Uusi mies lässyttää sängyssä, halut menee "ihana pieni enkeli, olet niin pehmeä" yms.
Minä en tykkää yhtään tuollaisesta mutten tiedä miten sanoisin siitä loukkaamatta miestä. Silittelee minua ja saattaa lässyttää "kaunis pieni enkeli, olet niin sileä, missäs on pikku prinsessan salaiset paikat, onpas tyttösen tisut suloisesti nupulla"
Ja muuta vastaavaa höpinää, jokainen voi mielessään kuvitella miten typerältä se tuntuu. (tai on kai niitäkin jotka tykkäävät, mutta harvassa, luulisin?)
Miten sanoa tuosta loukkaamatta? Nyt olen kieltäytynyt tekosyiden varjolla seksistä. Ja olen kohta 25v nainen, en mikään "prinsessa tai pikku enkeli"
Kommentit (31)
Vastaa että "Kenen pieni pippeli se siinä, voi toista, kun oot söpö"
Sano, että haluat, ettei puhuta mitään. Tuossa muodossa.
Elikä sinua ei haluta hän. Miksi olet edes hänen kanssaan.
Miksi? Harrastatko muutakin hyväntekeväisyyttä?
Sano suoraa se mitä ajattelet siitä lässytyksestä. Siitäpä näet mistä kaikesta se tulevaisuudessa loukkaantuu.
Tahdotko katsella ja kuunnella moista.
Ap on todellisuudessa keski-ikäinen mies, joka haluaa jakaa häntä itseäänkin häiritsevän fantasiansa.
Onko vielä pyytänyt kutsumaan ”isiksi”?
Vierailija kirjoitti:
Elikä sinua ei haluta hän. Miksi olet edes hänen kanssaan.
Miksi? Harrastatko muutakin hyväntekeväisyyttä?
Niinpä. Tinderissä on satoja jänniksiä odottamassa ap:ta, ja samaan aikaan ap on svaipannut itselleen jonkun kilttiksen (tunnetuin seurauksin).
Onko ap katsonut liikaa Säälistäjät-elokuvaa vai mistä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa. En kattelis
:).
No hyi, joku "ihanasta sileydestä" lässyttäminen viittaa siihen että haaveilee koskettelevansa lasta.
AP:lle pitäisi antaa vaan kunnolla aisaa. Tukasta kiinni ja kunnon paalutusta ilman turhia puheita.