Kivaa lukea noita - Kaalimato takoo ennätyksiä ja kondomit loppuu kaupoista- juttuja, kun oma mies vain tuijottaa kivikasvona telkkaria
Kommentit (25)
Täällä sama vaikka se oon minä joka toljottaa ja mies töissä
Vierailija kirjoitti:
Jospa ne kaalimadon sauvat menee kaikille karanteenissa yksin kärvisteleville sinkuille.
Ja kondomit hengityssuojaimiksi
Mene sinäkin Kaalimatoon tilaamaan ja ala harrastamaan omaa kivaa.
Tässä siipan kanssa mietittiin että josko jotain uutta lelua hankkisi. Hanki sinäkin jotain, josko mies innostuisi?
Kaikki ei oo seksi hulluja niinkuin 90% ihmisistä
Voi voi, on elämä rankkaa. Mitenköhän tuostakin selviää hengissä.
Kaappaa äijältä kapula ja pistä pyörimään seksivideo, jossa olet pääosassa. Kerro meille, värähtikö ilme.
Siitä menet hajareisin miehen syliin ja teet vähän itseäsi tykö. Jos se ei hoksaa että sun tekee mieli niin pitää vähän rankemmin vihjailla?
Eikaikki kirjoitti:
Kaikki ei oo seksi hulluja niinkuin 90% ihmisistä
Mitä ihmeen seksihulluja? Tutkimusten mukaan parisuhteissa harrastetaan paljon vähemmän seksiä kuin esimerkiksi 70- tai 80-luvuilla.
Meillä se on vaimo joka on parkkeerannut itsensä sohvalle telkkarin ääreen. Tasan ei mene nallekarkit.
Mä voin tulla hoitelemaan homman. 400€/2h
M
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e61f3fd8-7edd-4d41-b19f-04ec5fdd9ff7
Kuka sitä jaksaa lahnan kanssa paneskella.
Vierailija kirjoitti:
Meillä se on vaimo joka on parkkeerannut itsensä sohvalle telkkarin ääreen. Tasan ei mene nallekarkit.
Vaihda telkkarivaimosi aloittajaan. Kaikki saattavat olla tyytyväisiä/dytettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Pitää perustaa sellainen parinvaihtopalvelu, että haluttomat voi istua sohvalla vierekkäin ja halukkaat voivat sitten paneskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda telkkarivaimosi aloittajaan. Kaikki saattavat olla tyytyväisiä/dytettyjä.
Tämä.
Suurin osa puolisoainavalivalipuolisieikoskaanvinkuvinku-jutuista johtuu siitä että ihmiset ritkuu yhdessä väärien ihmisten kanssa.
M
Et vaan tee tarpeeksi kotitöitä.
T. vaimosi
Jospa ne kaalimadon sauvat menee kaikille karanteenissa yksin kärvisteleville sinkuille.