Matkustaisitko vielä joskus Kiinaan?
Sitten kun Koronaa ei enää ole ja lennot taas toimivat.
Kommentit (22)
Tämä Kiinan syyllistäminen menee kyllä täysin ohi. Pitäisikö Kongoa haukkua ja syyllistää Ebolan ja Hivin takia?
Ei tässä syyllistämisestä ole kyse. On mielenkiintoista uskaltavatko suomalaiset sinne vielä joskus tämän jälkeen matkustaa.
Ap
No tietenkin matkustan. On minulle erittäin rakas maa, koska lapseni on syntyisin sieltä. Ei ne Kiinaankaan tätä tautia toivoneet. Tosin siellähän koronamääriä ym vääristellään urakalla.
Heti menossa työasioissa kun vain pääsee.
En, ennen kuin ilmanlaatu paranee, mikä tosin tuskin tapahtuu.
Todellakin. Oli tarkoitus just tammikuussa matkustaa sinne, mutta en tämän pandemian vuoksi uskaltanut. Ensi tilassa menen kyllä.
En. Tosin koronalla ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä. En vain pidä Aasian maista ylipäätään, eikä Kiinassa ole mitään mikä minua kiinnostaisi.
En. Olen useamman kerran käynyt, ei tarvitse enää mennä.
Tuskin kukaan miettii koronaa enää vuoden parin päästä. Bisnes pyörii ja porukka ostaa halpoja kiinalaisia vaatteita
Toki vanhat ja heikot on kuollut, mutta kukapa täällä nyt ikuisesti elää.
Kiinalaisten suhtautuminen eläimiin on ihan tervettå verrattuna vietnamilaisiin ja thaimaalaisiin. Katsokaa vaikka koiran siittimen syöntiä tubesta.
En yleensä kiroile, mutta totta helvetissä aion matkustaa!! Mikä kysymys tuo nyt on!?
Vierailija kirjoitti:
En. Tosin koronalla ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä. En vain pidä Aasian maista ylipäätään, eikä Kiinassa ole mitään mikä minua kiinnostaisi.
Miksi et pidä Aasian maista?
Olen käynyt Pekingissä ja Fuzhoussa, joten en välttämättä enää koskaan mene Kiinaan. Asialla ei tosin ole mitään tekemistä Kiinan diktatuurin, eläinten kohtelun, koronan tai muunkaan tällä palstalla mainitun boikottisyyn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaisten suhtautuminen eläimiin on ihan tervettå verrattuna vietnamilaisiin ja thaimaalaisiin. Katsokaa vaikka koiran siittimen syöntiä tubesta.
Tässä indonesialaisten ruokia. Jos oot lemmikkien ystävä, älä katso.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan miettii koronaa enää vuoden parin päästä. Bisnes pyörii ja porukka ostaa halpoja kiinalaisia vaatteita
Toki vanhat ja heikot on kuollut, mutta kukapa täällä nyt ikuisesti elää.
Meidän postissa on hyllyt täynnä Aliexpressin laatikoita. Nyt on näköjään ollut hyvää aikaa tilata kamaa Kiinasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et pidä Aasian maista?
Lähinnä en pidä niistä ihmisistä. Eläinten kohtelu, ihmisten kohtelu, halpatuotanto, välinpitämättömyys ilmaston suhteen, huonot käytöstavat.... Kerran olen käynyt Thaimaassa. Siinä mun kokemukset Aasian matkailusta. Ihan kamala paikka oli, en keksi mitään positiivista sanottavaa. Muualla en tosiaan ole käynyt, mutta kyllä nähnyt erilaisista TV ohjelmista ihan riittävästi että tiedän että ei ole mua varten. Olen myös joutunut työn kautta asioimaan Aasialaisten kanssa (sekä työkavereina että asiakkaina). Eivätkä kyllä ole ihan ”mun ihmisiä”... niin ihme juttua, ja tosiaan ne käytöstavat....
Olen n.10 kertaa käynyt ja menen edelleen.
En ole koskaan halunnut matkustaa Kiinaan. Mulla on sama kuin aiemmalla kommentoijalla, Aasia ylipäätään ei kiinnosta millään tavalla. Joku työkaveri joskus siellä reppureissasi pitäen itseään suurenakin sankarina, ja palattuaan oli puoli vuotta saikulla istuen paskalla, koska sai jonkun suolistoloisen.
No en kyllä olisi matkustanut muutenkaan. Ovat aidon muukalaisvihamielisiä ja se eläinten kohtelu...