Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiskauneus tänä päivänä

Vierailija
12.04.2020 |

Lähtökohtaisesti pidän kaikkia naisia kauniina sellaisina kuin ovat, haluan painottaa tätä heti alussa. Mutta siinäpä se ongelma piileekin, kun nainen on mielestäni kauneimmillaan ilman kaiken maailman lisäkkeitä, ripsien- ja hiustenpidennyksiä, tekorusketusta ja täyteainehuulia ym. Harvoin vain enää tulee vastaan naisia, joilla ei olisi jotain näistä. Toinen asia on tämä fitnessvillitys tai toinen ääripää, nuorten(kin)naisten ylipaino. Harvassa ovat normaalivartaloiset naiset, ilman yli-tai alipainoa tai liian lihaksikkaaksi treenattua vartaloa. Toki kauniita nekin.

Ei sillä, ei me miehetkään olla täydellisiä. Ikävä on vain sitä luonnollista naiskauneutta, mitä näki esim. 70-90- luvulla TV-mainoksissa.

Ja ei, en ole ikäloppu, vaan reilusti alta 40v mies.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonkauniina naisena oon tehnyt havainnon: Herätän huomiota keskitasoa komeammissa miehissä. Keskitason alapuolella olevia ei niinkään kiinnosta. Oon ajatellut johtuvan siitä että komeat harrastaa seksiä kauniiden laittautuneiden naisten kanssa ja ovat nähneet meikittä. Ehkä osaavat nähdä erilailla kuin miehet joilla ei ole kokemusta laittautuneista naisista.

Miksi alapeukutatte tätä?

Alapeukutin koska en näe asiaa noin. Tosin en tiedä olenko komea mies, vai mitä, mutta kyllä naisia näkee laittautumattomana muutenkin. Kauneimmat keskimäärin meikkaavat vähemmän. Puolet alapeukuista on varmaan katelliisilta naisilta.

Olen nainen ja alapeukutin, mutta en kateudesta.

Vierailija
82/86 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonkauniina naisena oon tehnyt havainnon: Herätän huomiota keskitasoa komeammissa miehissä. Keskitason alapuolella olevia ei niinkään kiinnosta. Oon ajatellut johtuvan siitä että komeat harrastaa seksiä kauniiden laittautuneiden naisten kanssa ja ovat nähneet meikittä. Ehkä osaavat nähdä erilailla kuin miehet joilla ei ole kokemusta laittautuneista naisista.

Alapeukutin koska en näe asiaa noin. Tosin en tiedä olenko komea mies, vai mitä, mutta kyllä naisia näkee laittautumattomana muutenkin. Kauneimmat keskimäärin meikkaavat vähemmän. Puolet alapeukuista on varmaan katelliisilta naisilta.

Olen nainen ja alapeukutin, mutta en kateudesta.

Et silti syytä viitsinyt mainita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä haluat kuvitella

Vierailija
84/86 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kehuskelet itseäsi.

Kommentoin anonyyminä oman kokemukseni, ei ollut tarkoitus kehuskella.

Vierailija
85/86 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä juuri koskaan edes meikkiä ja muutenkin olen luonnollinen. Toisaalta en tiedä onko tämä mikään plussa aina ja jonkun mielestä voin sitten taas olla liian tavallisen ja jopa tylsän näköinen ja en erotu porukasta. Liikkua yritän myös aina. Toisaalta nyt on tullut kiloja vähän liikaa, vaikka toisaalta olen vielä melko hyvässä kunnossa. Kun vähän laihtuisin niin varmasti olisi mukavempi asia ja saisin en aikaisemman sopivan painon. Sellainen 5-kilonkin pudotus auttaisi.  Toisaalta olen muuten sitten aika lihaksikas nainen ja siinä mielessä joskus ärsyttää, että minusta ei saa mitään siroa millään ja hartiatkin todella leveät. Pituus onneksi vähän tasoittaa. 

Vierailija
86/86 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaikki näkökulmat ovat tulleet jo esiin, mutta tosiaan ap:

Missä piireissä oikein liikut, jos naisilla on järjestään lisäkkeet siellä täällä ja naama tällättynä koko ajan? Porukoissa, jossa monet ovat kauneudenhoitoalalla tai muuten juhlinta- ja pintaliitopiireissä?

Asutko Stadin keskustassa tai ulkomailla isommassa kaupungissa, vai missä (jälleen kerran)kohtaat näitä?

Olisiko tarve antaa Instagramin olla pari viikkoa? :)

Pyöritkö itseäsi nuorempien kanssa, alle 30 vuotiaiden? Monella 30+ vuotiaalla alkaa olemaan sen verran kiirettä elämässä, että sisältöä on muutakin kuin ulkonäöstä.

Mitä jos tosiaan kiinnität huomion vain näihin laitetuimpiin, etkä jostain syystä niihin luonnollisiin?

Jos kuitenkin pääset tutustumaan naisen luonteeseen, vaikka ulkonäössä ei mielestäsi ole kaikki kohdallaan, niin voihan olla, että lyydi suostuu kokeilemaan vähempääkin laittautumista? Ei toki ole tarkoitus, että on lähtökohtaisesti heti muuttamassa toista, mutta...kaikki on mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi