 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla yli kymmenvuotiailla on nykyään denssi huulessa 24/7. Spaddu on luusereille, mutta nuuska - sitä me koleet jäbät käytämme, koska instajumalat.

Jos se sua ällöttää niin mene kurppa kirjastoon, tytyi on jonos, joten pinis on nothing special to me 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just. En ole kyllä noin nuorilla kiinnittänyt nuuskan käyttöön mitään huomiota. Luulisi ainakin, että aikuisilla miehillä olisi enemmän järkeä päässä kuin teineillä.

Vierailija
4/33 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muut naiset ootte suhtautunu jos teidän miehet käyttää nuuskaa?

Vierailija
5/33 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valmistan itse omat lössit tupakanpuruista. Tulee ihan ettanin makuista kun olen vuosien saatossa hionut reseptiäni. Myös general nuuskan sitrumaisen maun osaan matkia. Just meni 5ml huuleen aamupalan päätteeksi hammaspesun ja suuveden jälkeen. Peilistä katsoo Aragornin näköinen pitkätukkainen mies jonka suusta paljastuu valkoiset hampaat

Vierailija
6/33 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina95 kirjoitti:

Miten muut naiset ootte suhtautunu jos teidän miehet käyttää nuuskaa?

Aikuinen tekee itse päätöksensä, terveyshaitat ei voi olla kelleen yllätys joten en jaksa paasata

Vierailija
7/33 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai siis jokainen päättää itse omista tekemisistään. Jollain tavalla särähti vaan kun nämä urheilulliset ja koulutetut miehet sitä käytti. Oon pitäny nuuskaa aina vähä sellasten "junttien" touhuna.

Vierailija
8/33 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina95 kirjoitti:

Tottakai siis jokainen päättää itse omista tekemisistään. Jollain tavalla särähti vaan kun nämä urheilulliset ja koulutetut miehet sitä käytti. Oon pitäny nuuskaa aina vähä sellasten "junttien" touhuna.

Mulle tuli yllätyksenä, että työyhteisössämme tosi monet sun ikäiset (oletan, että 95 viittaa syntymävuoteen) naiset käyttää nuuskaa. Kollegat eivät ole kaupan työntekijöitä tai lähäreitä joita yleensä pidetään ammatillisesti pohjalla olevina

Vierailija
9/33 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä lähes nelikymppiset miehet nuuskaavat, yök. Kuitenkin kyseessä myös päällikkö- ja johtajatason kaverit. Aika hirveä kun on puku päällä ja huuli pullottaa kuin milläkin urpolla ja puhe sössöttää. En huolisi nuuskaavaa miestä. 

Vierailija
10/33 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janina95 kirjoitti:

Mulle tuli yllätyksenä, että työyhteisössämme tosi monet sun ikäiset (oletan, että 95 viittaa syntymävuoteen) naiset käyttää nuuskaa. Kollegat eivät ole kaupan työntekijöitä tai lähäreitä joita yleensä pidetään ammatillisesti pohjalla olevina

Oho! Omassa kaveripiirissä ei kyllä nuuskaa käyttäviä naisia ole itseasiassa ollenkaan, ainakaan että tietäisin käytöstä. Millaisessa paikassa olet töissä jos saan udella? Yks kaveri sanoi tossa äsken kun soiteltiin, että tää nuuskajuttu liittyy nimenomaan urheileviin miehiin ylipäätään, eikä pelkästään jääkiekkoon kuten olen aiemmin kuvitellut.

Vierailija
11/33 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina95 kirjoitti:

Päinvastoin. Tupakan polttaminen on alaluokan puuhaa. Yläluokka nuuskaa tai polttaa piippua.

Lapsena muistan miten kaverini yläluokkaisessa perheessä oli nuuskalle oma minijääkaappi mikä oli täynnä lössitorneja. Itse ihastuin nuuskaan siinä 16v kun aloitin urheilemaan sitä ennen tupakoinnin vaniljasikareilla.

Huomasin että vakavasti ei onnistunut treenaaminen jos poltti. Treenin jälkeen pyörrytti polttaa ja tuntui huonolta. Nuuskassa ei tullut tätä negatiivista vaikutusta vaan itseasiassa se jopa tuntui sopivan treenin päätteeksi samalla tavalla miten palauttava sopii.

Vierailija
12/33 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina95 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janina95 kirjoitti:

Oho! Omassa kaveripiirissä ei kyllä nuuskaa käyttäviä naisia ole itseasiassa ollenkaan, ainakaan että tietäisin käytöstä. Millaisessa paikassa olet töissä jos saan udella? Yks kaveri sanoi tossa äsken kun soiteltiin, että tää nuuskajuttu liittyy nimenomaan urheileviin miehiin ylipäätään, eikä pelkästään jääkiekkoon kuten olen aiemmin kuvitellut.

Perus toimistotyötä finanssialalla. En ollut minäkään aiemmin huomannut niin tuota naisten nuuskaamista, mutta nyt on useampikin joilla on nuuskakiekko työpöydällä

Eikä tuo enää nykyään urheilupiireihin rajoitu miehilläkään

Vierailija
13/33 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janina95 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janina95 kirjoitti:

Perus toimistotyötä finanssialalla. En ollut minäkään aiemmin huomannut niin tuota naisten nuuskaamista, mutta nyt on useampikin joilla on nuuskakiekko työpöydällä

Eikä tuo enää nykyään urheilupiireihin rajoitu miehilläkään

Joo kyllä toi yleiseltä vaikuttaa. Ei varmaan auta kun hyväksyä miehen nuuskaaminen ja mennä eteenpäin. Toki se on varmasti esim työpaikalla just parempi "stressilääke" kun tupakka kun sitä voi käyttää siinä työpisteellä eikä tarvitse poistua ulos polttamaan.

Vierailija
14/33 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuska on kielletty hedelmä ja sopii siksi seksisymboleille.

Vierailija
15/33 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskaa hyvin mahdoton lopettaa. Ehkä siksi käyttävät. Koukutus yhtä voimakas kuin huumeille.

Vierailija
16/33 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilupiireissä käytetään nuuskaa, koska se on muka terveellisempää kun ei vaikuta keuhkojen suorituskykyyn eikä sen käyttöä huomaa helposti.

Molemmat tietysti väärin, nuuska tuhoaa suun terveyden täysin ja altistaa tehokkaasti suusyövälle. Niin ja kyllä sen golfpallon kokoisen klöntin siellä huulen alla huomaa vaikka kuinka omasta mielestä olisi huomaamaton. Elimistö siis tottuu nikotiiniin ja hyvän olon saavuttamiseksi pitää kerta-annosta kasvattaa.

Itse en hyväksyisi nuuskaavaa miestä.

Vierailija
17/33 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilupiireissä nuuska on lähes normi alle 30 vuotiaissa. Valitettavasti nykyään myös monet naiset nuuskaa ja se jos mikä on ällötävä näky :/

Vierailija
18/33 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilupiireissä käytetään nuuskaa, koska se on muka terveellisempää kun ei vaikuta keuhkojen suorituskykyyn eikä sen käyttöä huomaa helposti.

Molemmat tietysti väärin, nuuska tuhoaa suun terveyden täysin ja altistaa tehokkaasti suusyövälle. Niin ja kyllä sen golfpallon kokoisen klöntin siellä huulen alla huomaa vaikka kuinka omasta mielestä olisi huomaamaton. Elimistö siis tottuu nikotiiniin ja hyvän olon saavuttamiseksi pitää kerta-annosta kasvattaa.

Itse en hyväksyisi nuuskaavaa miestä.

Mun mies lopetti tupakoinnin mutta aloitti nuuskan. En nyt sen takia viitsi äijää heittää pihalle.

Vierailija
19/33 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa aina kun nainen alkaa uhkailemaan että jos sinä laitat itseesi sisälle nuuskaa tai hengittelet savuja, niin minä kyllä jätän sinut.

Totean vain siihen että: " En minäkään kiellä sinua syömästä suklaata ja muuta paskaa, mitä tunget kitusiisi."

Sitten totean että jätä vaan...

Eipä ole koskaan jätetty, koska jokaisella yksilöllä on oikeus työntää sisäänsä asioita ja hengittää asioita.

Se ei ole muiden asia paskaakaan.

Tämä on sellainen ymmärrettävissä oleva asia. Vähän sama kuin että en minä tule ohjailemaan teitä ajattelussannekaan. Saatte ajatella yhtä vinoutuneesti jatkossakin, mutta minä työnnnän sisääni asioita ja hengitän vaikka höyryävää lehmän paskaa ja se ei kuulu yhtään kenellekään muulle.

Vierailija
20/33 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka on kallista junttien hommaa.

Pälli huuleen ja myötätuuleen !