Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkea olette leiponeet nyt koronan aikaan?

Vierailija
12.04.2020 |

;)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sitruunapiirakan pääsiäiseksi. En ole mikään innokas leipuri. Leipää leivon aina toisinaan, mutta nyt sain sitäkin pakkaskaapin puolilleen.

Muut sensijaan näkyvät leiponeet mun puolestanikin :D On some täyttynyt kuivakakku, korvapuusti- karjalanpiirakka-, leipä- ja sämpyläkuvista.

Vierailija
2/12 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sämpylöitä, patonkia, pitaleipää, naanleipää, pekonipiirakkaa, pizzaa, pullaa, persikkarahkapiirakkaa, kääretorttua, mustikkamuffineita ja mutakakkua. Hyvin on löytynyt sekä jauhoja että hiivaa. Tuorehiivaa muutenkin on pakasteessa aina monta pakettia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssi nakkia monta kertaa. Eihän tollasta alamittaista kehtaa sanoa mul kukiksi. Yksin tietysti kun ei alle 20 centtistä kehtaa naisille näyttää ja miehistä en innostu. Ehkä voisin leipoa piirakan?

Vierailija
4/12 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista vähemmän, vain pullaa ja pitsaa.

Vierailija
5/12 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leiponut leipää, karjalanpiirakoita ja sitruunakakkua. Leivon normaalistikin viikottain leipää, teen muutaman kerran vuodessa karjalanpiirakoita ja sitruunakakkuakin pari kertaa vuodessa.

Vierailija
6/12 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sämpylöitä pari kertaa ja eilen kanelipullia. Meillä niin harvoin syödään makeita että eipä tuu leivottua. 

Vierailija
7/12 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokkaruutuja ja omenapiirakkaa muutaman kerran. Seuraavaksi voisin leipoa pitsaa, mutakakkua ja pullia.

Vierailija
8/12 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole leiponut mitään, mutta mies leipoi naapurin Penaa turpaan.

Vierailija
9/12 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipasin miästä turpaan

Vierailija
10/12 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sämpylöitä, suklaapiirakkaa ja sitruunakakkua.

Vierailija
11/12 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en hemmetti yhtään mitään, kun palstan hamsterit on vienyt kaupasta kaiken hiivan. Siihen varmaan viittasit silmäniskullasi. Kahteen viikkoon ei ole ollut kaupassa hiivaa.

Vierailija
12/12 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon leiponut omenastruudelia, taatelikakkua, pullapohjaista rahkapiirakkaa ja omasta mielestäni vielä jotain muuta, en baon muista mitä.