Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Kertokaas sairaanhoitajien pisterajoja!
Huh, tuun hulluksi tän odottelun kanssa. Oon päivittänyt tänään Opintopolun sivun varmaan 30 kertaa, vaikka tiedän että se ei auta mitään. Kävin katsomassa jo (ehkä) tulevan ryhmäni lukujärjestyksen. Oon hakenut vaan yhteen paikkaan, jonne haluan toooooooooooosi paljon, mutta kun en ole ensikertalainen niin todennäköisyydet on pienet...
Tulin valituksi 4. hakutoiveeseen, mutta 1 olen alle kymmenennellä varasijalla. Voinko päästä vielä 1. ja tuleeko minun odottaa viimeiseen asti ennen kuin hyväksyn 4. paikkaa?
Onko tuloksia siis jo tullut? Hölmönä oletin, että tulevat vasta viime metreillä tuolloin 15.7🤔
Vierailija kirjoitti:
Onko tuloksia siis jo tullut? Hölmönä oletin, että tulevat vasta viime metreillä tuolloin 15.7🤔
No jos yhtään seurannut tätä palstaa niin tietää että on tullut... Ja samoin itse odotin että vasta 15 pv tulee
Onko kellekkään tamkissa kokeen tehneelle tullu?
Näkyykö mistään kuinka pisteet tuli eri osioista pääsykokeissa?
Eka vaiheessa tuli tieto, mutta nyt vaan kokonaispisteet.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas sairaanhoitajien pisterajoja!
Lapin amk (monimuoto) 43,35 alin hyväksytty pistemäärä
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa jo (ehkä) tulevan ryhmäni lukujärjestyksen
Mistä?
Centriasta tullut vielä kellekkään tuloksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa jo (ehkä) tulevan ryhmäni lukujärjestyksen
Mistä?
Oman oppilaitokseni "uuden opiskelijan info"-sivustolta löysin ohjeet. Ei varmaan kaikilta oppilaitoksilta sellaista löydy.
Metropoliasta pitäisi kuulemma tulla tänään tai huomenna.
Siis onko teille tullut ihan sposti vai kyttäättekö vaan opintopolkua? Itsellä kaikki vaan joku kerta kesken ..
Mihis tahtiin noi varasijat sit oikeen päivittyy?
Vierailija kirjoitti:
Metropoliasta pitäisi kuulemma tulla tänään tai huomenna.
Mistä olet sellaista kuullut?
Joku oli toisella forumilla kysynyt metropolian chatista ja tästä oli kuvakaappaus :)
On tullu kareliasta ainakin näistä itelle:
Sairaanhoito (päivätoteutus): Alimmat pisteet 47.35
Sairaanhoito (Monimuoto): Alimmat pisteet 46
Sosionomi: Alimmat pisteet 50.75
Fyssari: Alimmat pisteet 56.25.
Sisään mentiin heittämällä!
Vierailija kirjoitti:
Siis onko teille tullut ihan sposti vai kyttäättekö vaan opintopolkua? Itsellä kaikki vaan joku kerta kesken ..
Opintopolussa näkyi aamulla, sposti tuli parin tunnin viiveellä, Hamk kyseessä.
Valintatavalla ei varasijoja käytössä. Nämä rajoitukset varasijoihin astuvat voimaan viimeistään kun kaikki haun tulokset ovat julkaistu.
Eli en voi vissiin päästä oon 2 varasijal...
No nyt löyty pisteet, alin hyväksytty 47 ja omat pisteet 50.85. En muista mitkä noi täydet pisteet mahto olla.. Äikkä, enkku, looginen päättely ja eettinen osio oli kokeessa.
Ja nämä pisteet siis tonne Turkuun yhteisöpedagogin päivätoteutukseen!