Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
52,03 kutsu toiseen vaiheeseen sosionomiksi
Vierailija kirjoitti:
Samkin fysioterapiaan hakijoita? En mielestäni saanut huonoja pisteitä, mutta en päässyt jatkoon. Kiinnostaisi tietää, minkälaisilla pisteillä te ootte päässyt?
Hain Turkuun ja Samkiin fysioterapiaan ja 68 pisteellä pääsin jompaan kumpaan jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
27/60 saanut, mihin hait?
Näitä verkko opintoja joihin 1000 hakijaa ja 20 aloituspaikkaa.
Saako porukka siis myös viestin jos ei oo päässy?
Tuleeko myös hylky vastaus sähköpostiin? Mulle ei ole tullut mitään sähköpostia, en nyt pääsyä odotakaan, oli niin vaikeaa ja ekakertalainen mutta olis kiva tietää sekin ettei ole päässyt...
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko myös hylky vastaus sähköpostiin? Mulle ei ole tullut mitään sähköpostia, en nyt pääsyä odotakaan, oli niin vaikeaa ja ekakertalainen mutta olis kiva tietää sekin ettei ole päässyt...
Tulokset on jo ammattikorkeakouluun.fi-sivulla. Etsi sieltä omalla hakijanumerolla.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, ammattikorkeakouluun.fi näkyy pääsitkö kokeeseen vai et. Sähköpostit voi tulla myöhemmin.
Oisko Helsinkiin tradenomiksi hakeneita, jotka päässeen 2. vaiheeseen? Hain monimuoto ja päivätoteutukseen ja jatkossa ollaan, mutta kiinnostais tietää mihin pisteet riitti...
Vierailija kirjoitti:
Saat tietää oletko päässyt toiseen kokeeseen kun katsot 1. vaiheen tulokset ammattikorkeakouluun.fi sivustolta olevasta tiedostosta
41,45 Laureaan tradenomi. Pääsin jatkoon :)
Onnea! Oliko monimuoto vai päivä? Ykköstoive?
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Oliko monimuoto vai päivä? Ykköstoive?
No hain moneen eri linjaan. Monimuoto ykköstoive.
HIIOHOI! Mistä sen oman hakijanumeron saa/löytää? Pliis vastatkaa joku!
Sähköpostista, jonka sait kun täytit hakemuksen alunperin. Tullut opintopolusta.
aukki kirjoitti:
Sähköpostista löysin.
aukki kirjoitti:
"Hakemuksesi on vastaanotettu" -sähköpostista tai opintopolusta.
Ei oikein kerro mitään jos laitatte vaan pisteet ja jatkoon/ei jatkoon :D Eri aloillahan on eri max pistemäärät.
Kiitos Laurean tradenomille vastauksista ja onne 2. vaiheeseen☺️
Omat pisteet huomattavasti surkeammat, joten tradenomiin tuskin riittävät, vaikka jatkoon pääsinkin. Kutsu tulee sitten varmaankin sairaanhoitajaksi (vedin eettisestä osiosta täydet ja se nostaa pisteitä).
Olisikohan tuonne Porvooseen tradenomiksi ollut paljonkin helpompi päästä kuin Helsinkiin?
Kun hait kouluun sait sähköpostin, siinä on hakijatunnus jota voit verrata tuohon edellä mainittuun taulukkoon.
Oiskohan syksyllä vähemmän hakijoita?