Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ja nuuska

Janina95
12.04.2020 |

Tapailin ennen koronarajoitteita urheilullista ja komeaa miestä. Istuttiin iltaa baarissa porukalla jossa oli sekä mun, että miehen kavereita. Jotenkin erikoista että jokainen tästä superurheilullisesta porukasta käytti nuuskaa koko ajan kun oltiin oluella. Onko normaalia noissa piireissä vai jotain erikoista?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertainen fil.luento kirjoitti:

Hauskaa aina kun nainen alkaa uhkailemaan että jos sinä laitat itseesi sisälle nuuskaa tai hengittelet savuja, niin minä kyllä jätän sinut.

Totean vain siihen että: " En minäkään kiellä sinua syömästä suklaata ja muuta paskaa, mitä tunget kitusiisi."

Sitten totean että jätä vaan...

Eipä ole koskaan jätetty, koska jokaisella yksilöllä on oikeus työntää sisäänsä asioita ja hengittää asioita.

Se ei ole muiden asia paskaakaan.

Tämä on sellainen ymmärrettävissä oleva asia. Vähän sama kuin että en minä tule ohjailemaan teitä ajattelussannekaan. Saatte ajatella yhtä vinoutuneesti jatkossakin, mutta minä työnnnän sisääni asioita ja hengitän vaikka höyryävää lehmän paskaa ja se ei kuulu yhtään kenellekään muulle.

Raamatussa nainen on miehen kylkiluusta.

Nainen ei välttämättä ymmärrä että mies on erillinen osuus ja nainen oma minänsä.

Vähän kuin amerikan alkuperäisasukkaat eivät ymmärtäneet hevosen ja ratsastajan olevan erilliset osionsa. He näkivät asian yhtenä.

Ehkä nämä kontrolloivat vaimot tai naiset kokevat että mies on sama kuin he itse ovat ja eivät osaa erottaa miestä omaksi yksilöksi joka päättää itse siitä mitä suuhunsa tunkee. Hänhän on aikuinen mies herrantähden!

Toisaalta onhan meillä valtion tasolla myös huoli siitä jos joku syö huimausaineita tai hengittää tälläisiä itseensä tuhoten itsensä.

Itsensä tuhoamisestakin sakotetaan.

Eli käytännössä ilmeisesti yksilöä ei sittenkään ole olemassa. On vain iso muurahaispesä, jossa nuuskaa ei hyväksytä koskaan, koska yksilöitä ei ole olemassakaan.

Vierailija
22/33 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertainen fil.luento kirjoitti:

Hauskaa aina kun nainen alkaa uhkailemaan että jos sinä laitat itseesi sisälle nuuskaa tai hengittelet savuja, niin minä kyllä jätän sinut.

Totean vain siihen että: " En minäkään kiellä sinua syömästä suklaata ja muuta paskaa, mitä tunget kitusiisi."

Sitten totean että jätä vaan...

Eipä ole koskaan jätetty, koska jokaisella yksilöllä on oikeus työntää sisäänsä asioita ja hengittää asioita.

Se ei ole muiden asia paskaakaan.

Tämä on sellainen ymmärrettävissä oleva asia. Vähän sama kuin että en minä tule ohjailemaan teitä ajattelussannekaan. Saatte ajatella yhtä vinoutuneesti jatkossakin, mutta minä työnnnän sisääni asioita ja hengitän vaikka höyryävää lehmän paskaa ja se ei kuulu yhtään kenellekään muulle.

Suomalaiset on vasemmistolaisia muiden elämää kyylääviä holhoajia, suurin osa valitettavasti. Ei täällä ymmärretä yksilön oikeuksia. Vaimot ja tyttöystävätkin ovat sitä mieltä että aikuisen miehen suu on heidän määräysvallan alaisena. Varmasti myös silmät ja se mitä he ajattelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se todella yleistä miesten keskuudessa nykyään.

Vierailija
24/33 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni noista miehistä oli akateemisesti koulutettu?

Vierailija
25/33 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tavoistani poiketen mitta täyteen nuuskan kanssa. Periaatteessa olen sitä mieltä että jokaisen oma asia, mutta mies ei käyttänyt nuuskaa kun aloin hänen kanssaan olla yhdessä. Poltin itse tuolloin tupakkaa, ja mies myös. Sitten mies halusi lopettaa tupakan polton, koska se oli töissä niin vaikeaa toteuttaa. No, hän käytti ensin sähkötupakkaa, mutta parin laitteen hajottua alkoi nuuskaaminen. Lopulta meni nuuskaa JA tupakkaa, herran mun vereni varjele!

Sanoin että nuuskaaminen loppuu nyt tai minä lähden, kun niitä mällejä löytyi milloin housujen taskusta paperiin käärittynä pesun jälkeen, milloin olohuoneen pöydältä, ja aamulla kun menin kahvia keittämään niin koko roskisis dunkkasi metrien päähän nuuskamällin hajua. Totesin että vaihtoehto on sekin että hän nuuskaa ulkona, laittaa nuuskan tuhkikseen ja tulee sisälle, että kotiin ei sisään tuoda enää yhtään ainoa  nuuskamälliä. No nuuskaaminen loppui siihen. Myöhemmin lopetin itse tupakoinnin, ja mies halusi lopettaa myös. Nyt hän "nuuskaa" niitä vieroituspusseja, ne ei onneksi haise miltään. Huono puoli nuuskassa on tietysti se, että sitä voi pitää huulesa yötäpäivää, joten kroppa ei totu koskaan olemaan ilman nikotiiniä.

Vierailija
26/33 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni kaksi heistä on lentäjiä ja yksi juristiksi kohta valmistuva:D

Vierailija
27/33 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eivät mitään rupusakkia todellakaan.

Vierailija
28/33 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina95 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janina95 kirjoitti:

Janina95 kirjoitti:

Ja vuoden pikkuSofia palkinnon kunniamaininnalla tyhjäpäisyyttä kimaltelevista vastauksistaan voittaa; Janina95! Fanfaareja ja ruusuke esiin!!

Sun on pakko olla trolli :) Ei kukaan voi olla noin Bimbo.

Vierailija
29/33 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janina95 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janina95 kirjoitti:

Janina95 kirjoitti:

Ja vuoden pikkuSofia palkinnon kunniamaininnalla tyhjäpäisyyttä kimaltelevista vastauksistaan voittaa; Janina95! Fanfaareja ja ruusuke esiin!!

Mikä noissa vastauksissa nyt niin kimalteli tyhjäpäisyyttä? 

Vierailija
30/33 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naisetkin nuuskaa!

Vierailija
31/33 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina95 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janina95 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janina95 kirjoitti:

Janina95 kirjoitti:

Sanavalinnat. Urheilullinen, koulutettu, lentäjä, juristi, ei ainakaan rupusakkia.. Vakuuttelu siitä, että "inhoaahan muutkin nuuskaa, pitääkö sietää?" Itseasiassa koko aihe ja tapa jolla sitä käsittelet, huokuu pyrkyriä. Saatan olla väärässä ja usein olenkin, mutta ihmisten arvoittaminen Rupusakkiin ja voittajiin kertoo usein siitä, että arvoittaja pyrkii itse nousemaan sieltä sakista. Koetko eläväsi luokkayhteiskunnassa? Tahtoisit divarista ylös?

Voin paljastaa salaisuuden. Ne parikymppisinä kusipäisimmät ja sydämesi luultavammin särkevät ovat juuri noita. Onnea matkaan. Ainiin, ei sitä nuuskaa kukaan oikeasti fiksu käytä. Fy Fan.

Vierailija
32/33 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupu kirjoitti:

Janina95 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janina95 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janina95 kirjoitti:

Janina95 kirjoitti:

Sanavalinnat. Urheilullinen, koulutettu, lentäjä, juristi, ei ainakaan rupusakkia.. Vakuuttelu siitä, että "inhoaahan muutkin nuuskaa, pitääkö sietää?" Itseasiassa koko aihe ja tapa jolla sitä käsittelet, huokuu pyrkyriä. Saatan olla väärässä ja usein olenkin, mutta ihmisten arvoittaminen Rupusakkiin ja voittajiin kertoo usein siitä, että arvoittaja pyrkii itse nousemaan sieltä sakista. Koetko eläväsi luokkayhteiskunnassa? Tahtoisit divarista ylös?

Voin paljastaa salaisuuden. Ne parikymppisinä kusipäisimmät ja sydämesi luultavammin särkevät ovat juuri noita. Onnea matkaan. Ainiin, ei sitä nuuskaa kukaan oikeasti fiksu käytä. Fy Fan.

Vertaus ”rupusakkiin” tuli siitä, että kysyttiin näiden tyyppien mahdollista akateemista koulutustaustaa. Voisin kuvitella, että kysyjä oletti miesten työskentelevän aloilla, jotka eivät ole koulutukseltaan vaativia, eikä työ ole niin vastuullista kuin noilla kavereilla. Lienee selvää, että koulutuksen ja työn vaativuus sekä vastuullisuus korreloi suuressa massassa ainakin jonkinlaisen älykkyyden kanssa. Tietysti älykkyyttä on monenlaista, mutta molemmissa ammateissa tietynlainen älykkyys on välttämätöntä. Kysyttäessä vastasin siis miesten ammatit. Millä vähemmän pyrkyrimäisillä sanoilla itse puhut em. ammateista tai urheilullisilta ominaisuuksiltaan harjaantuneista ihmisistä?

Ja siinä mielessä Suomi on luokkayhteiskunta, että omistaminen kannattaa aina, ja jokainen työntekijä Suomessa on jonkun renki. Oli kyseessä sitten varastoapulainen tai toimitusjohtaja, korkea veroaste pitää huolen siitä, että pelkästään työllä rikastunut henkilö on Suomessa harvinaisuus. En pidä kirjaa yhdenkään ihmisen ”luokasta” Suomessa, mutta jos pitäisin, jokainen kuka käy töissä ”pakosta tienata rahaa” on samalla viivalla muiden työntekijöiden kanssa. Työntekijöiden erottelu eri luokkiin olisi lillukanvarsi.

Vierailija
33/33 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nuo uudenmalliset nikotiinipussit eivät löyhkää samalla tapaa mitä nuuska. Mies vaihtoi jokunen viikko takaperin noihin valkosiin nikotiinipusseihin, kun saanti huononi. Ei kuulemma aio vaihtaa enää takasin. Itse kokeilin kanssa sellasta dope ice mango nikotiinipussia ja onhan se tosi raikas ja nyt itsellä kanssa tupakointi vähentynyt huomattavasti. Ei nuuskalle, mutta KYLLÄ nikotiinipusseille.