Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Vierailija kirjoitti:
Oliko jollain muullakin älykello ranteessa kokeen ajan? Mulla oli ja pari ilmoitustakin siihen tuli joita vilkaisin kokeen aikana, nyt mietin voiko siitä saada hylsyn. Viime syksynä muistin lukea ohjeet ja jättää pois..
Kai se hylsy olisi siellä paikanpäällä tullut jos olisi tullakseen...
Vierailija kirjoitti:
Oliko jollain muullakin älykello ranteessa kokeen ajan? Mulla oli ja pari ilmoitustakin siihen tuli joita vilkaisin kokeen aikana, nyt mietin voiko siitä saada hylsyn. Viime syksynä muistin lukea ohjeet ja jättää pois..
Ei ollut itselläni, mutta joillakin oli. Jos puhelimesta on virrat pois, niin kelloonkaan ei tule ilmoituksia (paitsi ainakin Apple Watchilla muistutus liikunnasta). En ole kuullut, että olisi vaikuttanut valintaan, ja jos olisi niin eiköhän siitä olisi kerrottu.
Hamkissa kun kävin tekemässä kokeen, niin ei sieltä kukaan olisi osannut sanoa kuka missäkin penkissä istuu, kun ei ollut mitään määrättyjä istumapaikkoja, eli eiköhän hylsyt olisi tulleet suoraan paikan päällä.
Saako nykyään enää ensimmäisestä hakutoiveesta lisäpisteitä? Niinkuin joskus aikaisempina vuosina..
Vierailija kirjoitti:
Saako nykyään enää ensimmäisestä hakutoiveesta lisäpisteitä? Niinkuin joskus aikaisempina vuosina..
Ei saa
En ymmärrä tuota koodisivustoa mitä te siitä hyödytte? Lopussa kyllä lukee ohjeet uusille opiskelijoille mutta ei muuta kuin kesken jokaisessa kohdassa. Lukeeko muilla?
Oli jo näkyvillä opintopolussa että opiskelupaikka myönnetty, Hamk Evo.
Vierailija kirjoitti:
Oli jo näkyvillä opintopolussa että opiskelupaikka myönnetty, Hamk Evo.
Höh, mulla ei vielä näy mitään hamkissa😕
Itselle hamk/tamk tradenomi ei ole kuulunut mitään
Näkyykö kellään Lapin AMK, mulla vasta tyhjäkohta, jossa lukee koepisteet
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö kellään Lapin AMK, mulla vasta tyhjäkohta, jossa lukee koepisteet
Sama täällä.
Varasija 19.. Voikohan siltä olla mitään mahdollisuutta enää päästä. Eipä kai :(
Mitä tarkoittaa jos koodisivustolla lukee: ei varasijatäyttöä ja ehdollisesti hyväksyttävissä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa jos koodisivustolla lukee: ei varasijatäyttöä ja ehdollisesti hyväksyttävissä?
Tuo ehdollisesti hyväksyttävissä tarkottaa että voit tulla valituksi jos täytät ehdot
Vierailija kirjoitti:
Varasija 19.. Voikohan siltä olla mitään mahdollisuutta enää päästä. Eipä kai :(
Riippuu varmaan alasta ja kaupungista. Mulla laskenut varasija 14 pykälää
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mitään siitä, että oletko päässyt vai et. Lopettakaa nyt hyvät ihmiset sen koodisivun plärääminen.
Ei siellä koodinäkymässä lue mitään tärkeetä. Siinä hs artikkelissa myös sanottiin, että on tarkistettu ettei siellä lue mitään tietoa sisäänpääsystä. Ainoa tapa tietää että pääsee on odottaa virallista tietoa opintopolkuun