Miesystävän kommentit
Mielipiteitä miehet ja naiset:
Minulla on uudehko miesystävä jolla on mielestäni ärsyttävä tapa. Hän kommentoi naisia minulle tyyliin ” ompa hyvä kinkku” ja millon mitäkin.
Mitä varten hän ne minulle ilmoittaa? Saahan sitä ajatella mitä haluaa mutta en minä itse harrasta samaa. Vai odottaako hän jotain vastausta?
Kommentit (25)
Naurettava mies, yrittää tehdä mustasukkaiseksi. Katsoo, miten reagoit. Unohda mokoma.
”Kinkku”.
What the actual f..
Eo jatkoon.
Tapailin yhtä tuollaista miestä ja myöhemmin lopetettua me tapailun sanoi että teki noin ärsyttääkseen minua. Ei edes ollut mikään kaikkien naisten unelmamies, minulla vain ei ole varaa vaatia kovin paljon, mutta mieluummin yksin kuin mulkeron kanssa.
Olen aina ihmetellyt niitä pareja, naisia tai miehiä, jotka keskenään tai toiselle kommentoivat muiden ihmisten ulkonäköä esimerkiksi avauksessa mainitulla tavalla.
Myönnetään, ettei itsetuntoni ole paras mahdollinen, mutta miksi haluaisin, että vaimoni kehuisi minulle jonkun toisen miehen ulkonäköä? Saa hän toki ihastella muita miehiä, mutta onko tuollaisessa käytöksessä jotain hyviäkin puolia? Mitä minä hyödyn siitä, jos vaimoni kehuu muita miehiä?
Mun ex teki tuota samaa n. 15 vuotta. " Vau, mikä pylly", " Kato mikä mieletön runko" jne. Yleensä eivät edes olleet mitenkään erityisiä, mutta loukkasi an se ja pilasi päivät pitkäksi aikaa. Lopulta tuli ero, kun petti näiden "upeiden" naisten kanssa.
Naisista on puhuttu kinkkuina viimeksi 90-luvulla Esson baarissa.
Tämä on nyt tapahtunut muutaman kerran. Ensimmäisellä kerralla olin niin yllättynyt etten saanut sanaa suustani ja nyttemmin huomasin että raivostuin ja sain todella pitää suuni kiinni etten sanoisi pahasti.
Mielestäni tuo on tökeröä ja huonoa käytöstä mutta kaipasin muiden mielipidettä. Veikkaan että jos sanon asiasta niin saan itse kuulla kunniani..
Ap
Maksat potut pottuina ja jos vetää herneen enään, niin se oli sitten siinä.
Tein itse samoin kunnes puolisi huomautti, että se ei tunnu kivalta. Puoliso ei ole kaveri, se on hyvä jokaisen tajuta.
Varmaan tuokin mies tietää että käytös on loukkaavaa mutta silti jatkaa sitä koska esim hänellä on huono itsetunto ja yrittää latistaa sinun itsetuntosi, jotta alkaisit ajatella, että mies on varsinainen saalis kun suvaitsee olla kanssasi vaikka kuumia kinkkuja on joka puolella. Voi myös yrittää ärsyttää kuten minun tapauksessani (nro joku), mies ei muutenkaan pitänyt minua minään. Joka, tapauksessa: jätä se.
En ymmärrä ylipäätään ihmisten ulkonäön kommentointia. Ei ole tapana kaveripiirissäni.
N25
Vierailija kirjoitti:
Tein itse samoin kunnes puolisi huomautti, että se ei tunnu kivalta. Puoliso ei ole kaveri, se on hyvä jokaisen tajuta.
Kyllä minun puolisoni on nimen omaan myös kaveri. En ikinä ottaisi puolisoksi sellaista, jota en kelpuuttaisi edes kaveriksi. Tai sellaista, jonka kanssa täytyisi pelata jotain ihme valtapelejä.
Mutta eri ihmiset viihtyvät erilaisissa suhteissa, eikä siinä ole mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ylipäätään ihmisten ulkonäön kommentointia. Ei ole tapana kaveripiirissäni.
N25
Good for you. Minun miespuolisten tuttujeni kommentteja seurassani on ollut esim "onpa seksikkäitä teinejä" (yli 30 v mies uimarannalla, emme ole kylläkään onneksi enää tuttuja)
Syö ihan varmaan omaa räkäänsä tämäkin mies.
Ainoa oikea vastaus on: "voitko lopettaa ääliö!"
Kommentoi kokeeksi vieraita miehiä. "Onpa muhkea mul.. pullistuma housuissa".
Ompa > Ei jatkoon.