Ajatteletko koskaan, että joku varattu henkilö olisi juuri se oikea?
Itse varattuna olen ajatellut toisesta varatusta, että hän olisi juuri se oikea, jonka kanssa elämä olisi ihmeellistä ja rakkaus jatkuisi vuosikymmenestå toiseen, jos se vain saisi alkaa. En edes tunne häntä syvällisesti, mutta tiedän sen ilman fyysisyyttä ja ilman pitkää tutustumista. Tiedän, että häntä haluaisin vuodesta toiseen, hänen kanssaan voisin jakaa kaiken ja ymmärtäisimme toistemme vajavuudet ja silti haluaisimme vain toisemme.
Kommentit (9)
Itse ihastuin ja rakastuin varattuun henkilöön. Aluksi salasuhde, sitten avoliitto, kihlaus ja vihkiminen. Lopulta henkilö olikin väkivaltainen. Haaveet ja unelmat murenivat yhdessä hetkessä tomukoppaan.
Elämä jatkuu sinkkuna.
En usko, että monikaan mies kokee noin.
koska mua on petetty niin en koskisi varattuun pitkällä tikullakaan. Kun tiedän paljonko se sitä varatun puolisoa satuttaa kun saa tietää. ja ihan koska moraali.
Ap on varattu ja haaveilee jostain toisesta. Kai olet kertonut puolisollesi että joku toinen olisi sinulle "se oikea"? Ai et vai?
Hämmästyttävän typerä haave varsinkin kun jokaisen pitäisi tietää, että hyvin hyvin harva pettämällä alkanut liitto kestää. Nämä varattujen kanssa vehtaavat ovat kyllä aika vajaita päästään. Tosin siinä saa sitten kaksi typerystä toisensa hetkeksi.
Jotain pientä ihastumista ollut nuorempana, mutta onneksi ei nykyään. En voisi kuvitellakaan alkaa säätämään jotain uutta elämää jonkun varatun kanssa. En muutenkaan usko vaan siheen oikeaan ja ainoaan true love hömppään. Kuulostaa ihan joltain disney-meiningiltä.
Ihastuin naiseen, joka yritti saada etäsuhdetta toimimaan. En tajunnut ajatellakaan, että voi olla varattu. Kertoi siitä sitten muutaman juttelukerran jälkeen. Tietty mun tunteet olikin jo herännyt ja tuntui niin oikealta.
Saas nähdä, mut on nyt kuitenkin tapailtu jonkin aikaa.
Kerran tuntui siltä. Itse olin sinkku, niin annoin olla.