Naiskauneus tänä päivänä
Lähtökohtaisesti pidän kaikkia naisia kauniina sellaisina kuin ovat, haluan painottaa tätä heti alussa. Mutta siinäpä se ongelma piileekin, kun nainen on mielestäni kauneimmillaan ilman kaiken maailman lisäkkeitä, ripsien- ja hiustenpidennyksiä, tekorusketusta ja täyteainehuulia ym. Harvoin vain enää tulee vastaan naisia, joilla ei olisi jotain näistä. Toinen asia on tämä fitnessvillitys tai toinen ääripää, nuorten(kin)naisten ylipaino. Harvassa ovat normaalivartaloiset naiset, ilman yli-tai alipainoa tai liian lihaksikkaaksi treenattua vartaloa. Toki kauniita nekin.
Ei sillä, ei me miehetkään olla täydellisiä. Ikävä on vain sitä luonnollista naiskauneutta, mitä näki esim. 70-90- luvulla TV-mainoksissa.
Ja ei, en ole ikäloppu, vaan reilusti alta 40v mies.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkauniina naisena oon tehnyt havainnon: Herätän huomiota keskitasoa komeammissa miehissä. Keskitason alapuolella olevia ei niinkään kiinnosta. Oon ajatellut johtuvan siitä että komeat harrastaa seksiä kauniiden laittautuneiden naisten kanssa ja ovat nähneet meikittä. Ehkä osaavat nähdä erilailla kuin miehet joilla ei ole kokemusta laittautuneista naisista.
Ei vaan liittyy erilaiseen makuun. Makuhan on hyvin luokkatietoista, alemmissa sosiaaliluokissa suositaan eri asioita kuin ylemmissä. Korkeataide vs populaari viihde jne, sama pätee kauneuskäsityksiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ap ei ole aloituksensa perusteella sovinisti.
Hänellä on mieltymyksensä ulkonäköön, niin kuin muillakin ja hän sattuu pitämään luonnollisuudesta. Ainakin tekoripsiä ja -kynsiä, kestopigmentointeja, tatuointeja, lävistyksiä ja hiustenpidennyksiä on tosi monella, ei nyt välttämättä implantteja ja täyteaineita.
Miksi ei saisi sanoa mielipidettään kun ei ketään hauku?Minäkään en pidä liian lihaksikkaista miehistä, enkä varsinkaan mistään implanteista kasvoissa tai "lihaksina". En menisi ketään sellaisista haukkumaan, mutta eivät lisää minun silmiini vetovoimaisuutta. Miksi ulkonäköön liittyvästä aiheesta ei saisi tällaisella foorumilla keskustella? Ei kyseessä ole mikään henkilökohtainen hyökkäys. N30.
Minusta ap on sovinisti. Hän puhuu naisista kuin heidän olisi tarkoitus miellyttää juuri ap:n silmää. Ikään kuin naiset olisivat nukkeja, jotka on puettu väärin. Eikö heillä ole omaa tahtoa näyttää miltä näyttää?
Typerintä on kuitenkin fitneksen kritisointi. Vain sovinisti näkee naisten urheilun huonona asiana. Naisista tulee liian vahvoja, joten miehet kokevat itsensä pieniksi ja surkeiksi?
Jos sinä tekisit aloituksen, jossa valitat miesten ulkonäöstä niin, että haukkusit jopa miesten urheilua (jonka pointti on antaa hyvää oloa ja terveyttä), varmasti suakin lytättäisiin. Ulkonäöstä valittaminen on vaan ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkauniina naisena oon tehnyt havainnon: Herätän huomiota keskitasoa komeammissa miehissä. Keskitason alapuolella olevia ei niinkään kiinnosta. Oon ajatellut johtuvan siitä että komeat harrastaa seksiä kauniiden laittautuneiden naisten kanssa ja ovat nähneet meikittä. Ehkä osaavat nähdä erilailla kuin miehet joilla ei ole kokemusta laittautuneista naisista.
Ja mikähän hitto on "keskitasoa alempi mies"?!
Vähän ihmetyttää tämä aloitus. Laajasta tuttavapiiristäni yhdellä on hiuslisäkkeet, kahdella ripsienpidennykset, yhdellä rakennekynnet, iso valtaosa ovat todella maltillisesti ehostettuja ja luonnollisia. Ehkä riippuu siitä, missä liikkuu. Kaupungillakin monella ei ole mitään keinohärpäkkeitä, meikkiä vain.
Inhoan jotenkin sitä fitnessbodya, sekä miehillä että naisilla. Korostuu kaikki ihmeelliset lihakset joita ei tiennyt ihmisellä olevankaan, ihan omituisen näköstä. Enkä tarkota nyt normaalia kuntoilijaa vaan niitä rasvattomia jänteet kireellä-bodyja.
Sori.
Saanko nyt palkinnon kun minulla ei ole mitään noista? No ei... ripsiväriä kyllä käytän, myönnettäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ap ei ole aloituksensa perusteella sovinisti.
Hänellä on mieltymyksensä ulkonäköön, niin kuin muillakin ja hän sattuu pitämään luonnollisuudesta. Ainakin tekoripsiä ja -kynsiä, kestopigmentointeja, tatuointeja, lävistyksiä ja hiustenpidennyksiä on tosi monella, ei nyt välttämättä implantteja ja täyteaineita.
Miksi ei saisi sanoa mielipidettään kun ei ketään hauku?Minäkään en pidä liian lihaksikkaista miehistä, enkä varsinkaan mistään implanteista kasvoissa tai "lihaksina". En menisi ketään sellaisista haukkumaan, mutta eivät lisää minun silmiini vetovoimaisuutta. Miksi ulkonäköön liittyvästä aiheesta ei saisi tällaisella foorumilla keskustella? Ei kyseessä ole mikään henkilökohtainen hyökkäys. N30.
Minusta ap on sovinisti. Hän puhuu naisista kuin heidän olisi tarkoitus miellyttää juuri ap:n silmää. Ikään kuin naiset olisivat nukkeja, jotka on puettu väärin. Eikö heillä ole omaa tahtoa näyttää miltä näyttää?
Typerintä on kuitenkin fitneksen kritisointi. Vain sovinisti näkee naisten urheilun huonona asiana. Naisista tulee liian vahvoja, joten miehet kokevat itsensä pieniksi ja surkeiksi?
Jos sinä tekisit aloituksen, jossa valitat miesten ulkonäöstä niin, että haukkusit jopa miesten urheilua (jonka pointti on antaa hyvää oloa ja terveyttä), varmasti suakin lytättäisiin. Ulkonäöstä valittaminen on vaan ärsyttävää.
Mielestäni ap tarkoitti että kaikki on jotenkin keinotekoisen näköistä nykyään. Kaikki viety ihan äärimmäisyyteen, niinku kamalat tahmeat tekoripset ja vartalon täydellinen rasvattomuus, koneella imaistu vatsapömppö niin että tilalla on vaan kuoppa. Ahdistavan näköstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viittasin edelliseen lauseeseen, eli miehiin joiden ulkonäkö on keskitason alapuolella. En luonteeseen tmv.
Aloittaja haaveilee normaalipainoisesta ja normaalivartaloisesta naisesta ilman feikkilisäkkeitä.
Minä olen painoindeksin mukaan alipainoinen, kropassa on silti lihasta eli näytän treenatulta. En näytä anorektikolta, eikä kroppani ole lihakseton tai löllö.
Ja silti saan jatkuvasti kuulla olevani upea ja minun kauneuttani kadehditaan. Eli todellisuudessa se luonnonkaunis kroppa on kuitenkin laiha ja lihaksikas?
Ihan samalla tavalla kuin "meikkaamaton naama" on todellisuudessa "naama jossa on 15 eri meikkituotetta, mutta on meikattu kuin näyttäisi naturellilta".
Eli aika naurettavaa sanoa, että naisen pitäisi olla naturelli, kun todellisuudessa pitäisi olla feikattu, joka näyttää naturellilta.
Feikkilisäkkeitä ei missään ole, olen täysin luomu. En käytä edes push up-rintsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan liittyy erilaiseen makuun. Makuhan on hyvin luokkatietoista, alemmissa sosiaaliluokissa suositaan eri asioita kuin ylemmissä. Korkeataide vs populaari viihde jne, sama pätee kauneuskäsityksiinkin.
En ihan tajua, mitä tarkoitat mutta eiköhän nuo ole enemän makuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan siitä, että niille tyrkytetään seksiä suorempaankin ja meikki on käytännössä itsensä tyrkyttämistä...
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukutatte tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän naisten suosiossa, kuin top 25%.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja haaveilee normaalipainoisesta ja normaalivartaloisesta naisesta ilman feikkilisäkkeitä.
Minä olen painoindeksin mukaan alipainoinen, kropassa on silti lihasta eli näytän treenatulta. En näytä anorektikolta, eikä kroppani ole lihakseton tai löllö.
Ja silti saan jatkuvasti kuulla olevani upea ja minun kauneuttani kadehditaan. Eli todellisuudessa se luonnonkaunis kroppa on kuitenkin laiha ja lihaksikas?
Ihan samalla tavalla kuin "meikkaamaton naama" on todellisuudessa "naama jossa on 15 eri meikkituotetta, mutta on meikattu kuin näyttäisi naturellilta".Eli aika naurettavaa sanoa, että naisen pitäisi olla naturelli, kun todellisuudessa pitäisi olla feikattu, joka näyttää naturellilta.
Feikkilisäkkeitä ei missään ole, olen täysin luomu. En käytä edes push up-rintsikoita.
Miksi tulet kehumaan itseäsi? Eikö sua ärsytä tämän keskustelun sovinismi?
Luomunaisia ei ole edes olemassa. Eihän mies edes erota, kenellä on meikkiä, hiuslisäkkeet, värjätyt hiukset tai rakennekynnet. Mies ei edes erota onko ripsiväriä vai ei. Meikki on miehelle yhtä kuin kirkas huulipuna. Miehet ovat yksinkertaisia. Olisikohan Catherine näille miehille luomunainen? Hänellä on hiuslisäkkeet ja on muutenkin viimeisen päälle laitettu kaukana luonnollisesta.
Fitness-naisen vartalo on myös ihan tavallinen vartalo hoikan ja lihavan välistä. Näitä on ollut ihan aina.
Aloitus on provo. Ei kukaan voi olla noin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kehuskelet itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukutin koska en näe asiaa noin. Tosin en tiedä olenko komea mies, vai mitä, mutta kyllä naisia näkee laittautumattomana muutenkin. Kauneimmat keskimäärin meikkaavat vähemmän. Puolet alapeukuista on varmaan katelliisilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on täynnä kateellisia ja itseensä tyytymättömiä naisia. Siksi alapeukuttavat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla kuin "meikkaamaton naama" on todellisuudessa "naama jossa on 15 eri meikkituotetta, mutta on meikattu kuin näyttäisi naturellilta".Eli aika naurettavaa sanoa, että naisen pitäisi olla naturelli, kun todellisuudessa pitäisi olla feikattu, joka näyttää naturellilta.
Miksi tulet kehumaan itseäsi? Eikö sua ärsytä tämän keskustelun sovinismi?
Mikä tässä tarkalleenottaen on sovinistista?
ohis