Jos olisit ruoka, niin mikä ruoka olisit?
Tarkoitan siis valmistettua ruokaa, mutta jos koet olevasi yksiulotteinen ja tylsä, voit olla myös keitetty peruna.
Itse koen olevani vähän joka paikasta kotoisin. Olen temperamenttinen ja jollain tapaa salaperäinen. Puhun 6 eri kieltä, pidän kädentaidoista, olen hyvä kokki/leipuri. Olen kunnianhimoinen, maanläheinen, mutta myös samaan aikaan jollain tapaa hienostunut. Olen myös pikkutarkka ja siisti.
Koen olevani ruoka, jota syödään monessa maassa. Mausteinen, ehkä myös tulinen. Ruoka, jossa on paljon ainesosia. En ole vielä keksinyt, mikä se ruoka on 😄 joten sillä välin kun koitan hakea sitä, analysoipa itseäsi ja mieti, mikä ruoka olisit.
Mieheni ei tajunnut tämän leikin ideaa, joten haen leikkikaveria av-mammoista. Jotenkin itsellä helpottaa oman persoonan analysoimista vertaamalla itseäni ruokaan.
GO!
Kommentit (27)
Nautaa, jossa silliä takasorkkien välissä.
N39
Tytinä tai vatkuli (joka on sivumennen sanoen myös vartalo- ja luonnetyyppini).
Omppu; hyvää mutta joskus kirpakkaa ja hapanta.
Sitruunapiirakka - olen makea, kiva ja pidetty, mutta myös höystetty kirpeällä katkeruudella, kateellisuudella ja itsesäälillä.
Joku kanelileivonnainen, esim. ässäpipari tai arabialainen maustekakku. Ne ovat pehmeitä ja lempeän makuisia, mutta niissä on kuitenkin häivähdys Lähi-Idän mausteisuutta.
Tai ehkä haluan vain nähdä itseni kanelileivonnaisena, kun tykkään niistä niin paljon.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Hernekeitto. Perusteluita ei varmaan tarvita. :D