Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en ostanut osakkeita kun ne oli halpoja?!

Vierailija
12.04.2020 |

Miks mä oon näin tyhmä? Pari viikkoa sitten kun ne laski niin en tajunnut ostaa. Nyt on jo kohta huipussa! Ärsyttää!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut analyysitalot sanoo, että kurssikäyrästä tulee kaksoisween muotoinen. Nyt ollaan ekan ween huipulla. Toukokuussa matkataan kohti tokan veen pohjaa...seuraile kursseja

Vierailija
22/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikös ne nyt aika varmasti vielä laske? Aloin itse tutustumaan asiaan vasta äskettäin mutta ainakin juuri kuuntelemassani Rahapodissa sijoitusasiantuntija ennustaa romahdusta syksylle. Ja luin että esim 2008 kriisissä kurssit nousi jossain vaiheessa kuukauden ja sitten romahti taas.

Minusta on kummallista, että aina nämä tolkuttaa että osakkeiden historialla ei ole mitään merkitystä tulevaisuuden kannalta, mutta romahduksissa ne sitten noudattaakin yhtäkkiä aina samaa kaavaa.

Ei tuo sijoitusheppu puhunut 2008 mitään, se taisi olla jonkun taviksen kommentti jossain.. Mutta sijoitusheppu kyllä ennusti uutta romahdusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on se kohta kun odotetaan piensijoittajien panostusta ennen kun romahtaa kunnolla ja pörssi pistetään kiinni kunnes vain rikkailla on omaisuutta. Siis semmoisilla joita suomessa on noin 5

Vierailija
24/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tämä on se kohta kun odotetaan piensijoittajien panostusta ennen kun romahtaa kunnolla ja pörssi pistetään kiinni kunnes vain rikkailla on omaisuutta. Siis semmoisilla joita suomessa on noin 5

Miä sää horiset?

Vierailija
25/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin itse pienillä summilla muutamaa osaketta (siis vain 3 tonnilla yhteensä) kaksi viikkoa sitten. Silloin syvin pohja oli jo mennyt, mutta jotain nyt kuitenkin.

Harmi kun ei ole satoja tonneja ylimääräistä laittaa sijoituksiin niin ei tässä paljoa pääse rikastumaan vaikka osakkeet lähteekin nousuun... Olisi mukava harrastus.

Oletko tutustunut warrantteihin ja sertifikaatteihin?

Niillä voi rikastua vähän pienemmälläkin rahalla. Liikkuvat paljon liukkaammin kuin osakkeet.

niillä voi myös köyhtyä paljon helpommin.

Vierailija
26/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin on halpaa 👍

Vierailija
27/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota loppusyksyyn, ne tulevat vielä kunnolla alas.

Vierailija
28/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin pienehköllä osalla käytettävästä summasta, en aivan pohjilta tosin. En malttanut kun olin odotellut jo pidempään. Tarkoitus on myydä lähiaikoina kaikki takaisin ja odottaa  kunnes tulee kunnon sakkaus.

Vierailija
29/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin harmittelin, mutta sitten mietin, että A. Jos tulee Aasiaan toinen aalto B. Usassa virus aiheuttaa kaaoksen C. Suomessa ei saada virusta hallintaan, niin on enemmän kuin todennäköistä, että tää on kuolleen kissan pomppu.

Mutta jos laskevat vielä, en jää enää miettimään vaan ostan lopuillakin.

Vierailija
30/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin pienehköllä osalla käytettävästä summasta, en aivan pohjilta tosin. En malttanut kun olin odotellut jo pidempään. Tarkoitus on myydä lähiaikoina kaikki takaisin ja odottaa  kunnes tulee kunnon sakkaus.

Oon kahden vaiheilla tässä. Myydäkö nyt osan ja luottaa siihen että vielä laskevat vai pitää ja ostaa lisää.

Vierailija
31/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osakkeet kannatti myydä HETI, kun alkoivat lähteä laskuun helmikuussa.

Sitten kannatti hetken aikaa vain katsella.

Osakkeita kannatti ostaa HETI, kun alkoivat taas lähteä nousuun.

Miksi kukaan toimisi toisin?

Mun osakkeiden arvo on sahannut edes takaisin jo viikkoja.

Vierailija
32/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osakkeet kannatti myydä HETI, kun alkoivat lähteä laskuun helmikuussa.

Sitten kannatti hetken aikaa vain katsella.

Osakkeita kannatti ostaa HETI, kun alkoivat taas lähteä nousuun.

Miksi kukaan toimisi toisin?

Nousuja tapahtui kolme kertaa ennen pohjia? Jos olisit ostanut ensimmäisesssä tai toisesa nousussa, olisit vielä montussa.

Ja vielä se sieltä alas tulee, kovimmat intoilijat narutetaan tässä.

Vierailija
33/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne taitaa vain nousta. Kaikki kyttää vaan halpoja osakkeita. Ei ne silloin laske.

Vierailija
34/34 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin itse pienillä summilla muutamaa osaketta (siis vain 3 tonnilla yhteensä) kaksi viikkoa sitten. Silloin syvin pohja oli jo mennyt, mutta jotain nyt kuitenkin.

Harmi kun ei ole satoja tonneja ylimääräistä laittaa sijoituksiin niin ei tässä paljoa pääse rikastumaan vaikka osakkeet lähteekin nousuun... Olisi mukava harrastus.

Oletko tutustunut warrantteihin ja sertifikaatteihin?

Niillä voi rikastua vähän pienemmälläkin rahalla. Liikkuvat paljon liukkaammin kuin osakkeet.

niillä voi myös köyhtyä paljon helpommin.

Näin. Amatöörit eivät tajua, että se tuo vain lisähaastetta. Hinnan lisäksi oikeassa pitää olla ajoituksen kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi