Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustaisitko vielä joskus Kiinaan?

Vierailija
12.04.2020 |

Sitten kun Koronaa ei enää ole ja lennot taas toimivat.

Matkustaisitko vielä joskus Kiinaan?

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä olisi matkustanut muutenkaan. Ovat aidon muukalaisvihamielisiä ja se eläinten kohtelu...

Vierailija
2/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Kiinan syyllistäminen menee kyllä täysin ohi. Pitäisikö Kongoa haukkua ja syyllistää Ebolan ja Hivin takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä syyllistämisestä ole kyse. On mielenkiintoista uskaltavatko suomalaiset sinne vielä joskus tämän jälkeen matkustaa.

Ap

Vierailija
4/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin matkustan. On minulle erittäin rakas maa, koska lapseni on syntyisin sieltä. Ei ne Kiinaankaan tätä tautia toivoneet. Tosin siellähän koronamääriä ym vääristellään urakalla.

Vierailija
5/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti menossa työasioissa kun vain pääsee.

Vierailija
6/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ennen kuin ilmanlaatu paranee, mikä tosin tuskin tapahtuu.

Vierailija
7/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Oli tarkoitus just tammikuussa matkustaa sinne, mutta en tämän pandemian vuoksi uskaltanut. Ensi tilassa menen kyllä.

Vierailija
8/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tosin koronalla ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä. En vain pidä Aasian maista ylipäätään, eikä Kiinassa ole mitään mikä minua kiinnostaisi.

Vierailija
10/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen useamman kerran käynyt, ei tarvitse enää mennä.

Vierailija
11/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan miettii koronaa enää vuoden parin päästä. Bisnes pyörii ja porukka ostaa halpoja kiinalaisia vaatteita

Toki vanhat ja heikot on kuollut, mutta kukapa täällä nyt ikuisesti elää.

Vierailija
12/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisten suhtautuminen eläimiin on ihan tervettå verrattuna vietnamilaisiin ja thaimaalaisiin. Katsokaa vaikka koiran siittimen syöntiä tubesta.

Vierailija
13/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä kiroile, mutta totta helvetissä aion matkustaa!! Mikä kysymys tuo nyt on!?

Vierailija
14/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Tosin koronalla ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä. En vain pidä Aasian maista ylipäätään, eikä Kiinassa ole mitään mikä minua kiinnostaisi.

Miksi et pidä Aasian maista?

Vierailija
15/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Pekingissä ja Fuzhoussa, joten en välttämättä enää koskaan mene Kiinaan. Asialla ei tosin ole mitään tekemistä Kiinan diktatuurin, eläinten kohtelun, koronan tai muunkaan tällä palstalla mainitun boikottisyyn kanssa.

Vierailija
16/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinalaisten suhtautuminen eläimiin on ihan tervettå verrattuna vietnamilaisiin ja thaimaalaisiin. Katsokaa vaikka koiran siittimen syöntiä tubesta.

Tässä indonesialaisten ruokia. Jos oot lemmikkien ystävä, älä katso.

Vierailija
17/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan miettii koronaa enää vuoden parin päästä. Bisnes pyörii ja porukka ostaa halpoja kiinalaisia vaatteita

Toki vanhat ja heikot on kuollut, mutta kukapa täällä nyt ikuisesti elää.

Meidän postissa on hyllyt täynnä Aliexpressin laatikoita. Nyt on näköjään ollut hyvää aikaa tilata kamaa Kiinasta

Vierailija
18/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pidä Aasian maista?

Lähinnä en pidä niistä ihmisistä. Eläinten kohtelu, ihmisten kohtelu, halpatuotanto, välinpitämättömyys ilmaston suhteen, huonot käytöstavat.... Kerran olen käynyt Thaimaassa. Siinä mun kokemukset Aasian matkailusta. Ihan kamala paikka oli, en keksi mitään positiivista sanottavaa. Muualla en tosiaan ole käynyt, mutta kyllä nähnyt erilaisista TV ohjelmista ihan riittävästi että tiedän että ei ole mua varten. Olen myös joutunut työn kautta asioimaan Aasialaisten kanssa (sekä työkavereina että asiakkaina). Eivätkä kyllä ole ihan ”mun ihmisiä”... niin ihme juttua, ja tosiaan ne käytöstavat....

Vierailija
19/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n.10 kertaa käynyt ja menen edelleen.

Vierailija
20/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut matkustaa Kiinaan. Mulla on sama kuin aiemmalla kommentoijalla, Aasia ylipäätään ei kiinnosta millään tavalla. Joku työkaveri joskus siellä reppureissasi pitäen itseään suurenakin sankarina, ja palattuaan oli puoli vuotta saikulla istuen paskalla, koska sai jonkun suolistoloisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä